To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 104010 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Siedlce:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518251-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny
71158255200000, ul.
ul. Asłanowicza
10,
08110
Siedlce, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
25 633 25 40 wew. 56, faks
256 323 630, e-mail
gmina@gminasiedlce.pl
Adres strony internetowej (URL): http://e-bip.pl/Start/26
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA.271.32.2017.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów - etap II w gminie Siedlce. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 1.078,47 m. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne pod projektowane elementy drogi. 2. Budowę jednostronnego chodnika z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, o powierzchni - 1387.0 m^2 3. Wjazdy z betonowej szarej kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, o powierzchni 895.0 m^2 4. Wykonanie nakładki jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm), o powierzchni 6435.0 m^2 5. Wykonanie poszerzeń jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm i warstwie z kruszywa naturalnego grub. 15 cm stabilizowanych mechanicznie, o powierzchni 625.0 m^2. 6. Wykonanie elementów ulic: a) krawężniki betonowe wtopione z wykonaniem ław betonowych - 1305.0 m, b) krawężniki betonowe wystające z wykonaniem ław betonowych - 1510.0 m, c) obrzeża betonowe na ławie betonowej - 895.0 m, d) ściek betonowy prefabrykowany - 1535,0 m. 7. Wykonanie elementów odwodnienia: a) przepusty betonowe po zjazdami fi 300 - 43 m, b) studnia typowa dn 800 - 1 szt. c) wpusty boczne WMK 250 wraz z włączeniem z przykanalikami - szt. 4, d) przepusty pp fi 400 - 18,55 m e) kolektor pp fi 400 - 53,50 m f) umocnienie rowu płytami ażurowanymi - 155.0 m^2. 8. Wykonanie pozostałych robót: g) regulacja studni uzbrojenia podziemnego, h) wbudowanie na poszerzeniach jezdni wzmocnienia z geosiatki szklanej, i) humusowanie wraz z obsianiem poboczy, j) oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z: 1. projektem budowlanym 2. szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3. przedmiarem robót opisującym przedmiot zamówienia 4. projektem stałej organizacji ruchu stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały użyte nazwy handlowe materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, aby roboty budowlane w zakresie branży drogowej, w okresie realizacji robót budowlanych, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666). Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu robót budowlanych pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania robót budowalnych w zakresie wymienionych przez Zamawiającego branż. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia) kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi prace (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1070146.21 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1316279.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa endoskopu w ramach realizacji zadania "Doposażenie Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego"
- "Remont drogi powiatowej nr 3626W na odcinku Paprotnia - Pluty"
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.