eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-29

Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 103823 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. Fiszera 14, 80-231 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3411271, faks 058 3416144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część. 1 - 5 x zasilacz UPS + drukarka laserowa + drukarka atramentowa Część. 2 - komputer biurkowy + skaner Część. 3 - 2 x laptop Część. 4 - laptop + pendrive Część. 5 - drukarka laserowa +drukarka atramentowa + zewnętrzny dysk twardy + akcesoria komputerowe (klawiatury, myszy, podkładki) Część. 6 - pakiety oprogramowania: CAD/CAM, OCR, managerskie oraz biurowe Część. 7 - pamięć RAM + skaner Część. 8 - komputer biurkowy z wyposażeniem + monitor + zasilacz UPS Część. 9 - projektor multimedialny + 3 x pendrive Część. 10 - komputer biurkowy + monitor + drukarka laserowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.13.10-3, 30.23.00.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.31.32-5, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.32.10.00-4, 48.31.30.00-5, 48.30.00.00-1, 30.21.61.10-0, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 30.23.61.10-6, 30.23.72.00-1, 30.23.72.20-7, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art.22 - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art.22 - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk Pokój 113 ul. Fiszera 14 80-231, Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk Pokój 113 ul. Fiszera 14 80-231, Gdańsk..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 3 pkt. 1, część 5 pkt. 2(1 szt.), pkt. 6, pkt. 7 realizowane są w ramach środków projektu kluczowego POIG.01.01.02-00-016/08 pod tytułem: Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Część 6 pkt. 2 (1 szt.), pkt. 3 realizowane są w ramach środków projektu UDA-POIG.01.03.01-20-137/09-00 pod tytułem: Nowoczesne technologie dla sektora rolno-spożywczego przy ograniczeniu emisji gazów cieplarnianych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5 x zasilacz UPS + 2 drukarki laserowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 x zasilacz UPS + 2 drukarki laserowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputer biurkowy + skaner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy + skaner.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 2 x laptop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 x laptop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: laptop + pendrive.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laptop + pendrive.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: drukarka laserowa +drukarka atramentowa + zewnętrzny dysk twardy + akcesoria komputerowe (klawiatury, myszy, podkładki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarka laserowa +drukarka atramentowa + zewnętrzny dysk twardy + akcesoria komputerowe (klawiatury, myszy, podkładki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.31.32-5, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiety oprogramowania: CAD/CAM, OCR, managerskie oraz biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiety oprogramowania: CAD/CAM, OCR, managerskie oraz biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4, 48.31.30.00-5, 48.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pamięć RAM + skaner.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pamięć RAM + skaner.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: komputer biurkowy z wyposażeniem + monitor + zasilacz UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy z wyposażeniem + monitor + zasilacz UPS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: projektor multimedialny + 3 x pendrive.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: projektor multimedialny + 3 x pendrive.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: komputer biurkowy + monitor + drukarka laserowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer biurkowy + monitor + drukarka laserowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.