eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre MiastoWykonanie zadania inwestycyjnego pn.Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Dobre Miasto: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 103845 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66309 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre Miasto, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6153939, faks 89 6161443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście. 2. Zakres zamówienia obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły i sali gimnastycznej, docieplenie stropodachu oraz wymianę okien i drzwi wyszczególnionych w dokumentacji projektowej. 3. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr geod. 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto. 4. Dla przedmiotowego terenu jest opracowany i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zatwierdzony uchwałą Nr XXIV/182/2012 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 26 kwietnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko - Mazurskiego z dnia 16 maja 2012 r. poz. 1579). Zgodnie z w/w planem teren Szkoły Podstawowej Nr 2 oznaczony na planie symbolem 14UO przeznaczony jest pod usługi oświaty i wychowania (szkoła podstawowa). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ oraz Audycie energetycznym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remonty Budowlane Krzemiński Karol, ul. Bagienna 10, 06-330 Chorzele, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1106174,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 599708,26

  • Oferta z najniższą ceną: 599708,26 / Oferta z najwyższą ceną: 730860,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.