eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻoryDostosowanie placówek oświatowych do wymogów przepisów przeciwpożarowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104029 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Żory: Dostosowanie placówek oświatowych do wymogów przepisów przeciwpożarowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 520048-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego 25, 44240 Żory, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 348 245, faks 324 348 248, e-mail umzory@um.zory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie placówek oświatowych do wymogów przepisów przeciwpożarowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 Wykonanie robót elektrycznych Zadanie 1. Przedszkole nr 19 - wymiana instalacji elektrycznej I etap -wymiana tablicy licznikowej, -zabudowa wyłącznika pożarowego prądu, -wymiana tablicy rozdzielczej TG, -zabudowa tablicy rozdzielczej TE-1, -pomiary ochronne, -wymiana wewnętrznych linii zasilających, -wymiana obwodów kuchennych, -roboty malarskie po robotach elektrycznych. Zadanie 2. Zespół Szkół nr 2 - zabudowa oświetlenia awaryjnego -wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w ilości 28 punktów z przygotowaniem do zabudowania opraw sufitowych i ściennych wykonaną przewodem YDYżo 4x1,5 mm\2, -pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego, -sprawdzenie działania oświetlenia awaryjnego, -roboty malarskie po robotach elektrycznych. Zadanie 3. Zespół Szkół Budowlano - Informatycznych - zabudowa wyłącznika pożarowego prądu i oświetlenia awaryjnego -montaż nowego złącza kablowego ZK4a - 1 szt -montaż tablicy głównej RG - 1 szt -montaż tablicy wyłącznika T-WPP - 1 szt wraz z przyciskami WPP i kablem HDGs 3x1,5 mm/2 -wymiana wlz-u na nowy typu YKY 4x50 mm/2 - 7 m -wymiana wlz-u do mieszkania na nowy YDY 3x10 mm/2 - 65 m -wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w ilości 10 punktów z przygotowaniem do zabudowania opraw sufitowych i ściennych wykonaną przewodem YDYżo 4x1,5 mm\2, -demontaż istniejącego złącza kablowego ZK3- sprawdzenie działania wyłącznika pożarowego prądu, -pomiary ochronne, -inwentaryzacja geodezyjna, -roboty malarskie po robotach elektrycznych, -opłacenie i przeprowadzenie czynności związanych z wyłączeniem napięcia, dopuszczeniem do robót, ponowne włączenie do eksploatacji przebudowanych urządzeń oraz przeprowadzenie odbioru przekładki złącza kablowego z udziałem Tauronu - zgodnie z porozumieniem nr 171/2017. Część 2 Wykonanie robót budowlanych Zadanie 1. Roboty budowlane w Zespole Szkół nr 2 w Żorach -demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącego wyposażenia będącego w kolizji z prowadzonymi pracami (gabloty, gaśnice itp.) -rozebranie obicia ścian z boazerii drewnianej i paneli PCV wraz z podkonstrukcją, lokalna naprawa ubytków tynków w miejscach po demontażu, wywóz i utylizacja materiału po demontażu. -dostawa i montaż systemowych profili dylatacyjnych ścienno-sufitowych wykonanych z aluminium (boczne elementy wykonane z aluminium, kompensator z płyty kompozytowej lub elastomerowej, szerokość szczeliny max 60mm) -dokładne przetarcie całej powierzchni istniejących lamperii na ścianach korytarzy szkoły papierem ściernym o drobnym ziarnie. Należy przy tym uzyskać w pełni matową powierzchnię lamperii. Wyrównanie powierzchni i wykonanie mozaikowych tynków żywicznych (kolor biało szary do potwierdzenia w dyrekcji szkoły) wraz z gruntowaniem preparatem o podwyższonej przyczepności. -wykonanie gładzi gipsowych na ścianie za sceną po uprzednim oczyszczeniu powierzchni i zagruntowaniu wraz z lokalnym wyrównaniem powierzchni istniejącej ściany, następnie 2-krotne malowanie emulsyjne na ścianie za sceną (kolor do potwierdzenia z dyrekcją placówki) -demontaż istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej oraz montaż nowej stolarki aluminiowej wraz z obróbkami