Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Chrzanów: Remont węzłów sanitarnych w Gimnazjum Publicznym Nr 2 oraz Szkole Podstawowej Nr 10 w Chrzanowie.
Numer ogłoszenia: 103750 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7538874, fax 032 7538882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzłów sanitarnych w Gimnazjum Publicznym Nr 2 oraz Szkole Podstawowej Nr 10 w Chrzanowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidywanych prac remontowych obejmuje murowanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych, wykonanie posadzek, instalacji oświetleniowych, sanitarnych, kanalizacyjnych, wodnych, c.o. w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania oraz przedmiar robót załączone do SIWZ ( załącznik nr 1)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5)Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wymaga się dysponowania min. 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6)Udzielą na wykonane roboty 36 m-cy gwarancji . 7)Wykonali min. dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4 będzie dokonywana przez Zamawiającego wg. formularza (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wymaga się złożenia następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2)Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3)Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 3). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5)Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz o dysponowaniu środkami finansowymi- (załącznik nr 4). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (załącznik Nr 5); wymaga się dysponowania min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przekazanych materiałów do sporządzenia oferty, tj. przedmiaru opracowanego zgodnie z zasadami kosztorysowania robót budowlano-montażowych. 8)Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. (załącznik nr 6.) 9)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 7) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 10)Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy wraz z pieczątką firmową i imienną wykonawcy (załącznik nr 8). Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii (za wyjątkiem pkt. 2, gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarządu Szkół i Przedszkoli Al. Henryka 20 Chrzanów - w pok. nr 84, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarządu Szkół i Przedszkoli Al. Henryka 20 Chrzanów - w pok. nr 84, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa leku Cladribinum dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie - pilny zakup
- Dostawa i montaż rolet, żaluzji pionowych wewnętrznych w Szpitalu Powiatowym w Chrzanowie
- Modernizacja i remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Chrzanowie.
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Chrzanów.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.