To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Gorzów Wielkopolski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 104016 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37372 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe - Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Grottgera 24/25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7227968, faks 095 7227968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim. W ramach realizacji zamówienia należy zapewnić profesjonalny, skuteczny i kompletny nadzór inwestorski, techniczny i kontrolę z ramienia Zamawiającego nad realizacją obiektu nowego Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim, zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami z nim związanymi oraz prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, w tym projektem wykonawczym, wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, a także prowadzenie kontroli materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji obiektu, za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i jego Koordynatora. Budowany obiekt Archiwum Państwowego złożony z dwóch segmentów: A (archiwalnego) i B (biurowego) będzie charakteryzował się następującymi parametrami: 1) powierzchnia zabudowy projektowanego obiektu: 1119 m2; powierzchnia całkowita obiektu: 1841,12 m2; 2) dane liczbowe budynku, w tym: 2.1) segment A - część magazynowa (archiwalna) będzie posiadała powierzchnię użytkową wynoszącą 831,63 m2, a w szczególności: a) parter - 413,36 m2, b) piętro - 418,27 m2. Segment B - część biurowa będzie posiadała powierzchnię 1009,47 m2, a w szczególności: a) parter - 507,19 m2, b) piętro - 502,38 m2. Suma pow. użytkowej całego obiektu wyniesie (A+B) - 1841,12 m2. Zakłada się, że budynek będzie miał wysokość - 9,14 m, długość - 59,96 m i szerokość 27,52 m. Kubatura budynku będzie wynosiła 6029,59 m3. Budynek będzie wyposażony we wszystkie media niezbędne do pracy 15 osób i obsługi 8000 mb materiałów archiwalnych, w tym: w sieć wodociągową, kanalizacyjną, sieci elektryczne, sieci komputerowe wraz z serwerownią, system sygnalizacji przeciwpożarowej, system zabezpieczenia i kontroli dostępu, system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, system pomiarów temperatury i wilgotności w magazynach, system regałów jezdnych, pracownie opracowania, konserwacji, naukową, dezynfekcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DARO" DARIUSZ CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DARO" DARIUSZ CZAPLA
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DARO Dariusz Czapla ul. Warskiego 5/9 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Warskiego 5/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73615,50
Oferta z najniższą ceną: 73615,50 / Oferta z najwyższą ceną: 701100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na cztery części.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.