eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Lublin: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących
Numer ogłoszenia: 103575 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl zakładka zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa - sprzętu medycznego - kardiowerterów- defibrylatorów, elektrod defibrylujacych, stentów wieńcowych, cewników prowadzących z możliwością składania ofert częściowych pakiety 1- 8 Pakiet nr 1 Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR) Pakiet nr 2 elektrody defibrylujące Pakiet nr 3 Fartuch, Y connector, trójdrożna,torquer, strzykawka wysokociśnieniowa Pakiet nr 4 Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej Pakiet nr 5 Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej Pakiet nr 6 Stent do bocznicy Pakiet nr 7 Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy Pakiet nr 8 Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie 1 dostawę w ramach jednej umowy wyrobów medycznych z zakresu sprzętu do elektroterapii - pakiet 1 i 2 / zakresu kardiologii inwazyjnej - pakiet 3- 5 o łącznej wartości brutto 422 752,00 zł ( dotyczy wszystkich pakietów). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej jedną lub więcej pozycji, należy przedstawić wykaz obejmujący wymaganą (poniżej podaną) wartość ( sumę ) dostaw dla tych pakietów na które Wykonawca składa ofertę. Wartość wykazanej dostawy w ramach jednej umowy musi odpowiadać wartości sumy dostaw wszystkich pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. a) w pakiecie nr 1 o wartości brutto 187 920,00 zł b) w pakiecie nr 2 o wartości brutto 40 500,00 zł c) w pakiecie nr 3 o wartości brutto 21 384,00 zł d) w pakiecie nr 4 o wartości brutto 14 904,00 zł e) w pakiecie nr 5 o wartości brutto 14 904,00 zł f) w pakiecie nr 6 o wartości brutt 80 500,00 zł g) w pakiecie nr 7 o wartości brutto 12 420,00 zł h) w pakiecie nr 8 o wartości brutto 50 220,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ten warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia /nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Katalogi potwierdzające wymagania stawiane przedmiotowi zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w części dotyczącej przedmiotu umowy poprzez zaoferowanie przedmiotu umowy innego producenta niż wskazanego w ofercie, o parametrach jakościowych nie gorszych i w cenie nie wyższej niż w zawartej umowie w szczególności w poniższych sytuacjach: wstrzymanie lub wycofanie z obrotu , zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ, Al Kraśnicka 100, 20-718 Lublin Dział Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej, pok. 140 blok H.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ, Al Kraśnicka 100, 20-718 Lublin Dział Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej, pok. 140 blok H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiowerter - defibrylator jednojamowy (ICD VR) - 15 szt - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: elektrody defibrylujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody defibrylujące - szt. 15 zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fartuch, Y connector, rampa trójdrożna,torquer, strzykawka wysokociśnieniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch- szt.- 300, Y connector - szt 200 szt, rampa trójdrozna - 100 szt.,torquer - 100 szt., strzykawka wysokociśnieniowa - 100 szt. zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej - 20 szt.- zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent uwalniający lek antymitotyczny (DES) umożliwiający skrócenie terapii przeciwpłytkowej - 20 szt.- zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stent do bocznicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent do bocznicy - 35 szt zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik prowadzący do PTCA bezkoszulkowy - szt. 50 - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy dedykowany do bifurkacji pokrywany lekiem antymitotycznym (DES) - 15 szt - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.11.17.30-7, 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.