eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA NARZĘDZI I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WITREKTOMII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Warszawa: DOSTAWA NARZĘDZI I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WITREKTOMII
Numer ogłoszenia: 103539 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WITREKTOMII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i sprzętu jednorazowego do witrektomii do magazynu mieszczącego się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13. Szczegółową charakterystykę produktów będących przedmiotem zamówienia oraz wymagane ilości określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Łączna ilość - 6 pakietów: 1) pakiet nr 1 - kaniule infuzyjne 2) pakiet nr 2 - filtry jednorazowe 3) pakiet nr 3 - sterylne miotełki z końcówką silikonową 4) pakiet nr 4 - mikronożyczki do witrektomii 5) pakiet nr 5 - retraktory tęczówkowe 6) pakiet nr 6 - końcówki endodiatermii Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne w odniesieniu do poszczególnych pakietów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym w SIWZ. 3. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów 4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym w SIWZ. 5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym w SIWZ. 5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów 4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym w SIWZ. 5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt.2, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów 4. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy wykonawca złoży prawidłowo wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III SIWZ, a ponadto informacje zawarte w tych dokumentach będą zgodne z wymaganiami określonym w SIWZ. 5. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. - Certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. 2) Katalog zawierający zdjęcia, opis i numery katalogowe wszystkich oferowanych produktów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP; 2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. poz.231).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Jakość - 50.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiany w Umowie mogą być dokonane jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności: 1) w razie zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli; 2) w zakresie dotyczącym terminu dostawy wyłącznie w następujących przypadkach : a) wystąpienia siły wyższej, w tym zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania dostawy, c) ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy, d) czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, mogą powodować odpowiednie przedłużenie terminu dostawy o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności; 3) w zakresie sposobu spełnienia świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności spowodowanych nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie; Zamawiający w tym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) nie wykupienia pełnej ilości Przedmiotu dostawy; w tym przypadku Umowa może zostać przedłużona na czas niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, z uwzględnieniem faktu, iż okres przedłużenia Umowy nie może być dłuższy niż 12 miesięcy; 4) w odniesieniu do zakresu przedmiotu świadczenia wyłącznie w następujących przypadkach: a) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy, b) zmiany numeru katalogowego lub nazewnictwa produktu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej określonej w Załączniku nr 1 do Umowy, c) zmiany ilości jednostek miary określonych dla poszczególnych produktów w Załączniku nr 1 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować przekroczenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1; d) zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy wpływ na sytuację majątkową strony; 5) w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia wyłącznie w przypadkach: a) określonym w pkt 4 d powyżej; b) udzielania przez Wykonawcę upustów promocyjnych; w tym przypadku upusty będą obowiązywały również dla niniejszej Umowy, c) urzędowej zmiany stawek VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.