Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Łódź: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych.
Numer ogłoszenia: 104006 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego, ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, fax 042 2516166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych z Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi w ilości ok. 7600 kg miesięcznie w okresie 12 miesięcy od dnia 01 lipca 2008 roku, wg następujących kodów: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 80*.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.20 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium dla postępowania wynosi 3.500,00 PLN. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że: - posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi o których mowa w pkt. VI 2. a) i b) SIWZ. - posiada polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 100.000 tys. zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie powinno dotyczyć wszystkich wspólników, kiedy wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy wykonawcą jest spółka prawa handlowego powyższa informacja powinna dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz spółki. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; e) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. f) Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz transportu odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 Kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz.628 z późń. zm.). g) Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie art. 26 ustawy z dnia 27 Kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz.628 z późń. zm.). h) polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 100.000 tys. zł. i) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; j) Projekt umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. k) potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Sekcji ds. Zamówień Publicznych, w siedzibie Zamawiającego, budynek administracji, III p., p. 31, w godzinach 8:00 - 15:00, bądź drogą pocztową (cena: 30zł.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego,ul. Kniaziewicza 1/5 w Łodzi, budynek administracji, III p., pokój nr 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego i weterynaryjnego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów ZP37/2024
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.