To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-04
Ogłoszenie nr 104042 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.
Wrocław: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512919-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
001020861, ul.
ul. Powstańców Śląskich
24,26,
53-333
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 36 52 403, faks
71 36 52 781, e-mail
is2@ds.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0201-ILZ.260.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a)naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b)okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. Szczegółowe wykazy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), zawarte są w Wykazie urządzeń - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, z podziałem na 4 części zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający informuje, że liczba godzin napraw zrealizowanych w terminie ostatnich 12 miesięcy w poszczególnych częściach zamówienia wynosi: 1) dla części I - 725, 2) dla części II - 201, 3) dla części III - 208, 4) dla części IV - 225. Zamawiający przewiduje konserwację urządzeń z następującą częstotliwością: Kserokopiarki - 1 raz na 6 miesięcy; Urządzenia wielofunkcyjne - 1 raz na 6 miesięcy. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji usługi związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu artykułu 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Zatrudnione osoby winny wykonywać pracę w zakresie: napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych, okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek, okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych. Wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia odrębnie oraz wszystkich osób świadczących pracę w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50323000-5
Dodatkowe kody CPV:
50313100-3,
50312000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT143074.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175981.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65800.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80934.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55004.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67655.21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58756.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72270.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.