Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Dąbrowa Górnicza: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 104012 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, fax 032 2613694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Przedmiot zamówienia został określony w kalkulacji tj. załączniku Nr 2 A i 2B, który stanowi nierozerwalną część SIWZ. Zadanie A - artykuły biurowe 252 47100 - 5, papier do urządzeń 211 25692 - 2 Zadanie B - materiały eksploatacyjne drukujące 301 92113 - 6 Wykonawca zagwarantuje dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących własnym środkiem transportu , z dostawą na miejsce wskazane przez Zamawiającego, terminowo, na własny koszt. Dostawa nastąpi w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS. Dostarczony towar winien być zapakowany oddzielnie asortymentowo i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji i umowy. Materiały określone w zadaniu B mogą pochodzić od producenta sprzętu lub być porównywalne ( nie gorsze) pod względem jakości i wydajności z oryginalnymi. (Rodzaj sprzętu określony w Załączniku nr 2B do SIWZ) Zadanie A - artykuły biurowe oraz papier do urządzeń kserograficznych i drukarek: Blok listowny, w kratkę A-4 (100 kart.) 242szt Blok listowny, w kratkę B-5 (100 kart.) 194szt Blok do Flip Charte 65 x 100 50 kart. gładki 14szt Cienkopisy czarne.Grubość linii 0,4 mm 81szt Cienkopisy niebieskie. Grubość linii 0,4 mm - 43szt Cienkopisy zielone.Grubość linii 0,4 mm 35szt Cienkopis czerwony. Grubość linii 0,4 mm -43szt Dyskietki op=10szt - 32op Dysk DVD 4,7 GB 16X SLIM op=10 szt -5op Dysk CD-R 700 MB 52X op=10 szt -10op Dysk CD-RW 700 MB 4-12 X SILM op=10 szt -21op Długopis na sprężynce z wymiennym wkładem. Z samoprzylepną podstawką z rozciągliwą sprężynką do około 1 metra -5szt Długopis nie gorszy niż Zenit z końcówką metalową, z przyciskiem. -241szt Wkłady wielkopojemne do długopisu j.w niebieskie -625szt Wkłady wielkopojemne do długopisu j.w czarne -10szt Wkłady wielkopojemne do długopisu j.w czerwone -5szt Długopis chiński -6szt Wkłady do długopisu chińskiego -15szt Długopis niebieski zwykły z wymiennym wkładem -305szt Wkłady do długopisu j.w -29szt Długopis żelowy niebieski. z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii 600 m -59szt Wkłady do długopisu żelowego j.w. -93szt Długopis żelowy czarny z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii 600 m -60szt Wkłady do długopisu j.w -65szt Długopis żelowy zielony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii 600 m -8szt Wkłady do długopisu j.w -19szt Długopis żelowy czerwony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii 600 m -36szt Wkłady do długopisu j.w -57szt Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 30 kartek. Wymiary 115x96x82 mm. szt-19 Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 40 kartek. Wymiary 120x124x118 mm. -12szt Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Biały - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Żółty - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100cm Pomarańczowy - 4 - ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Czerwony - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Zielony - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Błękitny- 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Granatowy- 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Zielony jasny - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Zielony ciemny - 4ark Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm Czarny - 4ark Gumka o wymiarach 54x 23x13mm -68 szt Grzbiety plastikowe do bindownicy 22 mm op=100 -1op Grafity B 0,7 op=20 szt -12op Kalka kopiująca ołówkowa A-4 op=100 szt -6op Kalka kreślarska A-4 op=30 szt -4op Klej biurowy w sztyfcie 21g -109szt Klej biurowy w tubce 50 ml -3szt Koperty białe samoprzylepna C-6 op=1000 szt wymiary 114 x 162 mm -15op Koperta białe samoprzylepna C-4 op= 250 szt wymiary 229 x 324 mm -3op Koperta biała samoprzylepna B-5 op= 50 szt wymiary 176 x 250 mm -10op Koperta biała samoprzylepna 110 x 220 mm z okienkiem prawym 45x90 mm op=1000 szt -10op Koszulki foliowe A-4 op=100 szt. Otwierane od góry multiperforowane, umożliwiające wpięcie do każdego segregatora. -84op Kalkulator Vector CD - 1181 biurowy wymiary 151x120x20 mm, 10 pozycyjny