Ogłoszenie z dnia 2012-05-10
Baranów: Dowóz uczniów do szkoły oraz na basen w Słupi w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 - 30 września 2011r.
Numer ogłoszenia: 103883 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, Rynek 21, 63-604 Baranów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7810400, faks 62 7810405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkoły oraz na basen w Słupi w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 - 30 września 2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkoły oraz na basen w Słupi w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 1 - 30 września 2011r. na trasach: 1) dowóz do szkoły w Słupi: a)dowozu: (Słupia pod Kępnem ( sala OSP, przystanek PKS) - Gimnazjum Mroczeń - Feliksów - Mroczeń (blok) - Gimnazjum Mroczeń - SP Łęka Mroczeńska) - 14 km, b) odwozu: SP Łęka Mroczeńska - Gimnazjum Mroczeń - Feliksów - Mroczeń (blok)- Joanka Mrocz - Gimnazjum Mroczeń - Słupia (przystanek PKS, sala OSP - 18 km. 2) dowóz na basen w Słupi: a) SP w Grębaninie - Słupia basen - SP w Grębaninie 18 km - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 25 b) SP w Baranowie - Słupia basen - SP w Baranowie 10 km - ilość miejsc siedzących nie mniej niż 35 c) SP w Donaborowie - Słupia basen - SP w Donaborowie 12 km - ilość miejsc siedzących nie mniej 25 d) Trasa realizowana dwa razy w tygodniu: SP Łęka Mroczeńska - Słupia basen - SP Łęka Mroczeńska 14 km - ilość miejsc na jeden kurs 35.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Handlowy "JARCZAK" Zbigniew Jarczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Handlowy "JARCZAK" Zbigniew Jarczak
- Zakład Usługowo - Handlowy Jarczak Zbigniew Jarczak, ul. Żeromskiego 1, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178581,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dowóz na basen w Słupi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo-Handlowy "JARCZAK" Zbigniew Jarczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo-Handlowy "JARCZAK" Zbigniew Jarczak
- Zakład Usługowo - Handlowy Jarczak Zbigniew Jarczak, ul. Żeromskiego 1, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21114,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1200,00
Oferta z najniższą ceną: 1200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z uwagi na odmowę podpisania umowy przez wykonawcę wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dowóz uczniów do szkoły oraz na basen w Słupi w roku szkolnym 2011/2012, unieważniono przedmiotowe postępowanie. W związku z koniecznością świadczenia usługi od dnia 1 września 2011r. udzielono w/w zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3, który mówi, że zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu rozstrzygnięcia przetargu Zamawiający nie mógł przewidzieć, że wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy natomiast usługa dowozu uczniów do szkoły musiała być świadczona od dnia 1 września i nie można było dochować terminów przewidzianych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Z uwagi na powyższe przedmiotowego zamówienia udzielono z wolnej ręki na okres 1-30 września 2011r. W tym czasie zostało ponownie przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI BARANÓW
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Baranów - Osiedle Murator
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.