To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Katowice: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 104036 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33498 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Chorzowskiego przy ul. 75 Pułku Piechoty 1 w Chorzowie. 2. W zakres robót wchodzą: - Naprawa wybojów w drodze wjazdowej od ul. Nomiarki; - Placyk i ścieżki w trawniku - wykonanie elementów małej architektury przy wejściu do budynku ŚMCEiBI - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H; - Podjazd do placu postojowego - naprawa drogi równoległej do drogi głównej pomiędzy trawnikiem a budynkiem H. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem geodezyjnym w zakresie wykonania elementów małej architektury przy wejściu do budynku ŚMCEiBI - Placyk i ścieżki w trawniku. 3. Zamawiający informuje, iż umożliwi, na wniosek Wykonawcy, wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z p. Łukaszem Pacholikiem (nr tel. 0-32 359 20 97). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A 2) Przedmiar robót - naprawa wybojów na drodze wjazdowej od ul. Nomiarki - załączniki nr 2B 3) Przedmiar robót - Placyk i ścieżki w trawniku - załączniki nr 2C 4) Przedmiar robót - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H - załączniki nr 2D 5) Przedmiar robót - Podjazd do placu postojowego - załączniki nr 2E 6) Rysunek nr 1 - Placyk i ścieżki w trawniku - załączniki nr 2F 7) Rysunek nr 2 - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H - załączniki nr 2G 8) Rysunek nr 3 - Podjazd do placu postojowego - załączniki nr 2H 9) Wzór umowy - załącznik nr 3, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: - na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy, - na zamontowane materiały, urządzenia, itp. - nie krótszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta. Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do czterech miesięcy od daty przekazania terenu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania terenu robót w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 7) niniejszej SIWZ. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I PREFABRYKATÓW BETONOWYCH GRAŻYNA STAJER
- Zakład Robót Inżynieryjnych i Prefabrykatów Betonowych Grażyna Stajer, ul. Panewnicka 90, 40-761 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219437,84
Oferta z najniższą ceną: 219437,84 / Oferta z najwyższą ceną: 464940,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.