eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM*Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Busko-Zdrój: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**
Numer ogłoszenia: 103888 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26671 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**. Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją całości robót objętych zadaniem *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek**. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało: 2.1.zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad całością realizacji robót budowlanych wszystkich branż (konstrukcyjno-budowlanej, drogowej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) a. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę zadaszonych wiat handlowych (kategorii XVII) ..., Starosty Buskiego z dnia 09.08.2012r. (Decyzja Nr 363/12); b. zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem; c. organizację i koordynację całego zadania; d. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę; e. sprawdzanie kompletności oraz prawidłowości dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót (w tym rozliczeń finansowych), zgodnie z zapisami umowy z Wykonawcą robót; f. pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; g. reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; h. kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem oraz pozostałymi dokumentami technicznymi, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; i. w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j. pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k. sprawdzenie jakości wykonywanych robót oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; l. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych (również tych prowadzonych przez dysponentów sieci); ł. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m. udział w spotkaniach koordynacyjnych z Zamawiającym w dni robocze w godz. urzędowania (pracy) Urzędu: - poniedziałek 8:00 - 16:00, od wtorku do piątku 7:00 - 15:00 n. potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. o. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu i zmianę kosztów realizacji inwestycji; u. obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmii: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. Zakres prac objętych zadaniem *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek** obejmuje: 3.1. Budowę zadaszonych wiat handlowych o powierzchni handlowej zadaszenia 840[m2] na części działki nr 512 w m. Busko-Zdrój. a) Na zagospodarowywanym terenie zostanie usytuowanych osiem wiat handlowych ustawionych w jednym ciągu tworzącym całość. Każda wiata o dwuspadowym dachu. Konstrukcja więźby dachowej z drewna struganego suszonego - II klasa, oparta na słupach żelbetowych o wysokości do 4m; b) Pokrycie wiat handlowych wykonane z blachy cynkowo-tytanowej na rąbek stojący o powierzchni 889m2; c) W środkowej części każdej z wiat przewiduje się wykonanie przeszklonych świetlików stanowiących doświetlenie części handlowej o łącznej powierzchni przeszklenia 48m2; d) Pod wiatą przewidziane są stanowiska sprzedaży artykułów rolno- spożywczo- przemysłowych tj. stoły żelbetowe z betonu B25 z żaluzją aluminiową w ilości 56 szt. oraz ścianka żelbetowa z betonu B25 z półkami drewnianymi i żaluzją aluminiową w ilości 12szt. 3.2. Budowę budynku sanitarno- socjalnego o wymiarach 5,25x21,80[m] zlokalizowanego w płd.-wsch. części działki nr 512 o powierzchni zabudowy budynku 86[m2] z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., eNn, c.o. a) Budynek sanitarno-socjalny jako budynek parterowy z dachem dwuspadowym symetrycznym o powierzchni zabudowy 86m2; b) Budynek pełni funkcję zaplecza higieniczo-sanitarnego dla targowiska, przeznaczony dla osób z obsługi targowiska, osób sprzedających i klientów; c) Na zachodniej stronie części socjalnej i sanitarnej zostaną usytuowane tzw. punkty czerpalne wyposażone w zlewy. 3.3. Budowę przyłączy: kanalizacji deszczowej kanalizacji sanitarnej, wody. a) Odwodnienie obejmuje odprowadzenie wód deszczowych z powierzchni dachów, placów i dróg dojazdowych. Kanały deszczowe w rur PCV (kd 160 - 33,20m, kd 200 - 168,55m, kd 250 - 15m); b) Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku sanitarno-socjalnego z rur PE100 SDR 17dn 40 na długości 5,2m; c) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sanitarno-socjalnego z rur kanalizacyjnych PCVSDR34 litych o długości 15,35m. 3.4. Budowę oświetlenia terenu. W celu oświetlenia terenu należy wykonać słupy parkowe o wysokości 3,5m - 8szt. Na fundamencie 80 z oprawami parkowymi o źródle światła sodowym o mocy 70W. Oświetlenie terenu zasilać z RG poprzez kabel YKY 3x4. Sterowanie oświetleniem realizowane będzie poprzez sterownik z zegarem astronomicznym zamontowanym w RG. 3.5.Zagospodarowanie terenu i prace drogowe. a) Roboty rozbiórkowe: usunięcie nawierzchni asfaltowej -1804[m2], usunięcie baraku wolnostojacego bez fundamentów - 2,5x3,5[m], usunięcie 2 szt. garaży blaszanych - 3x5,5[m] i inne; b) Wykonanie nawierzchni utwardzonej w obrębie wiaty: chodniki z płyt betonowych 50x50x7[cm] w kolorze szarym - 662[m2], nawierzchnia z kostki brukowej o grubości 6[cm] w kolorze szarym - 178[m2]; c) Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6cm - 578[m2] d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5cm - 290[m2] e) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 704[m2] 3.6. Budowie obiektów małej architektury: (ławki parkowe - 6szt., kosze na śmieci - 4 szt., stojaki rowerowe - 2 szt., tablice informacyjne zewnętrzne - 3 szt., donice na zieleń ozdobną - 6szt.). 3.7. Gospodarkę zielenią: a) Wykonanie trawników dywanowych - 493m2; b) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów liściastych (klon jawor, Brillantissimum) - 9szt.; c) Wypełnienie donic betonowych ziemią urodzajną i nasadzenie krzewów. 3.8. Budowę ogrodzenia terenu objętego przedmiotem zamówienia: ogrodzenie panelowe o wys. 1,53m na długości ok. 96m, montaż bram z paneli stalowych o wym. 400x100cm -3 szt. oraz furtki z paneli stalowych o wym. 100x100cm -1 szt. 4. Szczegółowy zakres prac i obowiązków określają: a) dokumentacja techniczna, b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót d) wzór umowy z Wykonawcą (załącznik nr 8 do SIWZ). W/w dokumenty dostępne są na stronie Zamawiającego tj.http://bip.umig.busko.pl -w zakładce przetargi: http://www.umig.busko.pl/cms/zamowienia-publiczne/umig.html?start=8 *Poprawa warunków sprzedaży bezpośredniej poprzez przebudowę miejskiego Placu Targowego przy ul. Stawowej w Busku-Zdroju w ramach programu *Mój Rynek** - lub do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju w Wydziale Rozwoju Strategicznego Inwestycji i Drogownictwa - pokój nr 37 e) wzór umowy z Inspektorem- załączniki Nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Działanie 321 *Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej*.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane *EURO-BUILDER* Klaudiusz Nawara, ul. Malików 85/3, 25-639 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16077,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48585,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.