eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i częściowy remont dachu w budynku przy ulicy Barkocińskiej 4, Warszawa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Warszawa: Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i częściowy remont dachu w budynku przy ulicy Barkocińskiej 4, Warszawa.
Numer ogłoszenia: 103598 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6799959, 6794176, fax 22 679 99 59.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i częściowy remont dachu w budynku przy ulicy Barkocińskiej 4, Warszawa..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i częściowy remontu dachu w budynku przy ulicy Barkocińskiej 4, Warszawa z wg obmiaru wskazanego (załącznik Nr 6 do SIWZ ) 2.Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami odniesienia :PN. PN- E, AT. 3.Zakres robót obejmujący całość zadania inwestycyjnego określony został za pomocą przedmiaru robót - załącznik Nr 6 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunki dotyczące wadium : a) Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000,00 zł. b) Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż związania ofertą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 wyżej powołanej ustawy, b)udzielą Zamawiającemu pisemnej gwarancji wykonanych robót nie mniejszej niż 36 miesięcy c)wykażą się udokumentowanym doświadczeniem fachowym w realizacji robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzonymi referencjami od Zamawiających, z okresu ostatnich trzech lat (2005,2006,2007). Zamawiający uzna roboty, których suma wartości wynosi minimum 100 000,00 zł netto. d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł netto
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Oświadczenia lub dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w części III ust.1 SIWZ: a)Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania jest tożsamy przedmiotem zamówienia - wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wymagany oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e)Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 100 000,00 zł. f)Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech (2005,2006,2007) lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - wymagane udokumentowanie robót (wartości minimum 100 000 zł ) - na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. g)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje zawodowe kierownika robót, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dokumenty kierownika robót z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ . 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, złoży dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz .U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno określać w szczególności: -postępowanie, którego dotyczy -Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego -pełnomocnika Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia -zakres pełnomocnictwa -zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonywania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym -pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców oraz ustanowionego Pełnomocnika. Do pełnomocnictwa powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. 5. Pozostałe dokumenty wymagane do złożenia : a)wypełniony cały formularz ofertowy - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ b)parafowany cały projekt Umowy - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ, c)przedmiar robót - stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ 6.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami nr 1 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy Adres Zamawiającego: ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami nr 1 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy Adres Zamawiającego: ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.