Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Toruń: Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35
Numer ogłoszenia: 103561 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące , ul. Grunwaldzka 33/35, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6602292, faks 056 6602292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35 Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z następującymi pakietami: 1. Dostawa mięsa i wędlin do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 2. Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 3. Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 4. Dostawa jaj do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 5. Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 6.Dostawa pieczywa do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 7. Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu. 8. Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.81.20.00-3, 15.51.10.00-3, 15.55.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświedczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ) wg zasady spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 4a lub 4b lub 4c lub 4d lub 4e lub 4f lub 4g lub 4h do SIWZ). Zaparafowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 5a lub 5b lub 5c lub 5d lub 5e lub 5f lub 5g lub 5h do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsps.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu ul. Grunwaldzka 33/35.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 1 - Dostawa mięsa i wędlin do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 2 - Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 3 - Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych, pozostałego mięsa ryb, warzyw mrożonych oraz produktów głęboko mrożonych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jaj do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 4 - Dostawa jaj do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 5 - Dostawa różnych produktów spożywczych do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pieczywa do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 6 - Dostawa pieczywa do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 7 - Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciasta do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy żywności zgodnie z pakietem nr 8 - Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Internatu ZSPS i VIII LO w Toruniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Sieradzu
- Zakup i dostawa żeliwnych koszy ulicznych przeznaczonych do usytuowania na obszarze Zespołu Staromiejskiego Miasta Torunia.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Zambrów
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z pełnieniem dyżuru pogotowia drogowego w granicach administracyjnych miasta Torunia
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.