To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-14
Grudziądz: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29
SKŁAD GRUDZIĄDZ- sprawa nr 58/2015
Numer ogłoszenia: 104035 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99041 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ- sprawa nr 58/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 skład Grudziądz zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym oraz na warunkach określonych w umowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymianę 23 bram magazynowych, 10 okien drewnianych, 6 krat okiennych zewnętrznych oraz osadzenie krat w otworach wentylacyjnych; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz środki niezbędne do ochrony robót;ogrodzi lub wyraźnie oznakuje teren wykonywania robót oraz wjazdy i wyjazdy z terenu robót przeznaczone dla pojazdów i maszyn pracujących przy realizacji zamówienia, w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 4. Budynki oraz teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5. Przedmiotowe budynki w zakresie których będą wykonywane roboty wchodzą w skład kompleksu wojskowego położonego w zabytkowej Cytadeli, która jako całość wpisana jest do rejestru zabytków pod nazwą Twierdza Grudziądz. Obiekt jest pod ścisłą ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wszelkich obowiązujących przepisów i wymagań związanych z ochroną zabytków oraz wymaganą dokumentacją Wykonawca winien zagwarantować spełnienie warunków, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r., poz.1446). 7. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 r., poz. 1409 j.t.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 8. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 9. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz ujemnie wpływać na zabytkowy charakter nieruchomości. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 11. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 12. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i/lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym. 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej); 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu; 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 14.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Master - Bud Sp. z o.o., ul. Bursaki 14, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189581,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258780,03
Oferta z najniższą ceną: 258780,03 / Oferta z najwyższą ceną: 258780,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następująco: 1) wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz - sprawa numer: 3/2015 tryb postępowania: przetarg nieograniczony, wartość szacunkowa: 189.895,87 zł, 44.946,83 euro, ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29885-2015 (04.03.2015 r.) 2) wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz - sprawa numer: 37/2015 tryb postępowania: przetarg nieograniczony, wartość szacunkowa: 189.581,61 zł, 44.872,45 euro, ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: 55477-20158 z 20.04.2015 r.) Obecne postępowanie: sprawa numer 58/2015 jest trzecim postępowaniem w tej samej sprawie. Postępowanie przetargowego o sygnaturze akt numer: 3/2015 zostało unieważnione w zakresie zadania nr 1 na wymianę bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz, z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną przewyższyła o 93 462,19 zł kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. W przedmiotowym postępowaniu ofertą z najniższą ceną była oferta nr 1 (jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadanie nr 1) złożona przez Wykonawcę: Master-Bud Sp. z o.o., ul. Bursaki 14, 20-150 Lublin z ceną stanowiącą kwotę: 327 034,11 zł (podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP). Postępowanie przetargowego o sygnaturze akt numer: 37/2015 zostało unieważnione na wymianę bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz, z uwagi na fakt, że nie złożono w ogóle żadnej oferty, w tym żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP). Mając na uwadze przesłankę określoną art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, należy podkreślić jej spełnienie dla wyboru trybu obecnie wszczynanego postępowania o sygnaturze 58/2015, gdyż w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie - przetarg nieograniczony (sprawa numer 37/2015) nie wpłynęła żadna oferta, w tym żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu na mocy art. 89 ustawy PZP. W żadnym z trzech postępowań 3/2015, 37/2015, 58/2015 opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji nie zostały zmienione. Obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest powtórzeniem uprzednio prowadzonych postępowań w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa żywności dla ZPM Bursa Grudziądz w 2025 r.
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych, pasków odczynnikowych wyrobów diagnostycznych i jednorazowych artykułów medycznych.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.