Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Poznań: Dostawa pasz, ziarna paszowego - numer postępowania JGZ.ZP/3410-6/11
Numer ogłoszenia: 103949 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu , ul. Aleksandra Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 856 06 14, faks 61 851 50 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pasz, ziarna paszowego - numer postępowania JGZ.ZP/3410-6/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasz, ziarna paszowego dla zwierzyny drobnej i grubej do następujących jednostek organizacyjnych zamawiającego: - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Ptaszkowo, 64-061 Kamieniec, gmina Grodzisk Wlkp., powiat grodziski, - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Gola, Grodzisko, 63-805 Łęka Mała, gmina Poniec, powiat gostyński, - Ośrodek Hodowli Zwierzyny Osowa Sień, Pszczyna Górna 1, 67-400 Wschowa, gmina Wschowa, powiat wschowski, w ilości: Tabela A OŚRODEK HODOWLI ZWIERZYNY GOLA LP. NAZWA PRODUKTU Jednostka miary Ilość jednostek Ilość jednorazowej dostawy Częstotliwość składanych zamówień Termin i miejsce dostawy złożenia zapotrzebowania 1 2 3 4 4 5 1 BZ-nioska dla bażantów kg 13 000 Marzec- 5000kg Kwiecień-5000kg Maj-3000kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała Kwiecień-5000kg 2 Starter dla bażantów i kuropatw kg 6 500 Maj-6500kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 3 Grower dla bażantów i kuropatw kg 22 000 Czerwiec-11 000kg Lipiec- 11 000kg 2 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 4 Finiszer dla bażantów i kuropatw kg 45 000 Lipiec- 10 000kg Sierpień- 30 000kg Wrzesień- 5 000kg 2 x w miesiącu 4 x w miesiącu 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 5 DJ2-kaczka kg 1 500 Luty-1000kg Marzec-500kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 6 DKM-1 sypka dla kaczki kg 400 Kwiacień-200kg Maj-200kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 7 DKM-1 granulat dla kaczki kg 2 000 Kwiacień-1000kg Maj-1000kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 8 DKM-2 granulat dla kaczek i kuropatw kg 8 000 Maj-2000kg Czerwiec-2000kg Lipiec-1000kg Październik 3000kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 9 Pszenica ozima Bażanty kg 35000 Wrzesień-15000 kg Październik-17000kg Listopad-3000kg 3 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 10 Jęczmień-ziarno Dzikie kaczki kg 15000 Czerwiec-3000kg Lipiec-3000kg Sierpień-3000kg Wrzesień-3000kg Październik-3000kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 11 Kukurydza ziarno bażanty kg 27000 Październik-10000 kg Listopad-10000 kg Grudzień-7000 kg 3 x 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała Październik-10000 kg Listopad-10000 kg Grudzień-7000 kg 12 Owies Koń kg 1800 Kwiecień- 600 kg Lipiec - 600 kg Październik- 600 kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 15 Kukurydza ziarno Obwód łowiecki 420,436,477 kg 30 000 30 000 kg 2 x po 15 000 kg: Kwiecień 15 000 kg Wrzesień 15 000 kg 5 dni Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała Tabela B OŚRODEK HODOWLI ZWIERZYNY PTASZKOWO LP. NAZWA PRODUKTU Jednostka miary Ilość jednostek Ilość jednorazowej dostawy Częstotliwość składanych zamówień Termin i miejsce dostawy złożenia zapotrzebowania 1 2 3 4 4 5 1 Starter dla bażantów i kuropatw kg 2 500 Maj - 2 500 kg 1 x w miesiącu 5 dni Ferma Bażantów Parzęczewo 64-061 Kamieniec Grower dla bażantów i kuropatw kg 5 000 Czerwiec-2500 kg Lipiec-2500 kg 2 x 5 dni Ferma Bażantów Parzęczewo 64-061 Kamieniec 3. Finiszer dla bażantów i kuropatw kg 15 000 Lipiec-5 000 kg Sierpień- 5 000 kg Wrzesień-5 000 kg 3 x 5 dni Ferma Bażantów Parzęczewo 64-061 Kamieniec 4. Kukurydza ziarno kg 30 000 5 000 kg w miesiącach od czerwca 6 x 5 dni Ferma Bażantów Parzęczewo 64-061 Kamieniec 5. Pszenica ozima kg 10 000 5 000 kg w okresie od września do grudnia 2 x 5 dni Ferma Bażantów Parzęczewo 64-061 Kamieniec Tabela C OŚRODEK HODOWLI ZWIERZYNY OSOWA SIEŃ 1 2 3 4 5 6 7 L.p. Nazwa Jednostka Ilość Ilość jednorazowej Częstotliwość Termin i miejsce dostawy produktu miary jednostek dostawy składanych zamówień złożenia zapotrzebowania 1 Kukurydza ziarno Obw. łow. nr 175 kg 20000 2500 do 2 x w miesiącu wg zapotrzebowania Jędrzychowice 8 G 67 - 407 Szlichtyngowa 2 Pszenżyto ziarno Obw. łow. nr 175 kg 1000 1000 1 x w miesiącu sierpień Jędrzychowice 8 G 67 - 407 Szlichtyngowa 3 Jęczmień ziarno Obw. łow. nr 175 kg 2000 1000 1 x w miesiącu lipiec październik Jędrzychowice 8 G 67 - 407 Szlichtyngowa Uwaga! Wszystkie mieszanki dla ptactwa mają być pakowane w worki po 25 kg, natomiast ziarna. Podane ilości w tabelach są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zakupienia pasz w ilości niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości, odszkodowania. 2. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu gospodarczego na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w zamkniętych opakowaniach w jakikolwiek sposób nienaruszony. Wszelkie koszty dostaw do ośrodków wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakościowe i profesjonalne wykonywanie dostaw. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.00.00 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiany - gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: zmieniały zakresu świadczenia Wykonawcy wynikającego z jego zobowiązania zawartego w ofercie, - zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 1 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznnaiu, ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań, pokój nr 205E..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznnaiu, ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań, pokój nr 205E..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznnaiu, ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań, pokój nr 205E..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.