Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Głogów: Dostawa implantów
ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Apteki szpitalnej Znak sprawy: ZP/17/2009
Numer ogłoszenia: 103541 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych oraz materiałów medycznych dla potrzeb Apteki szpitalnej Znak sprawy: ZP/17/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrane pakiety, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości wyrobów medycznych: Pakiet nr 1 obejmuje: elektrody jednorazowe dla dzieci i dorosłych, kabel elektrody z klipsem, szczypce wielorazowe, bipolarne, proste, lancet; Pakiet nr 2 - zespolenia kości długich, w tym: gwoździe śródszpikowe blokowane, płytki blokowane. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy jest: - dostarczenie instrumentarium do zakładania gwoździ i płytek, - wymiana w czasie trwania umowy zużytych elementów instrumentarium, - utworzenie w szpitalu banku implantów, - spis narzędzi w języku polskim; Pakiet nr 3 - endoproteza stawu biodrowego, bipolarna, kompletna. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy jest: - dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kompletnego instrumentarium do zakładania oferowanych protez i napędu do lavage, instrumentaium zostanie zwrócone po wyczerpaniu endoprotez w czasie trwania umowy, - wymiana w czasie trwania umowy zużytych elementów instrumentarium, - pozostawienie w depozycie pełnego asortymentu endoprotez - dostarczenie spisu narzędzi i instrukcje w języku polskim Pakiet nr 4 - implanty ortopedyczne w tym: gwoździe, wkręty, dryty, śruby; Pakiet nr 5 - implanty ortopedyczne, w tym: wkręty samogwintujące do kości korowej, łódkowatej, wkrety gąbczaste, kaniulowane, gwoździe Ruscha, płytkas blokowana do osteotomii. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej do reprezentacji oferowanych produktów w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Pakiet nr 6 - narzędzia laparoskowe: nożyki i mininożyki monopolarne, kleszczyki preparacyjne, kleszczyki chwytające, kleszczyki do narządów miąższowych; Pakiet nr 7 - osprzęt różny, w tym laparoskopowy; Pakiet nr 8 - implanty ortopedyczne w tym: gwoździe, wkręty, płytki, wiertła; Pakiet nr 9 - endoproteza głowy kości promieniowej. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej do reprezentacji oferowanych produktów w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Pakiet nr 10 - kleszczyki kompatybilne z elektrodą LIGASURE MAX; Pakiet nr 11 - kapciuchownica (jednorazowa) 2) Oferowane materiały medyczne (dotyczy całego przedmiotu zamówienia) muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Muszą posiadać dokumenty dopuszczające ich stosowanie w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy tj.: certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego. Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego wezwania do złożenia w/ w dokumentów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 44 ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/ w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Jeśli w/ w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć oświadczenie.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu Wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów (np. konsorcjum) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozdział I pkt 2) oraz że udostępni stosowne dokumenty na wezwanie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym. 7) Oświadczenie, że Wykonawca na pisemne wezwanie zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbek (najmniejsze opakowanie handlowe, gotowe do użycia). 8) Dokumenty potwierdzające, że oferowane implanty oraz materiały medyczne są zgodne z wymogami Zamawiającego i spełniają parametry techniczne, użytkowe itd. (katalog, folder, zdjęcia, rysunki) 9) Oświadczenie, że Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w miejscu i terminie przez niego wyznaczonym zobowiązuje się do przedstawienia swoich produktów - dotyczy pakietu nr 5 i 9. . Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego , budynek D- Dział Administracyjny, w dni robocze w godzinach od 700 do 1400..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej z monitoringiem wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie
- Usługi ochrony mienia świadczone w siedzibie Nadleśnictwa Głogów na rok 2025
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Głogów na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy płynów infuzyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- zakup i dostawy materiałów do dializ oraz ogólnomedycznych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.