eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie remontu pomieszczeń i kopuły planetarium w bud nr 7 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103700 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Gdynia: Wykonanie remontu pomieszczeń i kopuły planetarium w bud nr 7 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525212


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65758


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 261 262 537, faks 261 262 963, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu pomieszczeń i kopuły planetarium w bud nr 7 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

52/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na podstawie załączonego projektu remontu pomieszczeń i kopuły planetarium należy wykonać prace budowlano-remontowe które obejmują: Roboty budowlane: a)wyniesienie i ponowne wniesienie mebli, b)demontaż, wyniesienie i ponowny montaż istniejącej zabudowy meblowej, c)demontaż starych okien drewnianych, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz montaż nowych okien zgodnie z zaleceniami Konserwatora Zabytków, osadzenie parapetów oraz wykonanie obróbek ościeży okiennych, d)demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz montaż nowej, e)zabezpieczenie wykładziny dywanowej oraz części ścian planetarium w czasie robót remontowych, f)rozebranie istniejącej posadzki , przygotowanie nowego podłożenia, ułożenie wykładziny zgrzewalnej typu tarket z wywinięciem na ścianę cokołu wysokości 10cm w pom. biurowych i korytarzu, g)wykonanie dylatacji w dobudowanej częścią budynku na ścianach, stropie posadzce, h)likwidacja kanału w posadzce w pom. biurowych, i)wymiana glazury na ścianie ( skucie istniejącej, przygotowanie podłoża oraz ułożenie nowej) 1,5 x 1,0m., j)malowanie 4-ch pomieszczeń i kopuły planetarium z gruntowaniem i szpachlowaniem, k)czyszczenie kanałów wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia planetarium z wymianą kratek wentylacyjnych, l)wykonanie rusztowania do malowania kopuły do 10m, m) malowanie rur c.o., n)renowacja posadzki i 6 stopni lastrykowych w korytarzu polegającej na gruntownym doczyszczeniu posadzki, szlifowaniu, uzupełnieniu ubytków, rys i wżerów, uzupełnienie ubytków oraz wykonanie dylatacji, szlifowanie oraz polerowanie wraz z impregnacją lastryka, o)zabezpieczenie w czasie remontu sprzętu i urządzeń zainstalowanych w planetarium. Roboty sanitarne: a)wymiana armatury, b)wymiana grzejników radiatorowych ( 3 szt, 5 żeberek, wys. 60 cm) na konwektorowe z głowicą termostatyczną , zaworem odcinającym na powrocie oraz odpowietrznikami, c)montaż przepływowego podgrzewacza wody pod umywalką o mocy 3kW, Roboty elektryczne: a)instalacje natynkowe ukryć w bruzdach pod tynkiem, b)wymiana osprzętu elektrycznego, demontaż, oczyszczenie i ponowny montaż opraw oświetleniowych. Roboty zewnętrzne: a)czyszczenie i malowanie krat okiennych, b)zdemontowanie balustrady, oczyszczenie przez piaskowanie , malowanie metodą natryskową, c)zamontowanie balustrady z wymienionym pochwytem, wszystkie kotwy lub marki należy zabezpieczyć antykorozyjnie, wszystkie miejsca kotwienia należy zaizolować, d)skucie istniejących płytek wraz z cokołem, naprawa w-wy podkładowych, wykonanie izolacji, wykonanie wylewki gr 4 cm, wykonanie porycia z papy termozgrzewalnej ( 2-wie warstwy) w kolorze czerwonym z wywinięciem na ściany, e)naprawa gzymsów, f)naprawa i uzupełnienie wyprawy z baranka oraz malowanie tynków ścian zewnętrznych - szpachlowanie pęknięć, g)wymiana rur spustowych i rynien z blachy powlekanej w kolorze czerwonym, h)wymiana obróbek blacharskich kopuły i tarasu, i)konserwacja kopuły : czyszczenie przez szczotkowanie całej konstrukcji kopuły, gruntowanie oraz malowanie, j)ustawienie rusztowań do malowania kopuły z zabezpieczeniem istniejącego dachu przed uszkodzeniem mechanicznym, k)wywóz gruzu powstałego w czasie remontu i utylizację na wysypisku śmieci, l)zabezpieczenie folią lub innymi materiałami istniejącego dachu oraz wszystkich elementów wewnętrznych i zewnętrznych narażonych na uszkodzenie i zabrudzenie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT86780.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany Jan Wiśniewski, zaklad-ogolnobudowlany1@wp.pl, ul. Leśna Góra 29/18, 80-281, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104374.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104374.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104374.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.