To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Kraków: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń sanitarnych oraz remont dróg komunikacji ogólnej wraz z wybranymi pomieszczeniami w budynku administracyjno- laboratoryjnym
Numer ogłoszenia: 103542 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95432 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie, ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 683 79 00, faks 12 683 79 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń sanitarnych oraz remont dróg komunikacji ogólnej wraz z wybranymi pomieszczeniami w budynku administracyjno- laboratoryjnym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa pionu hydrantowego wraz z przesunięciem szafki hydrantowej z uwagi na kolizję z poszerzeniem otworów wejściowych do sanitariatów ( brak było archiwalnej dokumentacji instalacji sanitarnej) 2. Montaż dodatkowego zaworu czerpalnego w sanitariatach w każdym sanitariacie dla ułatwienia poboru wody dla osób sprzątających pomieszczenia 3. Przebudowa instalacja cyrkulacji wody ciepłej w piwnicy w celu wyprowadzenia pionu do sanitariatów 4. Wykonanie nowego pion instalacji zimnej , ciepłej i cyrkulacji - okazał się mocno wyeksploatowany po zburzeniu jego zabudowy 5. Zmiana wielkości grzejnika z C22 600/800 na C22/900/400 z uwagi na brak miejsca po wykonaniu ścianek działowych 6. Wymiana posadzki w holu pom 0.02 oraz 0.08 na nową z uwagi na brak możliwości uzyskania jednakowych poziomów z remontowanymi pomieszczeniami przylegającymi 7. Malowanie ościeżnic drzwiowych do pokoi biurowych w ciągu korytarza na I i II piętrze z powodu ujednolicenia kolorystyki z remontowanymi ścianami w korytarzu 8. Zmiana blatów w przedsionkach sanitariatów na I i II piętrze z szafki na blat flizowany z uwagi na niemożność zamontowania dostarczonej przez Inwestora i wcześniej zakupionej umywalki w szafce 9. Montaż dodatkowych drzwiczek rewizyjnych w celu poprawienia estetyki remontowanego korytarza 10. Wykonanie cokolika z płytek w przewiązce do hali technologicznej z II piętra - po demontażu okładziny PVC na ścianach nie było pod nią oryginalnego cokolika z płytek oraz wykonanie fartucha z płytek ceramicznych na ścianie przy otworze bocznym w celu ograniczenia zabrudzenia ściany 11. Remont szatni przy natrysku II piętro ( malowanie ) z uwagi na niemożność zachowania czystości ścian pomieszczenia po wykonaniu nowego otworu do projektowanego natrysku 12. Dodatkowe malowanie ścian z uwagi na konieczność utrzymania standardów czystości w pomieszczeniach przylegających do remontowanych na parterze , I i II piętrze 13. Przebudowa otworu ( za niskie w stosunku wymiarów normowych) - dodatkowe nadproże ceramiczne w pom socjalnym 0.08 14. Montaż dodatkowych listew aluminiowych na posadzce na styku remontowane sanitariaty a korytarz w celu zakrycia różnicy poziomów oraz styku różnych płytek 15. Montaż listew narożnych między parapetem a oknem w sanitariatach w celu zakrycia różnicy poziomów pomiędzy parapetem o dolnym ramiakiem okna PVC 16. Montaż dodatkowych cokołów na klatce schodowej przy przewiązce do hali technologicznej - po demontażu okładziny PVC na ścianach nie było pod nią oryginalnego cokolika z płytek 17. Zmiana materiału cokołów na korytarzach I i II piętra z drewnianego na ceramiczny z uwagi na większa trwałość 18. Montaż dodatkowych cokołów na klatce schodowej z poziomu II piętra na parter wraz z obudową imitująca beli policzkowe żelbetowe - po demontażu okładziny PVC na ścianach nie było pod nią oryginalnego cokolika z płytek jak domniemywano 19. Zmiana ścianek kabinowych sanitarnych z płyty LWP na HPL w celu uzyskania większej przestrzeni w kabinach po dokonaniu pomiarów rzeczywistych sanitariatów ( po remoncie) z teoretycznymi wynikającymi z projektu przebudowy 20. Zamurowanie otworu pom 0.06 a sąsiednim pokojem - otwór był zakryty płyta g-k 21. Wymiana drzwi do pokoju przy pom.0.06 ( profesora) w celu ujednolicenia kolorystyki drzwi w holi na parterze 22. Naprawa posadzki w pokoju przy pom. 0.06 ( profesora) - duża różnica rzeczywista poziomów z holem 23. Pom. 0.07 - odtworzenie warstw podposdzkowych z powodu braku ich po demontażu paneli podłogowych w pomieszczeniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
- Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET, os. Szkolne 3, 31-975 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96525,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82041,16
Oferta z najniższą ceną: 82041,16 / Oferta z najwyższą ceną: 82041,16
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W czasie prowadzonych robót przy modernizacji pomieszczeń budynku przy ul. Cementowej 8, stwierdzono konieczność wykonania wymienionych prac z uwagi na stan remontowanego budynku. Wartość zamówienia dodatkowego polegającego na wykonaniu prac związanych z wykonaniem robót dodatkowych, nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z Art. 67 ust 1 punkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wcześniejszego wykonania zamówienia dodatkowego. Z tych względów mając na uwadze w szczególności konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, bez którego niemożliwa byłaby realizacja zamówienia podstawowego zamawiający postanowił o udzieleniu zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.