eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU PEŁNIĄCEGO ROLĘ INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADANIAREWITALIZACJA STAREGO MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ETAP I W RAMACH TRAKTU WIELU KULTUR



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Piotrków Trybunalski: WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU PEŁNIĄCEGO ROLĘ INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADANIA: REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ETAP I W RAMACH TRAKTU WIELU KULTUR
Numer ogłoszenia: 103554 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR INŻYNIERA KONTRAKTU PEŁNIĄCEGO ROLĘ INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADANIA: REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - ETAP I W RAMACH TRAKTU WIELU KULTUR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłoniony w w/w przetargu Wykonawca pełnić będzie obowiązki inżyniera kontraktu - inspektora nadzoru w branżach: drogowej, instalacyjnej i wodno - kanalizacyjnej, kompleksowo dla całej inwestycji finansowanej ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków Zintegrowanego programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i Zakładu Energetycznego Łódź - Teren.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy spełniają oraz udokumentują następujące wymagania: 1.Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie \Wymagane oświadczenia\ w specyfikacji. 2.Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - Inżynier Projektu, - Specjalista kosztorysant budowlany, - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista z branży drogowej, - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista z branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa, gaz) - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista z branży elektrycznej, 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 4.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.Za spełniających wymagania w tym zakresie Zamawiający uzna oferentów, którzy posiadają pozytywne i udokumentowane doświadczenie w pełnieniu roli inżyniera w ostatnich trzech latach na minimum dwóch inwestycjach o charakterze drogowym o wartości co najmniej 4 mln zł brutto każda, współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub innych międzynarodowych instytucji np. Banku Światowego oraz realizowanych lub zrealizowanych na terenie Polski . 5.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 6. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem , potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 7. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w określonym terminie nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich, 4.oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 5. wykaz podwykonawców z podaniem części zamówienia, które będą realizować Jeżeli wykonawca nie przewiduje zlecenia części zamówienia podwykonawcom, załącznika nie trzeba załączać do oferty. 6.wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia i kwalifikacje szczegółowo przedstawione w rozdziale dot. warunków udziału w niniejszym postępowaniu (rozdz. VIII pkt 2 SIWZ), 7.dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osoby wymienione w załączniku oraz przynależność do OIIB, 8.wykaz prac tj. informacje na temat pełnienia roli inżyniera kontraktu, zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat przez Wykonawcę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, współfinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub Banku Światowego, na minimum 2 inwestycjach o charakterze drogowym, o wartości minimum 4 mln zł brutto każda, realizowanych lub zrealizowanych na terenie Polski, 9.referencje potwierdzające, że Wykonawca wykonał, wykazane w załączniku prace z należytą starannością 10.W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia. Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ do odbioru w Urzędzie Miasta, 97-300 Piotrków Tryb., Pasaż Rudowskiego 10, pokój nr 317, cena: 20 zł płatne w kasie Urzędu przy osobistym odbiorze lub na wniosek Wykonawcy za zalicz. pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.