eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa teczek skórzanych i toreb na laptopy dla jednostek UDT. Znak sprawyZP-AL-87/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Warszawa: Dostawa teczek skórzanych i toreb na laptopy dla jednostek UDT. Znak sprawy: ZP-AL-87/12
Numer ogłoszenia: 10357 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245091 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa teczek skórzanych i toreb na laptopy dla jednostek UDT. Znak sprawy: ZP-AL-87/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ, 1.1 Wykonawca powinien dostarczyć asortyment zgodny z opisem z załącznika nr 7 do SIWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia: - zadanie nr 1 - dostawa teczek skórzanych aktowych, - zadanie nr 2 - dostawa toreb na laptopy. 1.2 Wszystkie oferowane artykuły, o których mowa w pkt 2.1 muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych, uprzedniego używania oraz muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SIWZ. 1.3 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganymi oraz normami w zakresie oznakowania wyrobów. 1.4 Wykonawca zapewni personel do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc docelowych dystrybucji. Wykaz jednostek oraz adresy miejsca dostarczenia przedmiotu umowy zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą i dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - przed upływem terminu składania ofert- próbkę każdego rodzaju asortymentu wraz z małym kawałeczkiem skór o wymiarach minimum 2 cm x 2 cm, z których będą wykonane teczki/torby. tj. wykonaną jedną sztukę/egzemplarz danego rodzaju teczki/ torby, w kolorze czarnym, który będzie podlegał ocenie pod względem jakości. Próbka każdego spośród artykułów, o których mowa w pkt 2.1 musi być wykonana zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, tj., jeśli Wykonawca składa ofertę na pierwszą część zamówienia, składa z nią próbkę teczki aktowej i teczki aktowej - kufer. Jeśli Wykonawca składa ofertę na drugą część zamówienia, składa z nią jedynie próbkę torby na laptopa. W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca zobligowany jest złożyć próbki zarówno teczek jak i toreb na laptopy, analogicznie jak dla części pierwszej oraz drugiej. Próbka zaoferowanego asortymentu musi być kompletna. Załączone do oferty próbki artykułów zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek (zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy). 2. Miejsce dostawy zamówienia: Oddziały Urzędu Dozoru Technicznego na terenie całego kraju - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, z godnie z podziałem na części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby 18.93.90.00 - Torby podręczne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa teczek skórzanych aktowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Czwórka Sp. z o.o., Generała Mikołaja Bołtucia 26, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133239,75

  • Oferta z najniższą ceną: 84162,75 / Oferta z najwyższą ceną: 133239,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa toreb na laptopy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regina Klimaszewska Regina Klimaszewska, Morelowa 21, 65-434 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47610,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29151,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29151,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64999,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.