To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 103800 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Czernica: Budowa drogi przy nowej szkole w Dobrzykowicach wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową, kanalizacją deszczową i oświetleniem na działkach nr 250, 254/1, 255, 256/3 w miejscowości Dobrzykowice, gmina Czernica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517592-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92087-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernica, krajowy numer identyfikacyjny
931934986, ul.
ul. Kolejowa
3,
55-003
Czernica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 726 57 00, faks
71 726 57 00, e-mail
czernica@czernica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czernica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi przy nowej szkole w Dobrzykowicach wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową, kanalizacją deszczową i oświetleniem na działkach nr 250, 254/1, 255, 256/3 w miejscowości Dobrzykowice, gmina Czernica
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKiI.271.2.4.2017.EZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są kompletne roboty budowlane polegające na budowie drogi przy nowej szkole w Dobrzykowicach wraz z chodnikiem, ścieżką rowerową, kanalizacją deszczową i oświetleniem na działkach nr 250, 254/1, 255, 256/3 w miejscowości Dobrzykowice, gmina Czernica" 1. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę nowej drogi wraz z jej dowiązaniem (skrzyżowaniem) do istniejącej drogi powiatowej, oraz dowiązaniem do projektowanego układu komunikacyjnego dróg wewnętrznych wykonywanych w ramach budowy szkoły, 2) budowę chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi, 3) budowę i montaż wraz z podłączeniem do zasilania linii kablowych i lamp oświetlenia ulicznego, 4) budowę systemu odwodnienia projektowanego układu komunikacyjnego z podłączeniem do zarurowania rowu planowanego w ramach odrębnej inwestycji, 5) montaż elementów małej architektury tj. kosze na śmieci i ławki, 6) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu tj. barierki (przy wylotach rowów), 7) wykonanie nasadzeń i pielęgnacja zieleni. 2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w punkcie 1, w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów (w tym uzyskanie zgody na wejście w pas drogowy drogi powiatowej wraz z opłatami, 4) wyniesienie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (3 egz.), oraz sporządzenie w wersji papierowej i elektronicznej PASZPORTU OGÓLNEGO OBIEKTU OŚWIETLENIOWEGO (wzór wg. zał. nr 3 do umowy), 7) aktualizację ewidencji dróg, 8) naprawę sieci drenarskiej i zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 9) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 10) uzyskanie wymaganych dokumentów przez zakład energetyczny (w tym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, umowy kompleksowej), niezbędnych do zasilenia wybudowanego oświetlenia drogowego, 11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2) nadzoru nad bhp, 3) ustalania i utrzymywania porządku, 4) odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 5) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej). 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wykonanej przez mgr inż. Adama Pawłuckiego, mgr. inż. Mateusza Bartkowskiego, inż. Miłosza Ruszela i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót, służą wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy przy wyliczenia ceny ofertowej. 7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6 stanowią załączniki do SIWZ. 8. Regulacje urządzeń podziemnych muszą być dokonywane pod nadzorem ich zarządców. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach niewykorzystanych przez Zamawiającego. 9. Wizja lokalna - zaleca się, aby Wykonawcy odbyli wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. UWAGA: Infrastrukturę podziemną przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić w serwisie www.wrosip.pl moduł infrastruktura i EWID. Informacje powyższe należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) na okres realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiot u zamówienia zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności z zakresu robót wykonania konstrukcji nawierzchni dróg. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45232400-6,
45316110-9,
45233200-1,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT799413.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1034326.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERNICA
- Dostawa artykułów żywnościowych w 2025 roku dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach z podziałem na VIII części
- Przebudowa ul. Rzecznej polegająca na budowie chodnika w m. Nadolice Wielkie - ETAP 1.
więcej: przetargi CZERNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.