eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Rozbiórka części budynku przy ul. Stromej wraz z robotami zabezpieczającymi i odtworzeniem elewacji obiektów sąsiednich po rozbiórce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-13

Złotoryja: Rozbiórka części budynku przy ul. Stromej wraz z robotami zabezpieczającymi i odtworzeniem elewacji obiektów sąsiednich po rozbiórce.
Numer ogłoszenia: 103836 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja , Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, faks 076 8783120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka części budynku przy ul. Stromej wraz z robotami zabezpieczającymi i odtworzeniem elewacji obiektów sąsiednich po rozbiórce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane w zakresie m. in.: rozbiórka pokrycia z papy, dach betonowy - 90,61 m2, rozebranie rynien - 11,8 m2, demontaż przewodów kabelkowych ze zdjeciem uchwytów - 70 m, wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 13 szt., wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych - 8 szt., zerwanie posadzek z masy lastrykowej i cementowej - 103,70 m2, roboty rozbiórkowe, elementy betonowe zbrojone (stropodach, strop parteru, odciągi żelbetowe) - 48 m3, rozebranie ścianek z cegieł - 84,50 m2, rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł - 54,84 m3. Wykonawca we własnym zakresie dokona odłączenia instalacji elektrycznej od zewnętrznej sieci zasilajacej. Kuta brama wjazdowa wraz z furtką do przekazania Zamawiającej z dostawą we wskazane miejsce. Rozpoczęcie robót nastąpi po uzyskaniu pozwolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1 250,00 zł (Słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do 26.04.2010r. Terminem wniesienia wadium w pieniądzu jest data wpływu środków na konto Zamawiającej. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek Zamawiającej: PBS Złotoryja nr 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050 Wadium wnoszone w innych formach niż przelew pieniężny należy złożyć w sekretariacie Zamawiającej pokój nr 9.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończył roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w tym zmiany terminu umownego w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1.niekorzystne warunki atmosferyczne nie pozwalające na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji; 2.kolizje z niezinwentaryzowanymi sieciami; 3.prace archeologiczne; 4.wstrzymanie robót przez uprawnione podmioty; 5.zmiana kierownika budowy oraz inspektora nadzoru; 6.wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7.Zamawiająca dokonała zmiany sposobu wykonania, technologii części przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy; 8.wystąpiła konieczność wykonania zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy; 9.na skutek siły wyższej. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie protokół wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacej, Złotoryja. Plac Orląt Lwowskich 1 pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacej, Złotoryja. Plac Orląt Lwowskich 1 pok. nr 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.