Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Bydgoszcz: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących
dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Bydgoszczy w 2014 r. z podziałem na 2 części
Numer ogłoszenia: 103573 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r. z podziałem na 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014r. z podziałem na 2 części. 2. Zamówienie obejmuje następujące części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa znaków drogowych CZĘŚĆ NR 2 - dostawa słupków prowadzących W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną przez Wykonawców ilość części. Odbiorcą powyższego zamówienia będą jednostki terenowa Zamawiającego: - Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, Baza RDW Toruń w m. Młyniec gm. Lubicz; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, Baza RDW Wąbrzeźno w m. Brodnica, ul. Wczasowa 40 - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw znaków drogowych pionowych określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr-9 oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw słupków prowadzących określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr - 18 do niniejszej SIWZ. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6.) dla części nr -1 winny uwzględniać transport i rozładunek do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, b) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (10.1.,10.2., 10.3., 10.4., 10.5., 10.6.,) dla części nr -2 winny uwzględniać koszty transportu i rozładunku do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, c) dostawę znaków lub słupków prowadzących Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Toruniu, Tucholi, Wąbrzeźnie, Włocławku i Żołędowie. d) dostawy znaków i słupków prowadzących winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, e) termin każdorazowej dostawy - do 3 dni od daty złożenia zamówienia, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw. Szczegółowe informacje w Rejonach Dróg Wojewódzkich. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje zatem dostaw elementów, które będą odpowiadać wymaganiom SST lub też będą im równoważne. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że zastosowanie zaoferowanego przez niego produktu umożliwi uzyskanie efektu założonego przez SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie na znaki i słupki prowadzące ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do ich zakupu w podanej ilości. Ilość znaków i słupków prowadzących pobrana przez Zamawiającego ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie zapotrzebowanie Zamawiającego. Ewentualna zmiana przewidywanych szacunkowych ilości znaków i słupków prowadzących nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówione ilość wg cen określonych w formularzu cenowym. 8. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości znaków i słupków prowadzących. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze części, Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub więcej części, wybranych przez siebie spośród części wyszczególnionych w pkt 2.- Opis przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zwiększonym zapotrzebowaniem na znaki i słupki prowadzące - przewiduje się 50% zamówienia podstawowego. 12 Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 13. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 30 listopada 2014 r. 14. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 15. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9 znaki drogowe, 34.92.84.60-0 słupki drogowe.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9, 34.92.84.60-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wskazuje, iż do dostaw głównych na użytek niniejszego postępowania zalicza dostawy znaków o łącznej wartości nie mniej niż 80 tys. brutto dla administratorów dróg publicznych z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie - część nr 1 oraz dostawy słupków prowadzących o łącznej wartości nie mniej niż 50 tys. brutto dla administratorów dróg publicznych z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie - część nr2. Należy podać rodzaj i wartość dostaw, daty, podmioty do których wykonano dostawy i miejsca ich wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wskazuje, iż do dostaw głównych na użytek niniejszego postępowania zalicza dostawy znaków o łącznej wartości nie mniej niż 80 tys. brutto dla administratorów dróg publicznych z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie - część nr 1 oraz dostawy słupków prowadzących o łącznej wartości nie mniej niż 50 tys. brutto dla administratorów dróg publicznych z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie - część nr 2. Należy podać rodzaj i wartość dostaw, daty, podmioty do których wykonano dostawy i miejsca ich wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dowodem, o którym mowa powyżej jest: - poświadczenie podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 5.4 B ppkt. 2, 3, 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 - CZĘŚĆ I lub załącznik nr 10 - CZĘŚĆ II do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1.,1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6. - CZĘŚĆ I lub załącznik nr 10.1.,10.2., 10.3., 10.4., 10.5., 10.6. - CZĘŚĆ II do SIWZ. 5. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 - CZĘŚĆ I lub załącznik nr 11 - CZĘŚĆ II do SIWZ. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców. 8. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na których to zasobach polega Wykonawca - jeśli występuje, możliwość wykorzystania wzoru wg załącznika nr 4 - część nr 1 lub załącznika nr 13 do SIWZ - część nr 2. 9. Wypełniona i podpisana gwarancja załącznik nr 7 - CZĘŚĆ I lub załącznik nr 16 - CZĘŚĆ II do SIWZ. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy). Wszystkie oświadczenia i formularze powinny być sporządzone ściśle wg wzorów zamieszczonych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio: wykonawcy lub podmiotów trzecich muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie rozbieżności decydujący jest tekst tłumaczenia polskiego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznik nr 8 - CZĘŚĆ NR 1 lub nr 17 - CZĘŚĆ NR 2 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia; 2.1. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2.2. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; 2.3. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 2.4. Zmiana wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany w przypadku uruchomienia opcji, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 3.10. SIWZ w zależności od zwiększonego zapotrzebowania oraz posiadanych środków finansowych. 2.5 Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 2.6. Zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2.7. Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) 2.8. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 2.9. Zmiana terminu wykonania umowy w wypadku: 2.9.1. wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, 2.9.2. przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu np.144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) b) zmiana danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, 86-031 Osielsko, ul. Pałacowa 15, Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, 86-031 Osielsko, ul. Pałacowa 15, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014r. z podziałem na 2 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014r. z podziałem na 2 części. 