wyświetlacz, funkcja check i correct - 32 kroki przeglądania i korekty, obliczanie marży, zaokrąglanie wyników -20szt Kalkulator CITIZEN 355 DP III z drukarką, z zasilaczem do prądu wymiary 300x260x73 mm -4szt Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm żółty -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm kanarkowy -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm pomarańczowy -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm czerwony -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm różowy -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm błękitny -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm zielony jasny -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm zielony ciemny -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm granatowy -8ark Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm czarny -8ark Linijka 30 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki. -36szt Linijka 50 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki. -2szt Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm. (czarny ) -75szt Marker permanentny z końcówka ściętą. Grubość od 1-5 mm. ( niebieski ) -54szt Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od1-5 mm ( zielony ) -24szt Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od1-5 mm ( czerwony ) -30szt Marker permanentny do CD, DVD czarny. Grubość linii 0,6 mm szt-5 Naklejki do segregatora na grzbiet 70 mm op=10 szt -117op Notes samoprzylepny 76mm-76mm ( 100 kart.) -219szt Notes skręcony z kolorowymi kartkami. Karteczki klejone wzdłuż jednego boku. -68szt Nożyczki biurowe metalowe roz. 18 cm -72szt Niszczarka nie gorsza niż Fellowes DS - 1 Safe Sense Niszcząca dokumenty ze zszywkami i małymi spinaczami. Wyposażona w unikalny czujnik bezpieczeństwa, zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem, metalowy kosz, automatyczne zatrzymanie pracy przy wyjętym koszu. Szerokość wyjścia (mm) 230, szerokość cięcia (mm) 3,9x35, poziom bezpieczeństwa 3, wydajność ark. A-4-70 kg, objętość pojemnika (litry) 18. 2szt Ofertówka sztywna A-4 op=50 szt -10op Ołówek drewniany o twardości HB -79szt Ołówek drewniany o twardości 2B -24szt Ołówek drewniany o twardości H -24szt Okładka przezroczyste do bindowania op=100 szt -5op Okładka do bindowania kolorowa op=50 szt czerwona -2op Okładka do bindowania kolorowa op=50 szt niebieska -2op Okładka do bindowania kolorowa op=50 szt czarna -1op Podkład na biurko z okutymi narożnikami, wyposażony w piórnik, dwa notesy z wymiennymi blokami. Blat z płyty pilśniowej o rozmiarach 700x500 mm oprawiony okleiną powlekaną PCV. -4szt Pinezki srebrne op=50 szt -16op Pinezki do tablicy korkowej, kolorowe op=50 szt -44op Pióro kulkowe nie gorsze niż Parker -16szt Wkład do pióra kulkowego typu Parker niebieski -50szt Poduszka czerwona 90x50 mm -3szt Poduszka czerwona 110x70 mm -1szt Przybornik na biurko wielofunkcyjny, prostokątny, dymny. -16szt Pudełko na dyskietki (do 50 szt ) -6szt Pudełko plastik na płyty na 20 szt -1szt Pojemnik plastikowy otwarty na karty świadczeń wym.17x32x10,5 cm pion -2szt Pojemnik plastikowy otwarty na kartoteki wym. 32x23x10 cm -6szt Papier na zaproszenia A-4. W kolorze żółtym piaskowym op=20 ark -17op Rozszywacz -26szt Skoroszyt pełny oczkowy A-4 op= 50 szt -30op Spinacze biurowe 26 mm op= 100 szt -203op Spinacze biurowe 50 mm op=100 szt -82op Szuflady plastikowe na dokumenty A-4, biurkowe. -42szt Segregator A-4, szer. grz. 70 mm. Cały marmurek, z mechanizmem dźwigowym. -420szt Segregator A-4, szer. grz 50 mm. Cały marmurek, z mechanizmem dźwigowym. -90szt Skorowidz alfabetyczny A-4 -12szt Skorowidz alfabetyczny na telefony ½ A-4 -8szt Skoroszyt plastikowy sztywny A -4. Zawieszany do segregatora. Przednia okładka przezroczysta sztywna, druga w kolorze zielonym. -132szt Szpilki op=100 szt -5op Taśma Dymo D1 12mm 7 m, czarn - biała -5szt Taśma barwiąca do kalkulatora CITIZEN 355 DP III -6szt Taśma barwiąca do kalkulatora 355 DP II -8szt Teczka plastikowa z gumką -80szt Teczka z rączką meeting A -4, szerokość 40 mm w kolorze zielonym -8szt Teczka do podpisu A-4, okładka z twardego kartonu, wewnętrzne strony wykonane z odpornego na rozerwanie kartonu. Rozciągliwy grzbiet (30 kart.) -5szt Teczka do podpisu A-4, okładka z twardego kartonu, wewnętrzne strony