eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaD25M/252/1-3rj/16 Przetarg nieograniczony na zakup dodatkowych licencji modułu Kadry i Płace, Budżetowanie. Serwis oprogramowania Infomedica AMMS firmy Asseco Poland S.A. wraz z nadzorem autorskim nad oprogramowaniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Gdynia: D25M/252/1-3rj/16 Przetarg nieograniczony na zakup dodatkowych licencji modułu Kadry i Płace, Budżetowanie. Serwis oprogramowania Infomedica AMMS firmy Asseco Poland S.A. wraz z nadzorem autorskim nad oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 103658 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43442 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25M/252/1-3rj/16 Przetarg nieograniczony na zakup dodatkowych licencji modułu Kadry i Płace, Budżetowanie. Serwis oprogramowania Infomedica AMMS firmy Asseco Poland S.A. wraz z nadzorem autorskim nad oprogramowaniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Roczny nadzór autorski oprogramowania AMMS/Infomedica, roczny serwis istniejącego u Zamawiającego oprogramowania Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland Sp. z o.o. Dostawa dodatkowych licencji na nazwanych użytkowników modułu Kadry i Płace oraz dzierżawa z dostawą i wdrożeniem licencji i modułu Budżetowanie. Wdrożenie/szkolenie oprogramowania dla Działu Kadr, Działu Płac, Działu Controllingu. Przedmiot zamówienia obejmuje również: Roczny nadzór autorski: Integracja AptekaAMMS z ZSK-Info program żywienie pozajelitowe oraz Dostawę pamięci do serwera znajdującego się w Siedzibie Zamawiającego. Eksport danych z programu Simple_ERP_Personel. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 3 zadania częściowe: Zadanie 1: 1.1. Roczny nadzór autorski oprogramowania AMMS/Infomedica dla modułów części administracyjnej obejmujący przesunięcie licencji pomiędzy modułami, upgrade posiadanych licencji . 1.2. Roczny serwis istniejącego u Zamawiającego oprogramowania Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. w zakresie posiadanych modułów: a) Finanse i Księgowość, Rachunek Kosztów, Rejestr Sprzedaży, Płace, Gospodarka Materiałowa, Środki Trwałe, Wyposażenie, Elektroniczna Inwentaryzacja - rozszerzenie do ŚT i Wyposażenia, Apteka - min. 420 godzin serwisowych w ciągu 12 miesięcy (60 wizyt). Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej ilości godzin serwisowych i będzie to uzależnione od potrzeb przekazywanych przez osoby odpowiedzialne za zamawianie serwisów po stronie Zamawiającego. Za zlecanie prac serwisowych w modułach: Finanse i Księgowość, Rachunek Kosztów, Rejestr Sprzedaży, Gospodarka Materiałowa, Środki Trwałe, Wyposażenie, Elektroniczna Inwentaryzacja - rozszerzenie do ŚT i Wyposażenia, oraz w module Budżetowanie odpowiedzialny jest Główny Księgowy. Za zlecanie prac serwisowych w modułach: Apteki odpowiedzialni są kierownicy Aptek Zamawiającego. b) Kadry i Płace - 84 godzin serwisowych w ciągu 12 miesięcy (12 wizyt). Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia mniejszej ilości godzin serwisowych i będzie to uzależnione od potrzeb przekazywanych przez osoby odpowiedzialne za zamawianie serwisów po stronie Zamawiającego. Za zlecanie prac serwisowych w modułach: Kadry, Płace odpowiedzialni są kierownicy działów: Kadr i Płac. 1.3. Dostawa dodatkowych licencji na nazwanych użytkowników modułu Kadry i Płace oraz dzierżawa z dostawą i wdrożeniem licencji i modułu Budżetowanie (zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ Formularz Cenowy). 