eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta KatarzynaPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Święta Katarzyna: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
Numer ogłoszenia: 103699 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76559 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 3116256 wew 114, faks 71 3114370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą czynności zapisane w art. 25 ustawy Prawo budowlane. Obsługa w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu ma na celu realizację inwestycji, o której mowa w §1 zgodnej w szczególności z 1) dokumentacją projektową, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, 2)warunkami określonymi w pozwoleniu Konserwatorskim dotyczącym przedmiotowej inwestycji (jeżeli dotyczy), 3)wymaganiami materiałowo technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, wytycznymi realizacji inwestycji, specyfikacją istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia o przetargu na realizację zadania pn.: Rozbudowa w trybie zaprojektuj i wybuduj Szkoły Podstawowej w Siechnicach z kompleksowym zagospodarowaniem terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Zamawiający dostarczy Inspektorowi Nadzoru dokumentację techniczną (dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszystkie niezbędne opinie uzgodnienia, decyzje).Do obowiązków Inspektora Nadzoru na etapie realizacji robót należą: 1)Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy. 2)Sprawdzenie i zaopiniowanie dokumentacji projektowej w terminie 7 dni od otrzymania od Zamawiającego.3)Zaopiniowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy stanowiącego podstawę rozliczeń między Wykonawcą a Zamawiającym opisanych w Umowie w terminie 2 dni od otrzymania.4)Sprawdzenie i opiniowanie miesięcznych sprawozdań o postępie prac składanych przez Wykonawcę. 5)Zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z Inspektorem, na każdym etapie robót budowlanych i w okresie zgłaszania wad. 6)Opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji aneksu do Umowy z Wykonawcą robót.7)Rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej dla ww. inwestycji, rozliczaniem zrealizowanych robót budowlanych. 8)W okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady lecz nie dłużej niż przewiduje to umowa, Inspektor będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych i rozwiązywaniu sporów. 9)Reprezentowanie Zamawiającego wobec Wykonawcy robót oraz innych jednostek biorących udział w procesie inwestycyjnym. Zamawiający zastrzega konieczność wcześniejszego informowania o planowanych działaniach Inspektora nadzoru i uzyskania ich akceptacji przez Zamawiającego.10)Sprawdzanie posiadanych przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń. 11) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót budowlano - montażowych. 12)Bieżący odbiór robót zakrytych i zanikających. 13) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad. 14) Udział w cotygodniowych naradach technicznych z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego. 15) Minimum dwa pobyty tygodniowo na budowie inspektora z każdej branży.16) Opiniowanie zgłoszeń Wykonawcy robót o częściowych odbiorach zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy nr 46/12/2011 z 23.12.2011 r. z Wykonawcą ww. zadania inwestycyjnego. 17)Rozliczanie Wykonawcy robót pod względem rzeczowym i finansowym, w tym zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych w terminie 3 dni od przekazania przez Wykonawcę lub Zamawiającego. 18) Opiniowanie wniosków Wykonawcy robót na roboty zamienne, o ile takie wystąpią. 19)Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem i z zachowaniem zasad ustawy Pzp. 20) Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z umową i z zachowaniem zasad ustawy PZP wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji, z zastrzeżeniem, że bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonywania robót dodatkowych lub uzupełniających. 21) Analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji przedmiotu umowy, wraz z ich pisemną opinią, przy czym zgodność lub jej brak odnosi się do zapisów umowy. 22) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających, co najmniej prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp. 23)W razie konieczności, sporządzenie pisemnej opinii (w ciągu 7 dni od złożonego, przez Wykonawcę robót, wniosku) w zakresie formalnym i merytorycznym dotyczącej zmiany kierownika budowy, kierowników robót wskazanych w ofercie Wykonawcy robót. 24) Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia, przez Wykonawcę robót, stwierdzonych usterek dających się naprawić. 25)Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nienadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. 26) Zatwierdzanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót.27) Pisemne opiniowanie i rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji projektowej służącej do realizacji robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 28) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót budowlanych. 29) Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. 30) Pisemne opiniowanie wystąpień Wykonawcy robót np. o przedłużenie terminu wykonania robót, wraz z pisemną analizą skutków finansowych, formalnych oraz w zakresie przepisów ustawy PZP, dla umowy i Zamawiającego. Inspektor przekaże Wykonawcy robót decyzję Zamawiającego, w terminie 7 dni, liczone od dnia wystąpienia Wykonawcy robót. 31) Przygotowanie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót. 32) W przypadku przerwania umowy z Wykonawcą robót, wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej udział w przejęciu placu budowy, nadzór nad robotami zabezpieczającymi, itp. 33) Zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie przez branżowych Inspektorów nadzoru, obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót o ile są niezbędne. 34) Sprawdzenie i zatwierdzanie faktur częściowych wystawionych przez Wykonawcę robót w terminie 3 dni od daty otrzymania. 35) Dopilnowanie, aby umowa z Wykonawcą robót została wykonana w terminie, ewentualnie zawiadomienie Zamawiającego o zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji robót. Opiniowanie przyczyny nie dotrzymania terminu wykonania zadania przez Wykonawcę robót, stanowiącej podstawę dla Zamawiającego do wystąpienia w sprawie kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych ustawy KC) odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Opinia będzie wykonana najpóźniej w terminie 14 dni od daty zaistnienia w/w okoliczności. 36) Egzekwowanie od Wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń. 37) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej placu budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również z czynności odbiorowych i archiwizowanie, za pomocą zdjęć w formie cyfrowej (również film w formie cyfrowej) z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego. 38) Koordynowanie prac inspektorów nadzoru oraz pozostałych osób wchodzących w skład personelu Inspektora nadzoru. 39) Zgłaszanie projektantowi/Wykonawcy robót uwag Zamawiającego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 40) Udział w szacunku i wycenie szkód powstałych przy realizacji zadania Inwestycyjnego. 41) Pomoc i obecność podczas końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. 42) Kontrola Wykonawcy robót w zakresie bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz terenu przyległego do placu budowy. 43) Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 44) Przygotowanie materiałów koniecznych do dokonania odbioru końcowego, w szczególności: a) Potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego. b) Kontrola w zakresie kompletności dokumentacji powykonawczej. c) Kontrola w zakresie skompletowania dokumentacji wyposażenia i urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje itd.). d) Koordynacja odbiorów specjalistycznych, w tym m.in.: Państwowej Straży Pożarnej i innych wymaganych przepisami lub przez dostawców mediów. 45) Udział w odbiorze końcowym. 46) Dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym. 47) Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inwesdim Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o., ul. Kościuszki 31, 45-061 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.