obsadzenia. (specyfikacja stolarki zgodnie z przedmiarem) -demontaż istniejącej drewnianej konstrukcji sceny wraz z podestem na auli (konstrukcję nośną sceny stanowią drewniane dźwigary kratowe o rozpiętości ok. 6m w rozstawie ok. 1,0m, podest stanowią deski sosnowe) -dostawa i montaż nowego modułowego systemowego podestu scenicznego: Podstawowe wymagania dla podestu: o powierzchnia podestu scenicznego - 60 m2 (moduły demontowalne o wym. 2x1m) o barierki ochronne z boku sceny - 12 metrów bieżących o wysokość podestu scenicznego - 1m o podest sceniczny wyposażony w 3 komplety wejść schodkowych (1 kpl czołowy, 2 kpl boczne) o kolor wypełnienia płyt zgodnie z paletą producenta (do potwierdzenia z dyrektor szkoły) o podest na bazie lekkiego profilu aluminiowego o płyta wypełniająca wodoszczelna z warstwą antypoślizgową, co najmniej bfl-s1 zgodnie z pn-en 13501-1:2008 o noga wykonana z lekkiego profilu zakończonego gumową podstawą o podest systemowy posiadający odpowiednie dopuszczenia, certyfikaty i atesty, spełniający normy i dyrektywy europejskie. -cyklinowanie i lakierowanie istniejącej posadzki z deszczułek pod sceną auli -wykonanie cokolików z płytek ceramicznych na wysokość 10cm wzdłuż ścian korytarza wraz z demontażem istniejących listew podłogowych (typ płytki jak istniejąca posadzka) -wymiana osprzętu elektrycznego Zadanie 2. Roboty budowlane w Zespole Szkół Budowlano-Informatycznych w Żorach -demontaż, zabezpieczenie i ponowny montaż istniejącego wyposażenia będącego w kolizji z prowadzonymi pracami (gabloty, gaśnice, przełączniki, gniazdka itp.) -rozebranie obicia ścian z boazerii drewnianej, lokalna naprawa ubytków tynków w miejscach po demontażu, wywóz i utylizacja materiału po demontażu -dokładne przetarcie całej powierzchni istniejących lamperii papierem ściernym o drobnym ziarnie. Należy przy tym uzyskać w pełni matową powierzchnię lamperii. -wykonanie gładzi gipsowych na ścianach korytarzy wraz z lokalnym wyrównaniem powierzchni istniejącej ściany lekkimi tynkami maszynowymi -2-krotne malowanie emulsyjne (z gruntowaniem) na ścianach korytarzy -malowanie ścian akrylowym lakierem lamperyjnym -demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej i montaż nowej stolarki aluminiowej wraz z obróbkami obsadzenia. -demontaż i i utylizacja ścianki drewnianej we wnęce przy bibliotece wraz z wykonaniem nowej ściany z płyt GK o odporności EI 30 i montażem drzwi wewnętrznych -wymiana osprzętu elektrycznego Część 3 Wykonanie robót sanitarnych Zadanie 1 Wykonanie robót sanitarnych w ZSB-I -montaż zaworu pierwszeństwa na instalacji hydrantowej Zadanie 2 Wykonanie robót sanitarnych w ZS-2 -remont instalacji hydrantowej z rozdziałem na instalację przeciwpożarową i instalację wodociągową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45311200-2, 45317300-5, 45314200-3, 45300000-0, 45442100-8, 45410000-4, 45330000-9, 45453000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie robót elektrycznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT98721.80
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.U.H. CZERNY Arkadiusz Czerny, , ul. Włościańska 92, 44-251, Rybnik, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86012.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86012.93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86012.93
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2 zamówienia, tj. Wykonanie robót budowlanych nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie robót sanitarnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34484.10
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSTALATORSTWO SANITARNE Paweł Kaczmarczyk, , ul. Rudzka 11B, 44-240, Żory, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38966.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38966.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40980.02
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.