To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Człuchów: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem
Numer ogłoszenia: 103694 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85464 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem w ramach projektu pn. Nowoczesna i skuteczne rehabilitacja w Czarnem współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony zgodnie z Formularzem cenowym - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Sprzęt obejmuje: a) Wanna do masażu wirowego kończyn górnych b) Kapsuły c) Wanna do kąpieli perełkowych i masaży podwodnych d) Stół 2 - sekcyjny e) Katedra biczy szkockich f) Aparat do treningu ciała g) Stół 7 - sekcyjny h) Aparat do sekwencyjnego masażu i) Zestaw do ćwiczeń w podwieszeniu z konstrukcją przyścienną i sufitową z osprzętem 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem protokołu odbioru : - karty gwarancyjne; - paszporty techniczne; - pełne instrukcje obsługi w języku polskim w formie wydruku, 3. Wszystkie formalności cele związane z realizacją zamówienia zostaną wykonane bez udziału Zamawiającego, 4. Parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne ze złożoną ofertą. 5. Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa i kompletna. 6. Dokumentacja użytkowa urządzeń będzie napisana w języku polskim. 7. Oferowane urządzenia muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zawartymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). 8. Rozmieszczenie i kolorystykę przedmiotu zamówienia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym po rozstrzygnięciu przetargu. 9. Wszelkie nazwy własne produktów, urządzeń i materiałów które zostały użyte w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania dostawy i określenia właściwości oraz wymogów technicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Tak więc wymienione nazwy własne należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy w zgodzie z Polskimi Normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zagwarantują kompatybilną funkcjonalność z już istniejącymi rozwiązaniami technicznymi w laboratorium Zamawiającego W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. UWAGA !!! Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy i montażu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zaniechanie dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meden-Inmed sp. z o.o., Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203268,99
Oferta z najniższą ceną: 203268,99 / Oferta z najwyższą ceną: 203268,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Człuchowskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na poprawie stanu siedlisk ekosystemów lądowych oraz zapewnieniu i dotrzymaniu dobrego stanu przyrody w OCHK Jezior Człuchowskich
więcej: przetargi w Człuchowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.