Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Lubawka: Wymiana okien w Zespole Szkół Publicznych w Lubawce
Numer ogłoszenia: 103701 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka, Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, fax 0-75 7411262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w Zespole Szkół Publicznych w Lubawce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach Zespołu Szkół Publicznych w Lubawce przy ul. Mickiewicza 4. Zakres robót obejmuje: wymianę okien drewnianych nietypowych na okna z PCV pięciokomorowe w ilości 250 sztuk, montaż parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej, wymianę stolarki drzwiowej na aluminiową w ilości 1 sztuka i wykonanie wszystkich prac towarzyszących. W szczególności: przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stolarki na miejsce o parametrach wymaganych dla okien i drzwi, opisanych dokładnie w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wykonanie robót budowlanych związanych z jej montażem, tj.: 1) demontaż krat okiennych, 2) rozbiórka przeszkleń z luksferów, 3) wykucie z muru okiennic, 4) rozbiórka parapetów zewnętrznych, blaszanych, 5) wywiezienie elementów pochodzących z rozbiórki, 6) montaż okien PCV szklonych szkłem zespolonym wg zestawień stolarki, 7) montaż w oknach nawiewników ciśnieniowych, 8) montaż drzwi aluminiowych 2-skrzydłowych zewnętrznych docieplonych, 9) montaż parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej gr. 2 mm malowanej proszkowo w kolorze brąz, oraz wykonanie wszystkich innych prac towarzyszących przedmiotowi zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł najpóźniej do dnia 06 czerwca 2008 r. do godziny 10:00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - udokumentują wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat, - udzielą gwarancji 3 lat na wykonane roboty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatku i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - wykazu wykonanych podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Wykonawca musi udokumentować, że wykonał minimum 2 prace związane z wymianą minimum 100 sztuk okien w każdej pracy. - Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały planowany okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubawka.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 5 (parter) w siedzibie Urzędu Miasta w Lubawce przy Placu Wolności nr 1, 58-420 Lubawka. mgr inż. Danuta Wiśniewska tel. (075) 74 11 588 wew 33 w godzinach 8.00 - 15.00. Cena za SIWZ 10zł.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Lubawka Plac Wolności 1 58-420 Lubawka Pokój nr 11 (sekretariat - I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI LUBAWKA
- Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków na rzecz podopiecznych MGOPS w Lubawce, dla dzieci 7-16 lat PWD w Lubawce, uczestników DDP Senior+ w Bukówce oraz posiłku wigilijnego w 2025r.
- Przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku wigilijnego podopiecznym Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce w 2024 r.
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.