Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Olsztyn: Różne jednorazowe artykuły opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 103633 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne jednorazowe artykuły opatrunkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Pakiet nr I, zadanie nr 1-5 - kompresy gazowe, serwety operacyjne, tupfery, setony, opatrunek oczny, zestaw do cewnikowania, lignina, wata opatrunkowa; - Pakiet nr II, zad. 1-8 - opaski elastyczne, bandaż elastyczny samoprzylepny, opaski podtrzymujace dziane, opaski gipsowe tradycyjne i kolorowe, siatki elastyczne dziane, syntetyczne opaski podgipsowe. - Pakiet nr III, zad. 1-15 - przylepce chirurgiczne, przylepce opatrunkowe, poliuretanowy opatrunek wysypowy, hypoalergiczne przylepne sterylne paski do łączenia brzegów ran, opatrunki do mocowania kaniul i cewników obwodowych i centralnych, opatrunek foliowy, jałowy opatrunek gazowy nasączony parafina lub wazelina, jałowe opatrunki gazowe nasączone parafiną i chlorheksydyna, opatrunki hydrożelowe, hydrożelowy wypełniacz rany, opatrunki hydrokoloidowe, opatrunki jałowe z mikrosiatką, opatrunki Hydrofiber z jonami srebra, gąbka oczna, spągostan, siatka multifilamentowa, folia operacyjna, wosk kostny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0, 33.14.41.10-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie odnośnie: - Pakiet nr I, zad. nr 1, 2 - dokumentu potwierdzającego sklasyfikowanie wyrobów jako IIa reguła 7 - Pakiet nr III, zad. nr 1 - dokumentu producenta oferowanego wyrobu medycznego informującego o rodzaju użytego kleju akrylowego - Dotyczy Pakietu I, zad. nr 1, 2, 3 - (wyroby z gazy) należy dołączyć świadectwo producenta potwierdzające: zgodność właściwości fizycznych z wymogami Farmakopei, sposób bielenia, chłonność, skręt nitki - Deklaracje CE odpowiednie dla klasy wyrobu medycznego potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu, wynikają z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896z p. zm.).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów. 2. Wykaz złożonych wraz ofertą -próbek - 2 egzemplarze. Wykaz należy umieścić: jeden w ofercie, a drugi w opakowaniu z próbkami. Wykaz ma zawierać informacje: rodzaj -próbki-, ilość oraz nr pakietu i zadania, którego dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 4. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć osobiście w Sekretariacie Dyrektora pok. nr 08 lub Sekcji zam. publ. pok. nr 012..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I, zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza, kompresy gazowe, serwetyt operacyjne różne rozmiary. Łącznie 16 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr I, zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery z gazy - rózne rozmiary. Łącznie 5 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr I, zad. nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony i opatrunek oczny gazowy. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nt I, zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania sterylny - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr I, zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina, wata, opatrunek chłonny niejałowy, Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne tkane - rózne rozmiary. Łacznie 4 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaż elastyczny samoprzylepny - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska podtrzymujaca dziana - rózne rozmiary. Łącznie 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 70
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana podtrzymujaca, elastyczna, bandaż elastyczny - 2 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe szybkowiażące - różne rozmiary. Łącznie 4 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa szybkowiążąca kolorowa - rózne rozmiary. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka elastyczna opatrunkowa na palec, przedramie, udo, tułów. Łącznie 6 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 50
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr II, zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczna opaska podgipsowa - różne rozmiary. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr III, zad. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek foliowy sterylny przeźroczysty - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec hirurgiczny na tkaninie bawełnianej - różne rozmiary. Łącznie 9 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 45
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 55
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poliuretanowy opatrunek z klejem akrylowym - róńe rozmiary. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek sterylny przeźroczysty, półprzepuszczalny do mocowania kaniul - różne rozmiary. Łącznie 7 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną lub wazeliną - różne rozmiary. łącznie 2 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 6..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafina lub chlorheksydyną - różne rozmiary. Łącznie 4 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy - różne rozmiary. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydrożelowy wypełniacz rany, żel w tubce 15 lub 20g - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydokoloidowy sterylny - różńe rożmiary. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek jałowy z mikrosiatką - różńe rozmiary. Łącznie 5 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek Hydrofiber z jonami srebra - różne rozmiary. Łacznie 7 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka oczna w kształcie strzałki, jałowa z rączką dług. ok 7 cm (w saszetce max. 10 szt) - 1200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spongostan oraz elastyczna lekka siatka multifilamentowa. Łącznie 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr III, zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna powlekana lepna - różne rozmiary. łacznie 7 pozycji w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów techniczno - użytkowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet nr III, zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny 2,5g - 120 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań do celów sanitarno-epidemiologicznych studentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Przebudowa elewacji oraz wejścia głównego budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego wraz z remontem schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych.
- Sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w 2025 roku.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Słonecznej 50A na potrzeby Wydziału Nauk Technicznych"
- Dostawa fartuchów medycznych z haftem na potrzeby Wydziału Lekarskiego UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych i medycznych (dogrywka)
- Dostawa opatrunków specjalistycznych do SP ZOZ w Głubczycach.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.