2. Zamówienie obejmuje następujące części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa znaków drogowych CZĘŚĆ NR 2 - dostawa słupków prowadzących W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną przez Wykonawców ilość części. Odbiorcą powyższego zamówienia będą jednostki terenowa Zamawiającego: - Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, Baza RDW Toruń w m. Młyniec gm. Lubicz; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, Baza RDW Wąbrzeźno w m. Brodnica, ul. Wczasowa 40 - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw znaków drogowych pionowych określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr-9 oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw słupków prowadzących określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr - 18 do niniejszej SIWZ. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6.) dla części nr -1 winny uwzględniać transport i rozładunek do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, b) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (10.1.,10.2., 10.3., 10.4., 10.5., 10.6.,) dla części nr -2 winny uwzględniać koszty transportu i rozładunku do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, c) dostawę znaków lub słupków prowadzących Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Toruniu, Tucholi, Wąbrzeźnie, Włocławku i Żołędowie. d) dostawy znaków i słupków prowadzących winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, e) termin każdorazowej dostawy - do 3 dni od daty złożenia zamówienia, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw. Szczegółowe informacje w Rejonach Dróg Wojewódzkich. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje zatem dostaw elementów, które będą odpowiadać wymaganiom SST lub też będą im równoważne. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że zastosowanie zaoferowanego przez niego produktu umożliwi uzyskanie efektu założonego przez SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie na znaki i słupki prowadzące ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do ich zakupu w podanej ilości. Ilość znaków i słupków prowadzących pobrana przez Zamawiającego ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie zapotrzebowanie Zamawiającego. Ewentualna zmiana przewidywanych szacunkowych ilości znaków i słupków prowadzących nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówione ilość wg cen określonych w formularzu cenowym. 8. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości znaków i słupków prowadzących. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze części, Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub więcej części, wybranych przez siebie spośród części wyszczególnionych w pkt 2.-Opis przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zwiększonym zapotrzebowaniem na znaki i słupki prowadzące - przewiduje się 50% zamówienia podstawowego. 12. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 13. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 30 listopada 2014r. 14. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 15. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9 znaki drogowe, 34.92.84.60-0 słupki drogowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r. z podziałem na 2 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa znaków drogowych oraz słupków prowadzących dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014r. z podziałem na 2 części. 2. Zamówienie obejmuje następujące części: CZĘŚĆ NR 1 - dostawa znaków drogowych CZĘŚĆ NR 2 - dostawa słupków prowadzących W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną przez Wykonawców ilość części. Odbiorcą powyższego zamówienia będą jednostki terenowa Zamawiającego: - Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113, 87-100 Toruń, Baza RDW Toruń w m. Młyniec gm. Lubicz; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi, ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno, Baza RDW Wąbrzeźno w m. Brodnica, ul. Wczasowa 40 - Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek; - Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw znaków drogowych pionowych określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr-9 oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru dostaw słupków prowadzących określają Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik nr - 18 do niniejszej SIWZ. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6.) dla części nr -1 winny uwzględniać transport i rozładunek do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, b) ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załącznikach nr (10.1.,10.2., 10.3., 10.4., 10.5., 10.6.,) dla części nr -2 winny uwzględniać koszty transportu i rozładunku do siedzib poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich, c) dostawę znaków lub słupków prowadzących Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejony Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Toruniu, Tucholi, Wąbrzeźnie, Włocławku i Żołędowie. d) dostawy znaków i słupków prowadzących winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, e) termin każdorazowej dostawy - do 3 dni od daty złożenia zamówienia, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw. Szczegółowe informacje w Rejonach Dróg Wojewódzkich. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny, czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oczekuje zatem dostaw elementów, które będą odpowiadać wymaganiom SST lub też będą im równoważne. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, że zastosowanie zaoferowanego przez niego produktu umożliwi uzyskanie efektu założonego przez SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie na znaki i słupki prowadzące ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do ich zakupu w podanej ilości. Ilość znaków i słupków prowadzących pobrana przez Zamawiającego ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie zapotrzebowanie Zamawiającego. Ewentualna zmiana przewidywanych szacunkowych ilości znaków i słupków prowadzących nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówione ilość wg cen określonych w formularzu cenowym. 8. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości znaków i słupków prowadzących. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze części, Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub więcej części, wybranych przez siebie spośród części wyszczególnionych w pkt 2.-Opis przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o których mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zwiększonym zapotrzebowaniem na znaki i słupki prowadzące - przewiduje się 50% zamówienia podstawowego. 12. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 13. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 30 listopada 2014r. 14. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 15. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.99.22.00-9 znaki drogowe, 34.92.84.60-0 słupki drogowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.60-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrań gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz części do remontu podręcznego sprzętu gaśniczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bieżni oraz siłowni zewnętrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- 30/PA/2025 Przebudowa przegród zewnętrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Naprawa obmurza ogniotrwałego w instalacji termicznego przekształcania odpadów medycznych
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW Kraków - z podziałem na części
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz tablic informacyjnych i słupków do znaków drogowych na drogi powiatowe i wojewódzkie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie gminy Kobierzyce w latach 2025 - 2026.
- Dostawa pionowych znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu do oznakowania dróg powiatowych w roku 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2738W Kołbiel - Siennica od km 7+234 do km 8+199 polegająca na budowie chodnika (Gągolina, Nowodwór)
więcej: Słupki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.