eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103743 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Grodziczno: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 521456-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, krajowy numer identyfikacyjny 87714202530000, ul. Grodziczno , 13324 Grodziczno, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 564 729 126, faks 564 729 106, e-mail ug@grodziczno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.271.1.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do wysokości 1 400 000,00 PLN ( słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Grodziczno oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Okres kredytowania ustala się na 6 lat, z karencją w spłacie kredytu liczoną od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 31.03.2018 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w transzach na podstawie pisemnych wniosków Zamawiającego. Zamawiający zakłada wykorzystanie kredytu maksymalnie do dnia 31.12.2017 roku: NR TRANSZY DATA WNIOSKOWANIA O TRANSZĘ - DO DNIA WYSOKOŚĆ TRANSZY W PLN I 31.08.2017r 700 000,00 II 31.12.2017r 700 000,00 Uruchomienie transzy kredytu nastąpi w ciągu 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o uruchomienie transzy kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów uruchomienia i wysokości poszczególnych transz kredytu. Zmiana taka nie może pociągnąć za sobą dodatkowych opłat i prowizji ze strony Wykonawcy. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób: 1) raty kapitałowe płatne w 24 ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału - pierwsza rata płatna do dnia 31.03.2018 roku , ostania rata płatna do dnia 31.12.2023 roku, jak niżej : NUMER RATY KAPITAŁOWEJ PŁATNA DO DNIA WYSOKOŚĆ RATY KAPITAŁOWEJ W PLN 1 31.03.2018 roku 50 000,00 2 30.06.2018 roku 50 000,00 3 30.09.2018 roku 50 000,00 4 31.12.2018 roku 50 000,00 5 31.03.2019 roku 50 000,00 6 30.06.2019 roku 50 000,00 7 30.09.2019 roku 50 000,00 8 31.12.2019 roku 50 000,00 9 31.03.2020 roku 50 000,00 10 30.06.2020 roku 50 000,00 11 30.09.2020 roku 50 000,00 12 31.12.2020 roku 50 000,00 13 30.03.2021 roku 50 000,00 14 30.06.2021 roku 50 000,00 15 30.09.2021 roku 50 000,00 16 31.12.2021 roku 50 000,00 17 31.03.2022 roku 75 000,00 18 30.06.2022 roku 75 000,00 19 30.09.2022 roku 75 000,00 20 31.12.2022 roku 75 000,00 21 31.03.2023 roku 75 000,00 22 30.06.2023 roku 75 000,00 23 30.09.2023 roku 75 000,00 24 31.12.2023 roku 75 000,00 2) oprocentowanie wraz z marżą płatne od uruchomienia pierwszej transzy w okresach miesięcznych, na koniec następnego miesiąca. Zabezpieczenie spłaty kredytu jeżeli będzie wymagane - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o oferowaną marżę banku, niezmienną przez cały okres spłaty kredytu. Od wykorzystanego kredytu Wykonawca będzie mógł pobierać odsetki według stawki ustalonej w następujący sposób: 1) Oprocentowanie jest zmienne i stanowi sumę zmiennej stawki WIBOR 3M oraz stałej marży bankowej. 2) Stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i przyjmuje wartość z pierwszego dnia okresu odsetkowego - kwartału kalendarzowego poprzedzającego kolejny okres.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT214787.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy, sekretariat@bankbsilawa.pl, ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200, Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176705,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176705,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176705,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.