To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Myszków: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ RYNKOWĄ NIERUCHOMOŚCI
Numer ogłoszenia: 103942 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51768 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ RYNKOWĄ NIERUCHOMOŚCI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości. 2. Kod CPV zamówienia: 70.00.00.00 - 1 - usługi w zakresie nieruchomości. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie 25 operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokalu mieszkalnego przeznaczonego do zbycia wraz z przynależnym gruntem. Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu. 2) Wykonanie 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanej garażem przeznaczonej do zbycia. 3) Wykonanie 6 operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości lub wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, przeznaczonej do zbycia, zamiany lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy, wniesienia aportem do spółki prawa handlowego. 4) Wykonanie 15 operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz wartość prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 5) Wykonanie 15 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanej zajętej pod drogę. 6) Wykonanie 2 operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanej obiektami o funkcji mieszkalnej, usługowej lub mieszkalno - usługowej w celu jej zbycia przez Gminę lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy. 7) Wykonanie 15 operatów szacunkowych w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) lub w celu ustalenia odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości, w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) lub sporządzenie nieodpłatnej opinii stwierdzającej niecelowość wykonania operatu szacunkowego w postępowaniu w sprawie ustalenia opłaty z uwagi na niemożność wykazania wzrostu wartości nieruchomości. 8) Wykonanie 1 operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oddanej w trwały zarząd w celu ustalenia ceny nieruchomości. 9) Wykonanie 2 operatów szacunkowych określających wartość służebności przesyłu. 10) Wykonanie 4 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanej, urządzeń i ruchomości stanowiących zorganizowane mienie oraz wartość nakładów dla potrzeb wniesienia ich aportem do spółki prawa handlowego. W ramach zleconego opracowania Wykonawca sporządzi wykaz poszczególnych środków trwałych, nakładów, ruchomości, urządzeń lub innych składników majątkowych podlegających wycenie w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego. W operacie szacunkowym należy przedstawić wartość poszczególnych środków trwałych, nakładów, ruchomości lub innych składników majątkowych podlegających wycenie składających się na ogólną wartość nieruchomości zabudowanej, urządzeń lub ruchomości stanowiących zorganizowane mienie. 11) Wykonanie 2 operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości. 12) Wykonanie 5 operatów w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres usługi wskazany w ofercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Zawarcia umowy ramowej; 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
- Grupa Konsultingowa Defin Sp. z o.o., ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43990,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39864,30
Oferta z najniższą ceną: 39864,30 / Oferta z najwyższą ceną: 44220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Mobilna stacja uzdatniania wody
- ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO HYBRYDOWEGO NA POTRZEBY PRACOWNIKÓW URZĘDU MIASTA
- Zakup wyposażenia do ambulansu na potrzeby ewakuacji.
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej, wody zimnej oraz c.w.u. wraz z cyrkulacją z zachowaniem średnic przepływu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- REMONT MOSTÓW CZĘŚĆ 1: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. PIŁSUDSKIEGO CZĘŚĆ 2: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
- Zakup pomp wysokiej wydajności do wody czystej i zanieczyszczonej, Pompa do wody zanieczyszczonej o wydajności 2000 dm3/min oraz Zakup awaryjnych pomp głębinowych na ujęcia wody, w podziale na części
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2026 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Wykonanie w roku 2026 operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości oraz opracowanie map dla potrzeb ustanawiania służebności - zgodnie ze specyfikacją zadań WMiRSPN
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





