Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Białystok: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego jako wyposażenia stanowisk: bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów oraz magazynu części zamiennych w KPK, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku nr sprawy KPK/ZP/ww - ut,stm/63-1/11
Numer ogłoszenia: 103654 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego jako wyposażenia stanowisk: bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów oraz magazynu części zamiennych w KPK, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku nr sprawy KPK/ZP/ww - ut,stm/63-1/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2011r urządzen technicznych i środkow transportu magazynowego. Zamawiane urządzenia i srodki transportu magazynowego będą stanowiły wyposażenie podstawowe stanowisk bieżącej naprawy, napraw blacharsko - lakierniczych autobusów komunikacji miejskiej oraz magazynów: części zamiennych i magazynu farb i lakierów na stacji obsługi autobusów Zamawiajacego. Na przedmiot zamówienia, składają się : 1. Wiertarka stołowa - 1 szt, 2. Szlifierka stołowa - 2 szt, 3. Półautomat spawalniczy do spawania w osłonie gazu - 1 szt, 4. Klucz elektryczny do kół - 1 szt, 5. Smarownica mobilna - 1 szt, 6. Zestaw narzędzi blacharskich - 1 kpl, 7. Zestaw rozpieraczy blacharskich - 1 kpl, 8. Odkurzacz przemysłowy - 1 szt, 9. Wanna myjąca do części - 1 szt, 10. Wózek ręczny z półkami - 2 szt, 11. Wózek ręczny paletowy - 2 szt, 12. Wózek elektryczny paletowy - 1 szt, 13. Wózek ręczny platformowy - 3 szt, 14. Aluminiowe przejezdne drabiny magazynowe - 2 szt, 15. Wózek ręczny taczkowy - 2 szt, 16. Wózek ręczny wysoko podnoszący - 1 szt, 17. Podest roboczy (rusztowanie lakiernicze i do wklejanie szyb w autobusach) - 2 szt, 18. Przenośne urządzenie do zgrzewania blach - wygładzania wgnieceń - 1 szt, 19. Stół do przygotowania i wklejania szyb - 1 szt, 20. Promiennik krótkofalowy - 2 szt, 21. Myjka do przemywania oczu - 1 szt, 22. Stojak lakierniczy obrotowy do elementów - 1 szt, 23. Stojak do papierów - 1 szt, 24. Stół lakierniczy z wyciągiem oparów - 1 szt, 25. Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu automatycznych skrzyń biegów - 1 szt, 26. Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu silników - 1 szt. Określony wyżej przedmiot zamówienia dzieli się na 5 niezależnych części. Część A - urządzenia techniczne i narzędzia - zamówienie obejmuje urządzenia wymienione w pkt od 1 do 9, Część C - magazynowe środki transportu - zamówienie obejmuje środki transportu magazynowego wymienione w pkt od 10 do 16, Część D - narzędzia i urządzenia związane z naprawami lakierniczymi - zamówienie obejmuje urządzenia i narzędzia wymienione w pkt od 17 do 24, Część E - wózki podnośnikowe do montażu/demontażu skrzyń biegów - zamówienie obejmuje wózki podnośnikowe wymienione w pkt 25, Część F - wózki podnośnikowe do montażu/demontażu silników - zamówienie obejmuje wózki podnośnikowe wymienione w pkt 26. Dodatkowym przedmiotem zamówienia jest transport zamawianych urządzeń technicznych i środkow transportu do siedziby Zamawiającego, łącznie z jego wniesienim i montażem we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku biurowo - warsztatowym w Bialymstoku przy ul. Składowej 7. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiajacemu łącznie z dostawą elemantów przedmiotu zamówienia, dokumentów określonych w ust. 1 pkt.3b..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.21.00-4, 39.15.11.00-6, 42.41.51.10-2, 42.41.32.00-6, 42.66.20.00-4, 43.80.00.00-5, 44.48.10.00-5, 50.74.00.00-4, 50.53.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków wytwarzania i zgodności oferowanych urządzeń technicznych, magazynowych środków transportu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do niej w postępowaniu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków wytwarzania i zgodności oferowanych urządzeń technicznych, magazynowych środków transportu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do niej w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w czasie realizacji zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć: - terminu realizacji zamówienia - niemożliwość zrealizowania zamówienia z przyczyn i zdarzeń niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, - w uzasadnionym przypadku zmiany producenta lub typu oferowanych mebli warsztatowych, urządzeń technicznych i środków transportu magazynowego, pod warunkiem, że będą one klasą i jakością odpowiadały elementom przedmiotu zamówienia z oferty i będą spełniały wymagania określone w SIWZ, - rozwiązania umowy w sytuacji: gdy decyzje administracyjne lub zdarzenia losowe uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację zamówienia, jej realizacja nie będzie leżała w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat KPK sp. z o.o., ul. Składowa 7, 15-399 Białystok pok. 103, za opłatą 25 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat KPK sp. z o.o., ul. Składowa 7, 15-399 Białystok pok. 103..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój transportu publicznego - przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o.o. w Białymstoku, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia techniczne i narzędzia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wiertarka stołowa - 1 szt, 2.Szlifierka stołowa - 2 szt, 3.Półautomat spawalniczy do spawania w osłonie gazu - 1 szt, 4.Klucz elektryczny do kół - 1 szt, 5.Smarownica mobilna - 1 szt, 6.Zestaw narzędzi blacharskich - 1 kpl, 7.Zestaw rozpieraczy blacharskich - 1 kpl, 8.Odkurzacz przemysłowy - 1 szt, 9.Wanna myjąca do części - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.00.00-7, 42.66.20.00-4, 39.71.34.30-6, 39.15.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynowe środki transportu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10.Wózek ręczny z półkami - 2 szt, 11.Wózek ręczny paletowy - 2 szt, 12.Wózek elektryczny paletowy - 1 szt, 13.Wózek ręczny platformowy - 3 szt, 14.Aluminiowe przejezdne drabiny magazynowe - 2 szt, 15.Wózek ręczny taczkowy - 2 szt, 16.Wózek ręczny wysoko podnoszący - 1 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10-2, 44.42.32.00-3, 34.91.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia i urządzenia związane z naprawami lakierniczymi..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17. Podest roboczy (rusztowanie lakiernicze i do wklejanie szyb w autobusach) - 2 szt, 18.Przenośne urządzenie do zgrzewania blach - wygładzania wgnieceń - 1 szt, 19.Stół do przygotowania i wklejania szyb - 1 szt, 20.Promiennik krótkofalowy - 2 szt, 21.Myjka do przemywania oczu - 1 szt, 22.Stojak lakierniczy obrotowy do elementów - 1 szt, 23.Stojak do papierów - 1 szt, 24.Stół lakierniczy z wyciągiem oparów - 1 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.48.10.00-5, 39.15.11.00-6, 39.15.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózki podnośnikowe do montażu/demontażu skrzyń biegów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25.Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu automatycznych skrzyń biegów - 1 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wózki podnośnikowe do montażu/demontażu silników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 26.Wózek podnośnikowy do montażu/demontażu silników - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa naturalnej płyty głównej Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Stanisława Wyspiańskiego w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
- Dostawy mięsa i przetworów mięsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie - drugi przetarg"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 2. Ilość zadań: 9
- Świadczenie usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowego, platform i podnośników dla niepełnosprawnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
więcej: Wózki popychane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.