To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Knurów: Dostawa aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 10369 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314159 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej: - Część I - Detektor tętna płodu - 1 szt. - Część II - Rejestrator długotrwałych zapisów EKG - 1 szt. - Część III - Monitor medyczny LCD - 1 szt. - Część IV - Niskotemperaturowa myjka-dezynfektor endoskopów - 1 szt. dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów oraz montażem i uruchomieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Dotyczy wszystkich części: - Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia; - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2008; - serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 Wzoru umowy - Załącznik nr 3; - oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w kolumnie Parametry wymagane. Spełnienie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.51.00 - Monitory 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7814.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Detektor tętna płodu - 1 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JURAMED" GRZEGORZ JURKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JURAMED" GRZEGORZ JURKIEWICZ
- Firma Handlowo-Usługowa JURAMED, Grzegorz Jurkiewicz, ul. Górna 55, 32-310 Klucze, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1040.00
- Oferta z najniższą ceną: 1040.00 oferta z najwyższą ceną: 1345.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejestrator długotrwałych zapisów EKG - 1 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3674.40
- Oferta z najniższą ceną: 3674.40 oferta z najwyższą ceną: 3900.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Monitor medyczny LCD - 1 szt.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"EMERGENCY MEDICAL SYSTEM POLAND" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Emergency Medical System Poland Sp. z o.o., ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3100.00
- Oferta z najniższą ceną: 3100.00 oferta z najwyższą ceną: 3100.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń pomiarowych do ABR - 2 szt.
- DOSTAWA SYSTEMU DO DEKONTAMINACJI
- dostawa myjki ultradźwiękowej dla WIMiC - DE-dzp.272-142/25
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Sukcesywna dostawa zestawów do pobierania krwi w systemie zamkniętym wraz z dzierżawą aparatu do odczytu OB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.