Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-14
Brzeg: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego
Numer ogłoszenia: 103742 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Pracownik biurowy dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: obsługa komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Pracownik biurowy 2 Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do pracy w charakterze pracownika biurowego w zakresie : obsługi komputera, programu kadrowego, księgowego oraz języka obcego Moduł biurowy - celem jest poznanie podstaw działania biura, wyposażenie i urządzenia techniki biurowej etc. Moduł komputerowy - celem jest opanowanie systemu operacyjnego windows, pakietu office tj. Exel, word, power point oraz internetu pod kątem pracy Moduł kadrowo - celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami prawa pracy tj. podstawowe zasady prawa pracy, nawiązanie stron stosunku pracy, obowiązki pracownika oraz pracodawcy, zasady ustalania wynagrodzenia za pracę itp. Moduł księgowy - celem jest poznanie ewidencji rachunkowej Moduł języka obcego - celem zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze 3 Szkolenie powinno obejmować następujące bloki: 1. blok biurowy 2. obsługa komputera 3. obsługa programu kadrowego 4. obsługa programu księgowego 5. język obcy 4 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczno - praktyczne powinny odbywać się na terenie Powiatu Brzeskiego. 5 Przewidywana liczba godzin conajmniej 240 godzin w tym zajęcia praktyczne 200h ( w tym 90 godzin -język angielski ) Szkolenie winno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa tzn 60 min. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienna liczba godzin max. 7 godz. Okres realizacji szkolenia wyniesie do 8 tygodni Termin wykonania zamówienia: po zawarciu umowy: 6 Uczestnicy szkolenia winni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowej w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Z 2006r. Nr 31, poz. 216 ) 7 Wymagania dotyczące kadry : Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z: a) wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych 8 Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone powinny odbywać w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka , rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna , biurka, krzesła. Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych. 9 Wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia w zakresie: pracownik biurowy, księgowości, prowadzenie kadr, obsługi komputera, język angielski 10 Każdy z uczestników szkolenia winien prowadzić i wypełniać kartę zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia, potwierdzoną przez prowadzącego zajęcia . 11 Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: I Moduł biurowy: 1. Podstawy działania biura 2. Wyposażenie i urządzenia techniki biurowej ( kopiarka, faks, skaner, centrala telefoniczna ) 3. Zagadnienia sekretariatu 4. Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji 5. Ewidencja, archiwizacja dokumentów 6. Korespondencja biurowa 7. Klasyfikacja dokumentów II Moduł komputerowy : 1. obsługa systemu operacyjnego windows 2. obsługa pakietu office tj. exel, word, power point 3. obsługa internetu III Moduł kadrowy : 1. podstawowe pojęcia prawa pracy 2. zasady nawiązanie stosunku pracy 3. prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy 4. zasady ustalania wynagrodzenia za pracę 5. obsługa programu kadrowego i płatnika IV Moduł księgowy : 1. podstawy rachunkowości 2. zasady prowadzenia rachunkowości 3. wprowadzenie w regulacje prawne 4. dokumenty księgowe 5. plan kont 6. zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych 7. sporządzenie i opracowywanie dokumentów księgowych 8. ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych 9. kalkulowanie kosztów i cen 10.przeprowadzenie inwentaryzacji 11. wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego 12. sprządzanie i analiza sprawozdań finansowych 13. obsługiwanie systemów komputerowych V Moduł językowy : język angielski moduł powinien zawierać zwroty z zakresu: słownictwa przydatnego w biurze podczas komunikacji ( przedstawienie, rozmowy z klientem, słownictwo biurowe, kadrowo księgowe etc ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawiera błędy w obliczeniu ceny f) w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia powinien spełniać warunki wymienione w pkt. VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia Nie spełnia na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń (zaświadczeń) dołączonych do oferty zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. IX SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie przedmiotowego zamówienia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające warunki wymienione w pkt. IX każdy z nich składa odrębnie, tak aby jednoznacznie z nich wynikało potwierdzenie spełnienia danego warunku przez każdego z nich odrębnie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty); 3. oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty); 4. szczegółowy program szkolenia Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Program nauczania każdej formy winien zawierać: - nazwę formy kształcenia - czas trwania i sposób jej organizacji - wymagania wstępne dla uczestników - cele kształcenia - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar - treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych - sposób sprawdzania efektów kształcenia 5. szczegółową kalkulację kosztów szkolenia 1 osoby (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do oferty); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do oferty). Wymagane jest załączenie aktualnych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 7. wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty); 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 10. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane załączenie pełnomocnictwa; 11. pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę; Forma składanych dokumentów Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca - 35
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, tel. (077) 444 13 90 do 92 wew. 59, pokój numer 29..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pokój 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.