To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Szczecin: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KMP w Szczecinie, KMP w Koszalinie oraz KPP w Goleniowie..
Numer ogłoszenia: 103535 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 66790 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KMP w Szczecinie, KMP w Koszalinie oraz KPP w Goleniowie...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych w : części I - KMP w Szczecinie, Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych i osadzonych w Areszcie Garnizonowym w Garnizonowym Ośrodku Mobilizacyjnym ul. Potulickiej 1B, Szczecin oraz Policyjna Izba Dziecka ul. Kaszubska 35, Szczecin - szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 260 osób, części II - KMP w Koszalinie, Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Słowackiego 11, Koszalin oraz Policyjna Izba Dziecka ul. Ogrodowa 1, Koszalin - szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 180 osób, części III - KPP w Goleniowie, Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Szkolna 18, Goleniów - szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu - 20 osób, 2.Realizacja przedmiotu zamówienia polega na: 1) przygotowywaniu, dowiezieniu i wydaniu (uprawnionemu funkcjonariuszowi) 3 posiłków dziennie w godzinach i ilościach określonych każdorazowo na podstawie zlecenia wystawionego przez oficera dyżurnego danej jednostki. 2) przygotowywaniu posiłków według dziennej stawki żywieniowej (tzw. wsad do kotła) obowiązującej w resorcie spraw wewnętrznych i administracji zgodnie z Decyzją nr 15.2005 z dnia 5 lipca 2005r. Dyrektora Biura AG MSWiA i Dyrektora Budżetu Finansów MSWiA, która wynosi: 8,65zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 6,92zł dla osób dorosłych, 12,48zł dla osób poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) a w przypadku konwoju powyżej 6 godzin (suchy prowiant) za stawkę: 12,98zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 10,98zł dla osób dorosłych; 3) ilość posiłków będzie zgłaszana każdorazowo przez oficera dyzurnego jednostki 4) przygotowywaniu i dowiezieniu 3 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) przez 7 dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta. 3.Dzienna norma żywnościowa zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 01.04.2005r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać pomieszczenia w jednostkach organizacyjnych Policji przeznaczone dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia (Dz.U. Nr 68, poz. 607 z 2005r.) powinna zawierać nie mniej niż 2600 kcal a dla osób, które nie ukończyły 18 lat nie mniej niż 3200 kcal. 4.Posiłki należy sporządzać kierując się następującym podziałem stawki żywieniowej: 1) śniadanie - 25 procent wartości stawki żywieniowej, 2) obiad - 50 procent wartości stawki żywieniowej, 3) kolacja- 25 procent wartości stawki żywieniowej. 5.Posiłki będą dowożone w godzinach 7.00-19.00tj.: 1)śniadanie 7.00-8.00 - suchy prowiant, 2) obiad 12.00-14.00 - ciepły posiłek, 3) kolacja 18.00-19.00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek 6.Wartość marży pokrywającej koszty przygotowania posiłku nie może przekroczyć 100 procent zgodnie z Decyzją nr 14.2002 Dyrektora Biura AG MSWiA i Dyrektora Budżetu MSWiA z dnia 19.04.2002r. w sprawie określenia wartości pieniężnych norm wyżywienia oraz sposobu ich stosowania dla PSP, policjantów, funkcjonariuszy SG i BOR. 7.Posiłki muszą być dostarczone w naczyniach jednorazowych (bez sztućców), odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania zatrzymanym. 8.Posiłki dla zatrzymanych objęte są 7% VAT-em. 9.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki żywieniowej w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy dot. Zmiany stawek żywieniowych. 10.Zamawiający każdorazowo o zmianie stawki żywieniowej powiadomi Wykonawce w formie aneksu do umowy. 11.Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego za wykonaną usługę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65419 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KMP Szczecin.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZUH MAGDALENA MAŁGORZATA MICHNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZUH MAGDALENA MAŁGORZATA MICHNIEWICZ
- ZUH Magdalena Michniewicz, ul. Bukowa 24, 71-024 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60747
- Oferta z najniższą ceną: 60747 / oferta z najwyższą ceną: 60747
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: KMP Goleniów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TANDEM" S.C. WALDEMAR DYMEK, MARIUSZ WALKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
"TANDEM" S.C. WALDEMAR DYMEK, MARIUSZ WALKOWIAK
- TANDEM Waldemar Dymek Mariusz Walkowiak, ul. Konstytucji 3 Maja 4, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4672
- Oferta z najniższą ceną: 4672 / oferta z najwyższą ceną: 4672
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odbudowy muru oporowego przy ul. Dąbrowskiego 24/25 działka nr 14/3, 14/5, 15/4 obręb 1049 w Szczecinie.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Usługa przeprowadzenia szkoleń - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla studentów AWF Warszawa zaliczających przedmiot "Obóz letni" w Ośrodku Dydaktyczno - Sportowym AWF Piękna Góra / k. Giżycka
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków dla wychowanków Gminnego Przedszkola w Michałowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.