Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Strachówka: Budowa Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół w Strachówce
Numer ogłoszenia: 10391 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrachowka.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół w Strachówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Budowę Sali Gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem do budynku Zespołu Szkół w Strachówce na istniejących fundamentach, wraz ze zbiornikiem przeciwpożarowym, zbiornikiem na ścieki sanitarne, podjazdami, dojściami i parkingami oraz małą architekturą na działce Nr 193 położonej przy ul. Kmiecińskiego 3 w Strachówce. Sala gimnastyczna o wymiarach areny 24,60 m x 12,00 m oraz część socjalna (zaplecze). 2. Program użytkowy budynku: - Sala gimnastyczna - 295, 20 m 2, - łącznik - 16,04m 2, - szatnia - 11,10 m 2, - przedsionek - 5,13 m 2, - przedsionek - 6,00 m 2, - szatnia - 10,13 m 2, - magazyn oleju - 13,97 m 2, - kotłownia - 18,77 m 2, - w.c. i szatnia dla osób niepełnosprawnych - 11,05 m 2, - pomieszczenie porządkowe - 4,72 m 2, - w.c. dla trenera - 4,55 m 2, - pomieszczenie trenera - 19,16 m 2, - magazyn sprzętu sportowego - 31,72 m 2, - klatka schodowa - 6,03 m 2, - schowek - 4,72 m 2, - szatnia damska i męska - 21,48 m 2 + 22,48 m 2, - umywalnia damska - 15,37 m 2, - umywalnia męska - 15,44 m 2, - w.c. - 1,72 + 2,57 +2,06 + 2,09 m 2, - galeria - 67,29 m 2, - przedsionek do przebieralni - 3,19 m 2; 3. Wskaźniki techniczne obiektu: - Wymiary - 28 m x 26 m; - Powierzchnia zabudowy - 554 m2; - Powierzchnia użytkowa - 653 m2; - Kubatura - 5534 m3; - Kąt nachylenia dachu - 19 stopni; - Ilość kondygnacji - 2. 4. Powierzchnie utwardzone projektowe terenu - 2714,42 m2. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Przedmiar Robót - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Projekt budowlany - do wglądu w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert (tj. 29.01.2009 r. do godz. 1000) na konto bankowe Urzędu Gminy Strachówka: Bank Spółdzielczy Łochów Oddział Jadów Nr 49 9233 0001 2600 7751 2000 0020 2. Wadium wnoszone jest w pieniądzu na ww konto z dopiskiem: Wadium - przetarg na budowę Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół w Strachówce. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium wpłacone w pieniądzu wniesiono w terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu o zamówienie: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda od wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, -okumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia (Kierownik Robót lub Kierownicy Robót) posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: -Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych. -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania w wykazie narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. -Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania; -oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; -polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Wypełniony Kosztorys Ofertowy - sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony formularz ofertowy - według załączonego druku - zał. Nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegające wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować wykonanie zamówienia (Kierownik Robót lub Kierownicy Robót) posiadają wymagane uprawnienia (kopia uprawnień zawodowych) wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). Z załączonych dokumentów musi wynikać rodzaj robót, ilość, data i miejsce wykonania - wymaga się, aby Wykonawca udokumentował fakt wykonania, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych, 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania w wykazie narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń. 8. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, do wykazu należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 11. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca nie będzie występował do Zamawiającego o udzielenie żadnych zaliczek; 13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Gminy - Miasta, lub decyzja o odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 15. Oświadczenie lub zaświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 16. Podpisany projekt umowy - (każda strona projektu umowy winna posiadać parafkę Oferenta). Wzór projektu umowy stanowi - zał. Nr 6 do SIWZ; 17. Dowód wniesienia wadium. 18. Harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany z uwzględnieniem poszczególnych etapów budowy w danym roku kalendarzowym, przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego - określający szczegółowo zakres robót z podziałem na etapy, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne wykonawcy za wykonane etapy robót. Wszystkie wymagane załączniki należy ułożyć wg. wymienionej kolejności spiąć w jedną całość i ponumerować..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrachowka.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strachówka
ul. Norwida 6
05-282 Strachówka
pokój Nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strachówka ul. Norwida 6 05-282 Strachówka pokój Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji gazowej na terenie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - etap II wykonanie
- Budowa drogi gminnej relacji Worowice Wyroby- Bromierzyk na terenie Gminy Staroźreby
- Modernizacja budynku Stacji Pomiarów Aerologicznych we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Matejki w Piszu
- Modernizacja budynku biurowego Składnicy Drewna w Kaletach na potrzeby samodzielnej kancelarii leśniczego
- Doświetlenie przejść dla pieszych na ul. Reymonta w rejonie ul. Cmentarnej w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.