Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Lublin: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących
Numer ogłoszenia: 103575 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl zakładka zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących z możliwością składania ofert częściowych pakiety 1- 8 Pakiet nr 1 Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR) Pakiet nr 2 elektrody defibrylujące Pakiet nr 3 Fartuch, Y connector, trójdrożna,torquer, strzykawka wysokociśnieniowa Pakiet nr 4 Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej Pakiet nr 5 Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej Pakiet nr 6 Stent do bocznicy Pakiet nr 7 Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy Pakiet nr 8 Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie 1 dostawę w ramach jednej umowy wyrobów medycznych z zakresu sprzętu do elektroterapii - pakiet 1 i 2 / zakresu kardiologii inwazyjnej - pakiet 3- 5 o łącznej wartości brutto 422 752,00 zł ( dotyczy wszystkich pakietów). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej jedną lub więcej pozycji, należy przedstawić wykaz obejmujący wymaganą (poniżej podaną) wartość ( sumę ) dostaw dla tych pakietów na które Wykonawca składa ofertę. Wartość wykazanej dostawy w ramach jednej umowy musi odpowiadać wartości sumy dostaw wszystkich pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. a) w pakiecie nr 1 o wartości brutto 187 920,00 zł b) w pakiecie nr 2 o wartości brutto 40 500,00 zł c) w pakiecie nr 3 o wartości brutto 21 384,00 zł d) w pakiecie nr 4 o wartości brutto 14 904,00 zł e) w pakiecie nr 5 o wartości brutto 14 904,00 zł f) w pakiecie nr 6 o wartości brutt 80 500,00 zł g) w pakiecie nr 7 o wartości brutto 12 420,00 zł h) w pakiecie nr 8 o wartości brutto 50 220,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Katalogi potwierdzające wymagania stawiane przedmiotowi zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w części dotyczącej przedmiotu umowy poprzez zaoferowanie przedmiotu umowy innego producenta niż wskazanego w ofercie, o parametrach jakościowych nie gorszych i w cenie nie wyższej niż w zawartej umowie w szczególności w poniższych sytuacjach: wstrzymanie lub wycofanie z obrotu , zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ, Al Kraśnicka 100, 20-718 Lublin Dział Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej, pok. 140 blok H.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ, Al Kraśnicka 100, 20-718 Lublin Dział Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej, pok. 140 blok H.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR) - 15 szt - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: elektrody defibrylujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody defibrylujące - szt. 15 zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuch, Y connector, rampa trójdrożna,torquer, strzykawka wysokociśnieniowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch- szt.- 300, Y connector - szt 200 szt, rampa trójdrozna - 100 szt.,torquer - 100 szt., strzykawka wysokociśnieniowa - 100 szt. zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej - 20 szt.- zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej - 20 szt.- zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stent do bocznicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent do bocznicy - 35 szt zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy - szt. 50 - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES) - 15 szt - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.