eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinBudowa chodnika w m. Korytowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Koszalin: Budowa chodnika w m. Korytowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106.
Numer ogłoszenia: 103667 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Korytowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę chodnika w m. Korytowo w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106.Zakres robót: Likwidacja kolizji napowietrznej sieci teletechnicznej; - przestawienie słupów pojedynczych o długości 6 m w szczudłach żelbetonowych z ustojami w terenie płaskim o kat. gruntu III - 9 szt. - zdemontowanie przewodu XzTKMXw 10x4x0,5 zawieszonego na hakach lub miejscach zewnętrznych poprzeczników w terenie bez przeszkód - 0,50 km - zawieszenie przewodu XzTKMXw 10x4x0,5 na trzonach umieszczonych na zewnętrznych miejscach poprzeczników lub hakach skośnych - 0,50 km - zdemontowanie istniejących miedzianych przewodów o średnicy 4 mm zawieszonych na hakach lub miejscach zewnętrznych poprzeczników w terenie bez przeszkód - 12,00 km - demontaż poprzeczników 6x2 na słupach stojących pojedynczych - 9 szt. Chodnik - strona prawa; - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim - 0,14 km - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralnono-bitumicznych o grubości 3 cm - 85,00 m2 - roboty ziemne wykon.koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod. samowyładowczymi - 102 m2 - ustawienie obrzeży betonowwych - 163,20 m - wykonanie ław pod krawężniki i ściek - 15,42 m3 - wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji - 157,00 m2 - ustawienie krawężników betonowych - 149,28 m - wykonanie ścieków ulicznych z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej - obok czynnego pasa jezdni - 136,00 m - wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi- grubość warstwy po zag. 10 cm -290,78 m2 - wykonanie nawierzchnii z kostki brukowej betonowej - 272,00 m2 - humusowanie skarp z obsianiem - 68 m2 Kanalizacja deszczowa; - wykopy oraz przekopy wyk.na odkład koparkami przedsiębiernymi - 315,36 m3 - wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m - 35,04 m3 - roboty ziemne wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o poj. łyżki 1,00 m3 z transportem urobku samochodami samowył. na odl. do 1 km lub na odkład z transportem do 20 m w gruncie kat. III - 350,40 m3 - pełne umocenienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych - 450,00 m2 - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o gr.10 cm - 105,12 m2 - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o gr.20cm -105,12 m2 - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm - 175,20 m - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 8,00 m - kształtki kanalizacyjne dwukielichowe PVC z uszczelką o szt śr. zewn. 160 mm Trójnik T315/160/45 klasy S - 4 szt. - wykonanie przewiertu sterowanego o dług.do 50m rurami HDPE o śr.nom do 500 mm w gruntach kat.III-IV - 12,00 m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000 mm na typu BS w gotowym wykopie o gł. 3 m - 4 szt. - studzienki osadnikowe z syfonem i wpustem deszczowym ulicznym z polimerobetonu o śr. 500 mm - 6 szt. - separator ścieków odolejacz z osadnikiem piasku 20 l/ na s- 1 kpl. - próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr.nominalnej 250 mm - 1 prób./odcin. - zasypanie wykopów fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz.mechanicznym spycharkami (gr.warstwy w stanie luźnym 30 cm) - kat.gr. III-IV - 315,00 m3 - zasypywanie wykopów o ścianach pionowych - 35,00 m3 - wykonanie ścian oporowych grub.do 50 cm układanych na sucho z kamienia łamanego [ wylot deszczowy do rzeki] - 1,00 m2 - betonowanie murów oporowych - płyty fundamentowe [wylot deszczowy do rowu] - 0,58 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Wyceniony przedmiar robót. Wykaz stawek i narzutów. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, podlegającego na podstawie odrębnych przepisów wpisowi do rejestru, konieczne jest załączenie do oferty oryginału upoważnienia do reprezentacji lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, o ile upoważnienie do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia n.w. okoliczności: a)zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c)opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.), d)zmiany stanu prawnego, e)wystąpienie warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, f)wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych, g)wystąpienie wykopalisk, niewybuchów, uniemożliwiające wykonywanie robót, h)działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej, i)rezygnacja z części Robót, j)zmiana terminu wykonania Robót ze względu na konieczność wykonania Robót dodatkowych. 2) Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3)Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie polecenia lub aneksu zostanie uznana za nieważną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Stargardzie Szczecińskim ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Stargardzie Szczecińskim ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, pok. nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.