eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane związane z przebudowąa) pomieszczeń na parterze budynku frontowego, w budynku biurowym wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie, b) pomieszczeń węzłów sanitarnych z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnos

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Warszawa: Roboty budowlane związane z przebudową: a) pomieszczeń na parterze budynku frontowego, w budynku biurowym wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie, b) pomieszczeń węzłów sanitarnych z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 103599 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przebudową: a) pomieszczeń na parterze budynku frontowego, w budynku biurowym wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie, b) pomieszczeń węzłów sanitarnych z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową: a) pomieszczeń na parterze budynku frontowego, w budynku biurowym wpisanym do rejestru zabytków (nr A-699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie, b) pomieszczeń węzłów sanitarnych z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku biurowym wpisanym do rejestru zabytków (nr A- 699) przy ul. Kredytowej 3 w Warszawie. Ad a) - Przebudowa obejmuje, min.: wyburzenie niektórych ścianek działowych, dobudowę nowych, przebicie przejścia z hallu do klatki schodowej, wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych oraz montaż drugiej pary takich samych drzwi, zainstalowanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych, roboty wykończeniowe. Ad b) - Przebudowa obejmuje dwa węzły sanitarne na piętrach od I. do V włącznie (kondygnacje II.-VI. włącznie) Pomieszczenia węzłów sanitarnych objęte opracowaniem są dostępne z głównego korytarza na każdym piętrze. Pion północny A i południowy B pozostają w obecnych lokalizacjach. W pomieszczeniach piwnicznych w pobliżu węzłów zostaną umieszczone pojemnościowe podgrzewacze wody dla każdego z pionów. Roboty obejmują, m.in., demontaż istniejącego wyposażenia, wyburzenie niektórych ścian działowych, wymurowanie nowych ścian działowych, roboty wykończeniowe (tynki, posadzki, okładziny ścienne, malowanie, montaż urządzeń sanitarnych, montaż drzwi). W pierwszej kolejności będzie realizowany węzeł A. Po zakończeniu węzła A i odbiorze prac przez nadzór inwestorski będzie realizowany węzeł B. Powyżej wskazano ogólny zakres prac do wykonania. Dokładny zakres oraz sposób wykonania prac zawiera załączona dokumentacja, w tym: Projekty Techniczne, składający się z części opisowej i rysunkowej, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary, oddzielne dla zadań a) i b). Przedmiary stanowią element pomocniczy do określenia ceny ryczałtowej. Zamawiający dysponuje decyzjami o pozwoleniu na budowę oddzielnie dla zadań a) i b). Wykonawca w harmonogramie prac uwzględnić musi konieczność prowadzenia robót głośnych poza godzinami pracy urzędu (8.00-16.00) Wykonawca winien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej obiektu oraz dokładnie zapoznać się z dokumentacją projektową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 60.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 3 roboty budowlane polegające na na przebudowie i/lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości min. 2,5 mln. zł. brutto każda, z których przynajmniej 2 roboty budowlane prowadzone były w obiektach wpisanych do rejestru zabytków. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 75, poz. 690 ze zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują i zapewnią objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w zakresie odpowiednich specjalności do: a) kierownik budowy - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych, spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579), b) pracownicy nadzoru - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1,5 mln. zł., - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w przypadku wniesienia wadium w dopuszczalnych formach niepieniężnych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt III.4.1) a w szczególności z zapisem III.6) a). ze szczególnym uwzględnieniem aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony w przypadku: a) istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) zaistnienia siły wyższej, c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. d) realizacji robót dodatkowych e) realizacji zamówień uzupełniających, jeżeli w trakcie realizacji Umowy zaistnieje potrzeba ich wykonania.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 19 00-095 Warszawa Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-109/10.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 19 00-095 Warszawa Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-109/10.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Otwarcie ofert nastąpi w dniu i miejscu ich składania, o godz. 13:00, w sali nr 16. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pani Barbara Sopotnicka stanowisko służbowe: Naczelnik w BAG tel.: (022) 338-71-76 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Pan Mirosław Karaś stanowisko służbowe: Główny specjalista w BZP tel.: (022) 443-14-12.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.