wykonane z odpornego na rozerwanie kartonu. Rozciągliwy grzbiet (10 kart.) -13szt Taśma klejąca bezbarwna 24 mm x 30 m -98szt Taśma klejąca bezbarwna 12 mm x 20 m -56szt Taśma klejąca dwustronna 38 mmx10 m -33szt Taśma gęsia skórka 12mm -1szt Taśma Dalton szer.57 mm, dł.25 m -170szt Tusz do pieczątek czerwony 22 ml -36szt Tusz do pieczątek niebieski 22 ml -3szt Tusz do pieczątek czarny 22 ml -1szt Temperówka metalowa -56szt Tablica korkowa 60x40 cm -3szt Tablica korkowa 45x60 cm -5szt Tablica korkowa 80x 60 cm -7szt Tablica korkowa 150x100 cm -1szt Tablica korkowa 120x90 cm -4szt Wkłady do biuwaru szt-109szt Wałeczek do kalkulatora Citizen IR40T -12szt Zakreślacz słoneczny (fluorescencyjny). Grubość od 2 - 5 mm -140szt Zwilżacz glicerynowy do palców poj.25 ml -1szt Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.) -172szt Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.) w twardej oprawie -11szt Zeszyt w kratkę A-5 (32 kart.) -11szt Zeszyt w kratkę A-5 (60 kart.) -42szt Zeszyt w kratkę A-5 (96 kart.) -115szt Zeszyt w kratkę A-5 (16 kart) 54szt Zszywacz metalowy, na zszywki 24-6, 26-6. Zszywanie do 20 kartek. Głębokość zszywania 67 mm. Wymiary 131x34x62 mm -31szt Zszywacz metalowy, na zszywki 23-6, 23-8, 23-10, 23-13, 23-15. Zszywa od 2 do 100 kartek. szt-4szt Zszywki 24-6 op=1000 szt -125op Zszywki 23-13 op=1000 szt -26op Farby plakatowe op=12 kolorów -20op Pisaki cienkie kolorowe op=12 kolorów -10op Blok techniczny A-5 20 kartkowy -48szt Pędzelki szkolne. Trzon wykonany z drewna z metalowym uchwytem. O różnych wielkościach i szerokościach kpl=6 szt -20kpl Papier z klejem kolorowy zeszyt A-4 -24szt Papier ksero 500-480gm²białość CIA 161 -1100ryz Papier składanka ( z nadrukiem) 3x240x12 ilość op=600 składanek Oryginał biały = dwie kopie kolorowe -8op
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy złożą dokumenty określone w rozdz. XI.1, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.( j.w.) Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawcy złożą dokumenty określone w rozdz. XI.2, XI.3, XI.6
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XI . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Druk oferty wykonany według wzoru Zamawiającego odrębny dla zadania A( zał. nr 1A (i-lub ) dla zadania B ( zał. 1B ). Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu 5 Kalkulacja - wycena przedmiotu zamówienia wykonana według wzoru Zamawiającego odrębna dla zadania A( lub-i ) odrębna dla zadania B zał. 2A i zał. 2B wskazana aktualna data podpisania dokumentu 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie powinno być złożone przez każdego Wykonawcę - wg wzoru - zał. nr 3A ( lub -i) 3B - wskazana aktualna data podpisania dokumentu 7. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy dla każdego zadania odrębny załącznik nr 4 A,( lub -i ) załącznik 4B, Uwagi: 1. Dokumenty określone w rozdz. XI pkt 1, wymagane są w celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. 2. Dokumenty określone w rozdz. XI pkt 2, XI.pkt 3, XI pkt 6, wymagane są w celu potwierdzenia warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba , że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania . Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego , jako terminu uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Dokumenty o których mowa wyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnione do podpisywania oferty. 5. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y) reprezentującą(e) osobę(y) prawną(e) lub fizyczną(e) lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnie przez kilku Wykonawców należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem rozdz. XII pkt3 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 8.1. zamiast dokumentów , o których mowa w rozdziale XI pkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: 1). Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2). Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3). Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.2 Dokumenty określone w pkt 8.1 ppkt 1 , pkt 8.1 ppkt 2 powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument określony w pkt 8.1 ppkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt 8. 1 uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 8.