eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPrzetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Jarosław: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 103858 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 624 62 88, faks 16 624 62 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, tj. przeprowadzenie szkoleń grupowych w zakresie: Trening terapeutyczny grupowy i indywidualny dla 27 osób, 100 godz. Podniesienie kompetencji zawodowych i interpersonalnych osoby poszukującej i/lub starającej się o pracę dla 27 osób, 60m godz. kurs kosmetyczka dla 3 osób, 50 godz. kurs komputerowy (komputer oknem na świat) dla 7 osób, 70 godz. kurs opieka nad osobami starszymi dla 2 osób, 100 godz. Stylizacja paznokci dla 1 osoby, 50 godz. kurs masażu klasycznego dla 2 osób, 150 godz. kurs magazynier (pracownik hurtowni i magazynu) dla 6 osób, 50 godz. kurs obsługi kas fiskalnych dla 4 osób, 30 godz. kurs przedstawiciel handlowy dla 4 osób, 100 godz. kurs prawa jazdy kat. B dla 4 osób, 60 godz. kurs Kierowca wózków jezdnych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych w wózkach dla 4 osób, 67 godz. Kurs spawacza (metodą elektryczną i gazową) dla 1 osoby, 290 godz. Kurs spawacza (metodą TIG i MAG) dla 1 osoby, 248 godz. Kurs operator koparko - ładowarki (obsługa sprzętu ciężkiego) dla 2 osób, 211 godz. Dla niepracujących mieszkańców powiatu jarosławskiego będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzin zastępczych lub posiadających orzeczoną niepełnosprawność, w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej w powiecie jarosławskim realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, finansowanego z budżetu państwa i ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.41.10.00-8, 80.14.44.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły:spełnienia - nie spełnienia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 5 osób każda, w zakresie jakiego dotyczy składana oferta. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły:spełnienia - nie spełnienia, na podstawie analizy złożonych dokumentów. Zamawiający wymaga złożenia wykazu z realizowanych szkoleń grupowych o tematyce tożsamej ze składaną ofertą w okresie 3 ostatnich lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg. załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi, potwierdzające, że zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych powinno jasno wynikać w jakim okresie, dla ilu osób oraz jakiego rodzaju było to szkolenie, przy czym tematyka szkolenia powinna być tożsama z zakresem składanej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mają do dyspozycji lub zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły:spełnienia - nie spełnienia, na podstawie analizy złożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, II piętro pok.100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, II piętro pok.100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, finansowanego z budżetu państwa i ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening terapeutyczny grupowy i indywidualny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 godzin dla 27 osób w terminie 01.06.2011r. - 30.06.2011r. w godz. od 7:00 do 18:00 z wyłączeniem weekendów, 2 do 4 razy w tygodniu max po 7 godz. jednorazowo. Program treningu powinien zostać podzielony na 2 moduły i zawierać przede wszystkim: naukę samodzielności w życiu społecznym, wzmocnienie motywacji do uaktywniania się oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podniesienie kompetencji zawodowych i interpersonalnych osoby poszukującej i/lub starającej się o pracę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godzin dla 27 osób, w terminie 01.12.2011r. do 20.12.2011r. , 2 lub 3 razy w tygodniu, rozpoczęcie nie wcześniej niż o 7:00 rano, zakończenie nie później niż o 16:00. Zagadnienia w programie: funkcjonowanie w grupie, prawa i zasady asertywności, kreowanie swojego wizerunku, aktywne metody poszukiwania pracy, tworzenie dokumentacji: cv, list motywacyjny, rozmowa z pracodawcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs kosmetyczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin dla 3 osób, po 7 godz. dziennie,2 lub 3 razy w tygodniu, od 01.09.2011r do 21.10.2011r. Zagadnienia w programie: Przepisy BHP i Sanepidu w gabinecie kosmetycznym Historia kosmetyki, zadania kosmetyczki. Wyposażenie gabinetu kosmetycznego. Farbowanie brwi i rzęs, regulacja brwi. Choroby płytek paznokci, budowa paznokci. Manicure i jego rodzaje Zabieg parafinowy dla dłoni. Masaż dłoni, wskazania i przeciwwskazania do masażu. Rodzaje masażu i jego wpływ na ustrój. Masaż twarz. Mechaniczne oczyszczanie twarzy. Choroby stóp i paznokci. Pedicure i jego rodzaje. Depilacja woskiem, rodzaje i przeciwwskazania. Depilacja woskiem (brwi, wąsik, pachy, nogi, bikini) Zabiegi na twarz, rodzaje cer, kosmetyków, aparatura. Proste zabiegi na twarz. Zabiegi na twarz z użyciem profesjonalnej aparatury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 51.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kurs komputerowy komputer oknem na świat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 70 godzin dla 7 osób, w terminie 01.07.2011r. - 29.07.2011r. w godz. od 7:00 do 18:00 z wyłączeniem weekendów do 4 razy w tygodniu max po 7 godz. jednorazowo.Kurs musi być przeprowadzony w odpowiedniej Sali spełniającej standardy pracowni komputerowej z odpowiednim wyposażeniem. Obowiązkowo dla każdego uczestnika osobne samodzielne stanowisko pracy wyposażone w komputer z dostępem do internetu. Wymagane zagadnienia: Zapoznanie się z podstawową obsługą komputera, Środowisko MS Windows XP , Obsługa pakietu Office Word, Poczta elektroniczna, Przeglądarki internetowe, Skanowanie dokumentów, Instalowanie niezbędnych programów, Zasady BHP i p-poż., Zajęcia praktyczne mające na celu zdobycie niezbędnych umiejętności umożliwiających samodzielne działanie w swoim interesie np. ubieganie się o pracę czy składanie za pomocą e-maila dokumentów ofertowych w sprawie pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: opieka nad osobami starszymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 godzin dla 2 osób, w terminie od 01.07.2011r. do końca 16.09.2011r. min. 2 do 3 razy w tygodniu po 7 godz.Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Elementy psychologii: psychologiczny warsztat pracy, starość, Elementy higieny: podstawowe zasady higieny, zabiegi higieniczne osób starszych, Opieka nad osobą starszą: profilaktyka schorzeń i chorób, żywienie i karmienie, proces wydalania, proces organizacji czasu wolnego , Pierwsza pomoc: podstawowe pojęcia związane z zagrożeniem życia lub zdrowia, ogólne zasady udzielania pomocy przedlekarskiej stanach zagrożenia życia lub zdrowia, wykonywanie podstawowych czynności przy udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, Unikanie i zapobieganie wypadkom, Praktyka zawodowa 40 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 78.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin dla dla 1 osoby w terminie od 01.07.2011r. do końca 29.07.2011r. min. 2 do 3 razy w tygodniu po 7 godz. w godzinach otwarcia lokalu.Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego, Organizacja stanowiska pracy, Budowa i choroby płytki paznokciowej, Manicure tradycyjny i biologiczny, Pedicure i jego rodzaje, Utwardzenie naturalnej powłoki żelem, Przedłużenie paznokci na formie metodą żelową , Przedłużenie paznokci na tipsie metodą żelową, Utwardzenie naturalnej płytki paznokciowej akrylem, Przedłużenie paznokci na formie metodą akrylową, Przedłużenie paznokci na tipsie metodą akrylową, Uzupełnienie odrostu paznokcia metodą żelową i akrylową, Przedłużenie paznokci przy użyciu tzw. covera, Zdobienie paznokci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kurs masażu klasycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 150 godzin dla 2 osób w terminie od 01.08.2011r. do 31.10.2011r. , nie częściej niż 4 razy w tygodniu, nie więcej niż 7 godz. jednorazowo w godzinach od 7:00 do 15:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Anatomia: elementy