eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Tuczno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Tuczno: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Tuczno
Numer ogłoszenia: 103610 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, fax 067 2593299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pila.lasy.gov.pl/strony/1/i/15007.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Tuczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów leśniczego, która obejmuje 15 szt. komputerów przenośnych-rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnym, przeznaczonych do pracy w terenie wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz obsługą serwisową jak również dostawa stacji dokujących w ilości 16 szt. Szczegółowy opis wymagań technicznych dostawy, określony został w załączonym do SIWZ Wymaganiach technicznych na rejestratory (załącznik nr 1).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.50.00 - Urządzenia i oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie - 2.000 złotych, słownie: dwa tysiące złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie kadra wykonawcza posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania prac związanych z realizacją zamówienia, 4) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), w okresie ostatnich 3 lat min. trzech dostaw o podobnym charakterze, zakresie i wartości, jakie obejmuje zamówienie, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania usług, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) udzielą rękojmi za wady dostarczonego sprzętu licząc od daty zakończenia dostawy, 7) niezależnie od udzielonej rękojmi za wady dostarczonego sprzętu, udzielą gwarancji jakości licząc od daty zakończenia dostawy, 8) posiadają ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji dostawy, 13) zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 14) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga przygotowania następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 6) Wypełnione następujące załączniki: nr 4 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 5 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 6 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 7 - Karta gwarancyjna, 7) Opinie Zamawiających, gdzie Wykonawca wykonywał dostawy o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie - zał. Nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Klasztorna 36 78-640 Tuczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Nadleśnictwa Tuczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.