To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 103743 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Grodziczno: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521456-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, krajowy numer identyfikacyjny
87714202530000, ul.
Grodziczno
,
13324
Grodziczno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
564 729 126, faks
564 729 106, e-mail
ug@grodziczno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grodziczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.1.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 1 400 000,00 PLN ( słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Okres kredytowania ustala się na 6 lat, z karencją w spłacie kredytu liczoną od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31.03.2018 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na podstawie pisemnych wniosków Zamawiającego. Zamawiający zakłada wykorzystanie kredytu maksymalnie do dnia 31.12.2017 roku: NR TRANSZY DATA WNIOSKOWANIA O TRANSZĘ - DO DNIA WYSOKOŚĆ TRANSZY W PLN I 31.08.2017r 700 000,00 II 31.12.2017r 700 000,00 Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób: 1) raty kapitałowe płatne w 24 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału - pierwsza rata płatna do dnia 31.03.2018 roku , ostania rata płatna do dnia 31.12.2023 roku, jak niżej : NUMER RATY KAPITAŁOWEJ PŁATNA DO DNIA WYSOKOŚĆ RATY KAPITAŁOWEJ W PLN 1 31.03.2018 roku 50 000,00 2 30.06.2018 roku 50 000,00 3 30.09.2018 roku 50 000,00 4 31.12.2018 roku 50 000,00 5 31.03.2019 roku 50 000,00 6 30.06.2019 roku 50 000,00 7 30.09.2019 roku 50 000,00 8 31.12.2019 roku 50 000,00 9 31.03.2020 roku 50 000,00 10 30.06.2020 roku 50 000,00 11 30.09.2020 roku 50 000,00 12 31.12.2020 roku 50 000,00 13 30.03.2021 roku 50 000,00 14 30.06.2021 roku 50 000,00 15 30.09.2021 roku 50 000,00 16 31.12.2021 roku 50 000,00 17 31.03.2022 roku 75 000,00 18 30.06.2022 roku 75 000,00 19 30.09.2022 roku 75 000,00 20 31.12.2022 roku 75 000,00 21 31.03.2023 roku 75 000,00 22 30.06.2023 roku 75 000,00 23 30.09.2023 roku 75 000,00 24 31.12.2023 roku 75 000,00 2) oprocentowanie wraz z marżą płatne od uruchomienia pierwszej transzy w okresach miesięcznych, na koniec następnego miesiąca. Zabezpieczenie spłaty kredytu jeżeli będzie wymagane - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. Od wykorzystanego kredytu Wykonawca będzie mógł pobierać odsetki według stawki ustalonej w następujący sposób: 1) Oprocentowanie jest zmienne i stanowi sumę zmiennej stawki WIBOR 3M oraz stałej marży bankowej. 2) Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z pierwszego dnia okresu odsetkowego - kwartału kalendarzowego poprzedzającego kolejny okres.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT214787.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 176705,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GRODZICZNO
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu Gminy Grodziczno.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Grodziczno
więcej: przetargi GRODZICZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.