eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzSprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gmina Swarzędz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Swarzędz: Sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gmina Swarzędz
Numer ogłoszenia: 103819 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43923 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Budowa Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gmina Swarzędz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: (CPV: 71247000-1) Zamówienie obejmuje sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym: Budowa Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gm. Swarzędz. Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie: nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej, nadzór nad robotami branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, nadzór nad robotami branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, odpowiedzi oraz wyjaśnienia udzielone w trakcie opublikowanego ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na budowę Szkoły Podstawowej w Zalasewie, Obowiązki Wykonawcy: przestrzeganie Prawa Budowlanego w szczególności Art. 25., przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, kontrolowanie prawidłowości zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, nadzór nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, składanie cotygodniowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną (w wersji elektronicznej - przesyłane Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej raz w tygodniu, oraz w wersji tradycyjnej), współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, koordynację i nadzór nad rozruchem inwestycji i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, weryfikację dokumentacji powykonawczej, pisemne informowanie Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonywania, konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych - w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, sporządzanie protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uczestnictwo w radach budowy, w przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne i harmonogram finansowy-rzeczowy kontrolowanie prawidłowości zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania na żądanie Zamawiającego cyklicznie danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego, a także sporządzania wszelkich raportów, sprawozdań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inwestycyjnych i Doradztwa Technicznego Omnibud Andrzej Kaminiak, ul. Swarożyca 16, 61-615 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418414,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49815,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49815,00 / Oferta z najwyższą ceną: 388827,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.