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 10. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. 11. Załączone oświadczenia winny posiadać daty wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności określone w rozdz. XI niniejszej specyfikacji. 12. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 13. Pod używanym w nin. SIWZ pojęciem oferta rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany druk OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te wymieniono enumeratywnie w rozdz. XI nin. SIWZ. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów podanych w rozdz. XI SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X niniejszej SIWZ. XII . W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. X SIWZ 1). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. X niniejszej specyfikacji 2). Druk oferty ( załącznik nr 1), wzór umowy załącznik Nr 4A ( lub -i ) Nr 4 B winien być podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawców składających ofertę wspólną. Natomiast oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - załącznik 3A ( lub - i ) ) załącznik 3B winno być podpisane łącznie przez wszystkich z wykonawców na jednym druku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (odrębnie dla każdego zadania). Dokumenty określone w rozdz. XI. 1; XI.2: XI.3 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie. 3). Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnik był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo powinno zostać dołączone do oferty. 4). Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Przedmiot zamówienia został określony w kalkulacji tj. załączniku Nr 2B, który stanowi nierozerwalną część SIWZ. Zadanie B - materiały eksploatacyjne drukujące 301 92113 - 6 Wykonawca zagwarantuje dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych drukujących własnym środkiem transportu , z dostawą na miejsce wskazane przez Zamawiającego, terminowo, na własny koszt. Dostawa nastąpi w dniu i godzinie uprzednio uzgodnionym z właściwym pracownikiem MOPS. Dostarczony towar winien być zapakowany oddzielnie asortymentowo i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 2B do niniejszej specyfikacji i umowy. Materiały określone w zadaniu B mogą pochodzić od producenta sprzętu lub być porównywalne ( nie gorsze) pod względem jakości i wydajności z oryginalnymi. (Rodzaj sprzętu określony w Załączniku nr 2B do SIWZ) Zadanie B - materiały eksploatacyjne drukujące Tusz do drukarki HP 840 C - czarny -5szt Tusz do drukarki HP 840 C - kolor -4szt Tusz do drukarki HP 5150 - czarny -45szt Tusz do drukarki HP 5940 - czarny -95szt Tusz do drukarki HP 5940 - kolor -32szt Tusz do drukarki HP 3650 - czarny -24szt Tusz do drukarki HP 3650 - kolor -9szt Tusz do drukarki HP PSC 1315 - czarny -8szt Tusz do drukarki HP PSC 1315 - kolor -4szt Tusz do drukarki HP Deskjet F380 - czarny -6szt Tusz do drukarki HP Deskjet F380 - kolor -3szt Tusz do drukarki HP Deskjet F4180 - czarny -12szt Tusz do drukarki HP Deskjet F4180 - kolor -5szt Toner do ksera KYOCERA KM - 1620 -4szt Toner do ksera KYOCERA KM - 1500 -7szt Toner do ksera KYOCERA FS- 1118 MFP -6szt Toner do urządzenia wielofunkcyjnego HP Laser Jet 3020 -42szt Toner do drukarki HP Laser Jet 3052 -23szt Toner do drukarki SAMSUNG Laser Printer ML - 2250 -5szt Toner do do drukarki Brother MFC- 7820 N -40szt Toner do drukarki Brother HL - 2030 -25szt Toner do drukarki LaserJet 6L -2szt Toner do drukarki LaserJet 1100 A -14szt Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Samsung SCX - 4720 FN -30szt Toner do drukarki MITA DC 1560 -3szt Toner do Faksu Panasonik KX-FL513 -4szt Folia do faxu Panasonic KXF 1010 -5szt Folia do faxu Philips Magic 5 PFA 351 -5szt Taśma atramentowa Philips Magic 3 primo -5szt Taśma do faksu Panasonik KX - FA 55 A -5szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Usługa Pogotowia Technicznego dla budynków administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej.
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Wykonanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań inwestycyjnych w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz tuszy i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Dostawa artykułów biurowych
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.