1.4. Wdrożenie/szkolenie oprogramowania dla Działu Kadr, Działu Płac, Działu Controllingu między innymi z wykorzystaniem instancji KiP po Szpitalu św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. Podczas wdrożenia muszą być zrealizowane minimum takie etapy: 1.4.1. Instalacja, konfiguracja systemu, oprogramowania serwerowego i klienckiego oraz drukarek Działu Kadr i Działu Płac oraz Działu Controllingu Zamawiającego. 1.4.2. Uzgodnienie niezbędnych prac wdrożeniowo szkoleniowych z kierownikami: Działu Kadr, Działu Płac, Działu Controllingu, Działu Informatyki i Informatyzacji oraz Głównym Księgowym oraz szkolenie pracowników. 1.4.3. Przeniesienie danych kadrowych i płacowych (opisanych w Załączniku nr 11 do SIWZ (Protokół - Zakres danych do przeniesienia), które zostaną wyeksportowane z systemu kadrowo-płacowego Simple ERP Personel firmy Simple S.A. przez firmę trzecią. 1.4.4. Dane kadrowe i płacowe pozyskane z archiwalnego systemu oraz dane pozyskane z systemu Simple przed scaleniem i wgraniem do docelowej bazy kadr i płac muszą być uzgodnione z Działem Kadr i Działem Płac. W razie wątpliwości np. co zrobić z powtarzającymi się danymi lub danymi sprzecznymi decydujące jest zdanie Działu Kadr lub Działu Płac Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedstawienia Działowi Kadr i Działowi Płac propozycji wgrania i usprawnienia weryfikacji poprawności danych kadrowych i płacowych. 1.4.5. Etap wdrożenia modułu Kadry i Płace obejmuje szkolenie pracowników Działu Kadry, Płace w wymiarze 15 wizyt Wykonawcy zgodnie z terminami jakie zostaną ustalone przez Wykonawcę i Kierowników Działu Kadr i Działu Płac oraz Controllingu. 1.4.6. Integracja z istniejącymi systemami w księgowości pozwalająca na przesyłanie wybranych danych pomiędzy modułami systemu ERP. Wyżej wymienione prace w punktach 1.1 - 1.4 będą następowały zgodnie z harmonogramem, który stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ Harmonogram. 1.5. Roczny nadzór autorski: Integracja Apteka AMMS z ZSK-Info program żywienie pozajelitowe. Nadzór nad modułem umożliwiającym automatyczne przenoszenie danych (wykorzystanie środków aptecznych na sporządzanie worków RTU) wprowadzonych w programie ZSK Info do programu aptecznego AMMS firmy Asseco Poland S.A, dzięki czemu następuje zdejmowanie ze stanu asortymentu aptecznego w głównym programie aptecznym, bez konieczności podwójnego wprowadzania wykorzystanych ilości w obu systemach. Zadanie 2: 2.1.Dostawa pamięci do serwera znajdującego się w siedzibie Zamawiającego zgodnie z Kartą 1.1 (Załącznik 13 do SIWZ). Zadanie 3: 3.1. Eksport danych z programu Simple ERP Personel według wymagań zgodnych z Załącznikiem nr 10 do SIWZ Zakres danych do przeniesienia z Simple ERP Personel. Poszczególne zakresy danych powinny zostać zapisane w osobnych arkuszach XLS (ew. plikach *.CSV). Dla każdego z wymienionych zakresów, w pierwszej kolumnie musi znaleźć się unikalny identyfikator pracownika (w systemie zewnętrznym), umożliwiający jednoznaczne przyporządkowanie danych do osoby. W przypadku braku niektórych spośród wymienionych pól informacyjnych w systemie Simple ERP Personel, mogą być one pominięte w przygotowywanych plikach eksportu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawarto w SIWZ. W wyniku otwarcia ofert złożono oferty na Zadania nr 1 oraz 3. Na Zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164279,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218200,77

  • Oferta z najniższą ceną: 218200,77 / Oferta z najwyższą ceną: 218200,77

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsultant Komputer Sp. z o.o., ul. Szamotulska 44, 60-366 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9111,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11316,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11316,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.