eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUrządzenie ekspozycjiZ dziejów Kielc w Muzeum Historii Kielc



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Kielce: Urządzenie ekspozycji: Z dziejów Kielc w Muzeum Historii Kielc
Numer ogłoszenia: 103920 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3405520, fax 041 3405525.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta@muzeumhistoriikielc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie ekspozycji: Z dziejów Kielc w Muzeum Historii Kielc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: urządzenie ekspozycji Z dziejów Kielc w Muzeum Historii Kielc. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację ekspozycji muzealnej w oparciu o projekt przedstawiony przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac przygotowawczych, montażowych, instalacyjnych, wykończeniowych koniecznych dla zrealizowania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.86.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Kod CPV wg słownika 2008: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 50.91.10.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 74.81.20.00 - Usługi obróbki zdjęć Kod CPV wg słownika 2008: 79.96.20.00 - Usługi obróbki zdjęć .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły: spełnia albo nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w punkcie V Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zaś oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykaz wykonanych dostaw o wielkości i charakterze odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, za ostatnie trzy lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał pięć prac podobnych do przedmiotu zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna realizację przez Wykonawcę pięciu wystaw prezentujących zagadnienia z zakresu historii, z elementami historii sztuki i historii techniki w obiektach muzealnych, w tym minimum trzech o powierzchni powyżej 200m2 każda potwierdzona odpowiednimi referencjami. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumhistoriikielc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historii Kielc, ul. Św. Leonarda 4, 25-303 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.