histologii, układ kostny, układ mięśniowy, Teoria masażu klasycznego: ogólne warunki masażu, wpływ masażu klasycznego na organizm, higiena pracy masażysty, Techniki masażu klasycznego: gładzenie, rozcieranie, uginanie, wibracja, oklepywanie, wałkowanie, Masaż poszczególnych części ciała: masaż kończyny górnej, dolnej, grzbietu i kręgosłupa, karku i barków, powłok brzusznych, pośladków, twarzy, Fizjologia człowieka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kurs magazynier (pracowni hurtowni, magazynów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 godzin dla 6 osób w terminie od 01.08.2011r. do 31.08.2011r., minimum 2 do 3 razy w tygodniu, nie więcej niż 7 godz. jednorazowo w godzinach od 7:00 do 16:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy w magazynie , Ochrona przeciwpożarowa magazynu, Zabezpieczenie ilości i jakości towarów składowanych w magazynie, Obowiązki magazyniera w zakresie przyjmowania, odbioru i wydania towarów z magazynu. Postępowanie reklamacyjne, Dokumentacja obrotu magazynowego i ewidencja zapasów magazynowych, Prowadzenie inwentaryzacji w magazynie, Personel magazynowy - stanowiska, zakresy czynności, zasady odpowiedzialności materiałowej, Kody kreskowe, zasady znakowania towarów, Wykorzystanie programów komputerowych w pracy magazyniera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: obsługa kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 godzin dla 4 osób w terminie od 01.09.2011r. do 30.09.2011r. min. 2 do 3razy w tygodniu po 7 godz. dziennie, zakończenie nie później niż o 16:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego, Obsługa klienta kultura zawodu, Organizacja pracy kasjera, Podstawowe przepisy prawne regulujące stosowanie kas rejestrujących, Zapoznanie się z podstawową obsługą komputera i kasy fiskalnej, Współpraca kas fiskalnych z urządzeniami zewnętrznymi, Drukarka fiskalna +SUBIEKT, Obsługa programu magazynowo- sprzedażowego SUBIEKT, Obsługa programu magazynowo- sprzedażowego SUBIEKT - zastosowanie drukarki i kasy fiskalnej, Elektroniczne kasy sklepowe ćwiczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: kurs przedstawiciel handlowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 godzin dla 4 osób w terminie 01.07.2011r. do 19.08.2011r. 2 lub 3 razy w tygodniu, rozpoczęcie nie wcześniej niż o 7:00 rano, zakończenie nie później niż o 16:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Technika sprzedaży, Podstawy marketingu i reklamy, Kultura i etyka zawodu., Negocjacje handlowe, Tworzenie przedsiębiorstwa, Finanse i zobowiązania wobec fiskusa, Planowanie działalności przedsiębiorstwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 60 godzin dla 4 osób w tym: 30 praktyki (zajęcia na placu manewrowym oraz jazda po mieście wraz z egzaminem wewnętrznym) oraz 30 teorii (zajęcia z wykładowcą włączając egzamin wewnętrzny) + materiały szkoleniowe. Godziny jazd uzgadniane indywidualnie. Termin: od 22.08.2011r do 30.11.2011r. Wymagane zagadnienia w programie szkolenia zgodnie z właściwymi przepisami, tj. przewidziane rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2005 r. (Dz. U. Nr 217, poz. 1834 ze zm.). Podczas szkolenia kursant powinien odbywać jazdy w różnych warunkach drogowo-ruchowych. Przynajmniej 2 godziny muszą być przeprowadzone po zapadnięciu zmroku a 4 godziny na drogach o dopuszczalnej prędkości poruszania się powyżej 70 km/h. Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym z teorii i praktyki. Oba egzaminy przeprowadzone są dokładnie zgodnie z zasadami egzaminu państwowego. Warunkiem dopuszczenia do egzaminu w W.O.R.D. jest uzyskanie pozytywnych wyników egzaminów wewnętrznych. Cena obejmuje 3 krotne (ewentualne) podejście do egzaminu państwowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 101.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: kurs kierowca wózków jezdnych z napędem silnikowym z uprawnieniami do wymiany butli gazowych w wózkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 67 godzin dla 4 osób, po 7 godz. dziennie, 3 lub 4 razy w tygodniu, w terminie od 01.09.2011r. do 30.09.2011r.Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Wiadomości z zakresu BHP i organizacja pracy , Typy stosowanych wózków jezdnych, Budowa wózków, Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, Czynności operatora w czasie pracy z wózkami, Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, Wiadomości z Urzędu Dozoru Technicznego, Bezpieczna wymiana butli gazowych, Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: kurs spawacza (metodą elektryczną i gazową).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 290 godzin dla 2 osób w terminie od 01.09.2011r. do 30.11.2011r. minimum 3 do 4 razy w tygodniu, nie więcej niż 7 godz. jednorazowo w godzinach od 8:00 do 15:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy, Bezpieczeństwo pracy w hali produkcyjnej, Materiały dodatkowe do spawania, Spawanie w praktyce, Oznaczenie i wymiarowanie spoin, Metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikowanie spawaczy, Wprowadzenie do zagadnień wytwarzania stali, Złącza spawanych blach, Spawalność stali, Skurcz, naprężenia i odkształcenia, Niezgodności spawalnicze, Przegląd procesów spawania, Bezpieczna praca na montażu , Kontrola i badania, Zapewnienie jakości w spawalnictwie, Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania gazowego, typowe parametry, Ćwiczenia praktyczne - spawanie acetylenowo- tlenowe, Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania elektrodami otulonymi i typowe parametry, Elektrody otulone, Podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia, Spawalność złącza spawanie i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych, Materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych, Korozja i obróbka cieplna po spawaniu, Ćwiczenia praktyczne - spawanie łukowe elektrodą otuloną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: kurs spawacza (metodą Tig i Mag).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 248 godzin dla 2 osób w terminie od 01.09.2011r. do 30.11.2011r. minimum 3 do 4 razy w tygodniu, nie więcej niż 7 godz. jednorazowo w godzinach od 8:00 do 15:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, Urządzenia spawalnicze, Bezpieczeństwo i higiena pracy, Bezpieczeństwo pracy w hali produkcyjnej, Materiały dodatkowe do spawania, Spawanie w praktyce, Oznaczenia i wymiarowanie spoin, Metody przygotowania złączy do spawania, Kwalifikowanie spawaczy Zestaw SMAG: Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG, Materiały dodatkowe do spawania , Bezpieczeństwo i higiena pracy, Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry, Zastaw CrNi: Podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia, Spawalność, złącza spawane i odkształceni złączy ze stali nierdzewnych, Materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych, Korozja i obróbka cieplna po spawaniu Praktyczna nauka zawodu, Zestaw SMAG: Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania TIG Elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania , Bezpieczeństwo i higiena pracy Zastaw CrNi : Podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia, Spawalność, złącza spawane i odkształceni złączy ze stali nierdzewnych Materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych, Korozja i obróbka cieplna po spawaniu Praktyczna nauka zawodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kurs operator koparko - ładowarki (obsługa sprzętu ciężkiego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 211 godzin dla 2 osób w terminie od 01.07.2011r. do 30.09.2011r, minimum 3 lub 4 razy w tygodniu, nie więcej niż 7 godz. jednorazowo w godzinach od 7:00 do 16:00 Wymagane zagadnienia w programie szkolenia: Użytkowanie eksploatacyjne, Dokumentacja techniczna, Bezpieczeństwo i higiena pracy, Podstawy elektroniki, Silniki spalinowe, Elementy hydrauliki, Budowa koparko- ładowarki, Technologia robót , Zajęcia praktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. doświadczenie wykonawcy w realizacji szkoeń o tożsamej tematyce - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.