Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-20
Słupno: Budowa przepustu na rzece Słupiance w Borowiczkach Pieńkach, gm. Słupno.
Numer ogłoszenia: 103880 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno, ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, fax 024 2612977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu na rzece Słupiance w Borowiczkach Pieńkach, gm. Słupno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa przepustu na rz. Słupiance w km 2+160 o konstrukcji z blach falistych Super Cor Nr 5.C B ocynkowana blacha falista o rozpiętości 4,55m (światło przepustu) i wys. 1,36m osadzona w oczepie żelbetowym 0,6x0,9 m wykonana na ściance z grodzic stalowych G-62 o dł. 500m. Długość przepustu 13,4m. Ścianka z grodzic wbita w dno rzeki po obu stronach w rozstawie 4,30m na dł. 13,20m. Prostopadle do niej w dno rzeki i skarpy wbita po cztery skrzydła ścianka z grodzic o dł. 4,0m. Szerokość korony drogi 8,0m nad przepustem szer. jezdni 5,0m o nawierzchni żwirowej oraz bariery sprężyste ochronne. Przekrój światła przepustu - 7,76m² . Przedmiot zamówienia określa szczegółowo dokumentacja techniczna: projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tzn. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub z uprawnieniami o specjalności drogowej Kierownik budowy musi posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 ze zmn.) 3) zrealizowali, co najmniej 1 robotę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 10 oraz art.24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) i pkt 5) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), pkt 3), pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie \spełnia/ nie spełnia\, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie- Załącznik Nr 3 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień.- Załącznik Nr 4 Dla Kierownika budowy należy załączyć uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z bezpośrednio z załączonych dokumentów 3) informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5 4) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Słupnie ul. Miszewska 8a 09-472 Słupno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Słupnie ul. Miszewska 8a 09-472 Słupno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego wód opadowych w Biesalu
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wykonanie dwóch ujęć wody w miejscowości Rzyszczewo w gminie Sławno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.