Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Wrocław: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 103971 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, fax 071 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: AGENCJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych n/w nieruchomości szczegółowo okreśłonych w SIWZ, będących w zasobie OT Wrocław 1. Wrocław ul. Sołtysowicka, AM-10, obręb Sołtysowice dz. nr 7/6, 7/3, 7/5, 7/4 2. Jelenia Góra ul. Podchorążych dz. nr 9/3, AM-4 obręb 0028-28 Jelenia Góra -. Jelenia Góra ul. Podchorążych, dz. nr 1/37, AM-3 obręb 28 NE -. Jelenia Góra ul. Podchorążych, dz. nr 1/38 AM-3 obręb 28 NE 3. Szklarska Poręba ul. Oficerska dz. nr 245/10 AM-7, obręb 0001 - Szklarska Poręba-1 1 4 M, Brzeg, woj. opolskie ul. Sikorskiego, dz. nr 198/1, AM-10, obręb III Południe 5. Głogów ul. Sikorskiego dz. nr 63/11, AM-3 obręb Chrobry 6. Wrocław ul. Mieszczańska dz. nr 3/8 AM-21 obręb Plac Grunwaldzki, Wrocław ul. Dmowskiego dz. nr 3/3 AM-21 obręb Plac Grunwaldzki, Wrocław ul. Dmowskiego dz. nr 3/9 AM-21 obręb Plac Grunwaldzki - Wrocław ul. Dmowskiego dz. nr 2/11 AM-22 obręb Plac Grunwaldzki. - Wrocław ul. Dmowskiego dz. nr 3/1 AM-21 obręb Plac Grunwaldzki 0,2396 7. Polanica Zdrój ul. Piastowska 17 dz. nr 306, AM-8, obręb 0002 Stary Zdrój 8. Legnica ul. Bielańska, dz. nr 101/4 AM-2 obręb Winiary . RAZEM 15 (operatów)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.12.00.00 - Kupno i sprzedaż nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.12.00.00 - Kupno i sprzedaż nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale 2 niniejszej specyfikacji , to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1 ) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i który zawiera następujące załączniki : 1.1) ZAŁĄCZNIK NR 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się wymagane przez Zamawiającego oświadczenia Wykonawcy. Oświadczenia określone w załączniku nr 1 stanowią wymagania podmiotowe stawiane Wykonawcom biorącym udział w niniejszym postępowaniu . ZAŁĄCZNIK NR 2 - wynagrodzenie, przysługujące Wykonawcy za wykonanie poszczególnych operatów szacunkowych. Kwota wynagrodzenie winna być rozpisana na kwotę netto, wartość podatku VAT oraz kwotę brutto UWAGA : Wykonawca określi wynagrodzenie, wg następujących zasad: Wykonawca zobowiązany jest do określenia wynagrodzenia ściśle według wzoru określonego w załączniku nr 2. Brak wymaganego określenia wynagrodzenia spowoduje odrzucenie oferty. wszystkie kwoty winny być podane do dwóch miejsc po przecinku, wynagrodzenie określone przez Wykonawcę zostanie ustalone na okres ważności umowy i nie będzie podlegało zmianom 1.3) ZAŁĄCZNIK NR 3 -- Oświadczenie w sprawie wzoru i warunków umowy. Wszystkie oświadczenia określone w Formularzu ofertowym - muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę -osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszyscy wspólnicy zobowiązani są podpisać wspólnie Formularz ofertowy oraz załączniki nr 1, 2 i 3 . 2 ) DANE DOTYCZĄCE WIARYGODNOŚCI PRAWNEJ I FINANSOWEJ OFERENTA: a) Aktualny ( tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna b ) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. c ) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA : W przypadku posiadania polisy, której koniec obowiązywania nie obejmuje okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia Oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert! W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot . d) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia e ) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. f) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. g ) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot z osobna. h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy usługi podobne o podobnej wartości i) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa UWAGA : Zamawiający zobowiązuje Wykonawców, aby w przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca będzie chciał zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania zostały załączone do oferty w osobnym opakowaniu (kopercie) z dopiskiem : Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe koperty oraz oświadczenia muszą być podpisane i złożone przez każdy podmiot z osobna. UWAGA : Wszystkie wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie dokumentów, muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). Na każdej stronie kserokopii dokumentu należy umieścić zapis :za zgodność z oryginałem oraz czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. W przypadku spółki cywilnej i konsorcjum oraz składania przez każdego ze wspólników kserokopii dokumentów, które dotyczą jego osobiście np. : zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystarczy że podpis poświadczający za zgodność z oryginałem składanych dokumentów - złoży on samodzielnie. Natomiast kserokopie dokumentów dotyczących spółki lub konsorcjum poświadczają za zgodność z oryginałem wszyscy wspólnicy spółki lub konsorcjum. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa (pkt. b), pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - ( upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku spółki cywilnej z umowy, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów ). Wszystkie oświadczenia oraz załączniki muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania bądź całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). W przypadku spółki cywilnej wszystkie oświadczenia powinny być podpisane i opieczętowane przez każdego ze wspólników spółki z osobna. UWAGA : W przypadku stwierdzenia w wymienionych powyżej dokumentach braku podpisów ww. osób oraz w przypadku braku ich poświadczenia za zgodność z oryginałem - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania i jego oferta będzie odrzucona !!!! OFERTA SKŁADANA PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE (KONSORCJUM): Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie konsorcjum. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum winien oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4) Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np.:nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum tj. wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) UWAGA : Ofertę, wszystkie oświadczenia, dokumenty oraz załączniki, żądane niniejszą specyfikacją zobowiązani są przygotować i podpisać członkowie konsorcjum zgodnie z wymaganiami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14 w godz. od 8.00 do 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomosci położónych we Wrocławiu przy ul. Sołtytsowickiej AM-10, obręb Sołtysowice dz. nr 7/6, 7/3, 7/5, 7/4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomosci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomosci położónych w jeleniej Górze przy ul. Podchorążych dz. nr 9/3, AM-4 obręb 0028-28 Jelenia Góra, dz. nr 1/37, AM-3, obręb 28NE dz. nr 1/38, , AM-3, obręb 28 NE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.