Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Zamość: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na przebudowę ulic wraz z ich odwodnieniem, przebudową oświetlenia ulic i budową kanalizacji teleinformatycznej, przebudową sieci wodociągowej, likwidacją kolizji sieci podziemnych na terenie Starego Miasta w Zamościu .
Numer ogłoszenia: 104048 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, fax 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na przebudowę ulic wraz z ich odwodnieniem, przebudową oświetlenia ulic i budową kanalizacji teleinformatycznej, przebudową sieci wodociągowej, likwidacją kolizji sieci podziemnych na terenie Starego Miasta w Zamościu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych na przebudowę ulic wraz z ich odwodnieniem, przebudową oświetlenia ulic i budową kanalizacji teleinformatycznej, przebudową sieci wodociągowej, likwidacją kolizji sieci podziemnych na terenie Starego Miasta w Zamościu z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: a) Plac Jana Jaroszewicza; b) Plac Rynek Solny; c) ul. Pereca; od ul. Solnej do ul. Ratuszowej; d) ul. Zamenhofa ; od ul. Solnej do Placu Jana Jaroszewicza; e) ul. Solna; od ul. Łukasińskiego do płyty Rynku Wielkiego i ul. boczna (do bramy kościoła Św. Katarzyny); f) ul. Ratuszowa; od Rynku Wielkiego do ul. Pereca; Uwaga! W zdaniu nr 1, podpunkt a) Plac Jana Jaroszewicza i b)Rynek Solny ująć w jednym projekcie budowlanym opracowanym na podstawie opracowanej i uzgodnionej koncepcji przebudowy placów. Zadanie Nr 2: a) ul. Grodzka ; od ul. Kolegiackiej do płyty Rynku Wielkiego; b) ul. Bazyliańska; od ul. Zamenhofa do ul. Przyrynek c) ul. Kościuszki; od ul. Bazyliańskiej do ul. Okopowej; d) ul. Żeromskiego; od ul. Bazyliańskiej do Placu Wolności; e) ul. Staszica; od ul. Bazyliańskiej do ul. Łukasińskiego oraz od Rynku Wielkiego do ul. Kolegiackiej; f) ul. Grecka; od ul. Staszica do ul. Grodzkiej; Zadanie Nr 3: ul. Zamkowa; od ulicy Szczebrzeskiej do ulicy Królowej Jadwigi ; Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w prac dla każdego zadania: a)opracowanie projektu budowlanego przebudowy nawierzchni i odwodnienie ulic i placów, odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych budynków, b)opracowanie projektu wykonawczego przebudowy nawierzchni i odwodnienie ulic i placów, odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych budynków, c)opracowanie projektu budowlanego na budowę kanalizacji teleinformatycznej ulic i placów, d)opracowanie projektu wykonawczego na budowę kanalizacji teleinformatycznej ulic i placów, e) opracowanie projektów budowlanych przebudowy sieci wodociągowej i oświetlenia ulicznego , f) opracowanie projektów wykonawczych przebudowy sieci wodociągowej i oświetlenia ulicznego , g)opracowanie projektu ewentualnej przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej - kolizje, h) opracowanie projektu na izolację pionową ścian budynków, uzupełnienie cokołów, przebudowę schodów zewnętrznych budynków i innych elementów wskazanych przez Konserwatora Zabytków, i)opracowanie specyfikacji technicznych , j) opracowanie badań geologicznych w zakresie potrzebnym do opracowania projektu, k) opracowanie badań archeologicznych, l)opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót , ł) opracowanie przedmiaru robót, m) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego. n) mapy sytuacyjno - wysokościowe w skali 1:500 do celów projektowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie Nr.1 4600,00 złotych, Zadanie Nr.2 3400,00 złotych, Zadanie Nr.3 1200,00 złotych,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat na terenie objętym nadzorem konserwatorskim, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 projekt budowy lub przebudowy ulicy klasy D lub klas wyższych o długości nie krótszej niż 100,00 m . 6) posiadają w zespole projektanta z doświadczeniem w zakresie remontów w obszarach zabytkowych i projektowaniu małej architektury. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 - 3 na zasadzie: spełnia- nie spełnia. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1/.wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku]. Załącznik Nr 1. 2/.kosztorys ofertowy na wybrany zakres zamówienia wynikający z zapisów siwz pkt 3 z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji. [wg załączonego druku] . Załącznik Nr 2. 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4/.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp [na załączonym formularzu ] . Załącznik Nr 4. 5/.aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 6/.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] 7/.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8/.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. [potwierdzających spełnienie wymagań pkt. 5 podpunkt 5 siwz. Załącznik Nr 8. 9/.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączyć wymagane prawem uprawnienia do wykonywania określonych czynności i zaświadczenia o przynależności do OIIB - [wypełniony wg zał.]. Załącznik Nr 9 10/.w przypadku składania oferty wspólnej oferenci zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 11/.wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę -[wypełniony wg zał.]Załącznik Nr11. 12/. ksero wpłaty wadium, wniesionego w innej formie niż wplata na konto zamawiającego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - warunki określone w pkt. 6 ppkt. 3,4,5,6, ma spełniać każdy z wykonawców i przedłożyć na to wymagane dokumenty , pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie i przedłożyć na to wymagane dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: a) Plac Jana Jaroszewicza; b) Plac Rynek Solny; c) ul. Pereca; od ul. Solnej do ul. Ratuszowej; d) ul. Zamenhofa ; od ul. Solnej do Placu Jana Jaroszewicza; e) ul. Solna; od ul. Łukasińskiego do płyty Rynku Wielkiego i ul. boczna (do bramy kościoła Św. Katarzyny); f) ul. Ratuszowa; od Rynku Wielkiego do ul. Pereca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: a) Plac Jana Jaroszewicza; b) Plac Rynek Solny; c) ul. Pereca; od ul. Solnej do ul. Ratuszowej; d) ul. Zamenhofa ; od ul. Solnej do Placu Jana Jaroszewicza; e) ul. Solna; od ul. Łukasińskiego do płyty Rynku Wielkiego i ul. boczna (do bramy kościoła Św. Katarzyny); f) ul. Ratuszowa; od Rynku Wielkiego do ul. Pereca; Uwaga! W zdaniu nr 1, podpunkt a) Plac Jana Jaroszewicza i b)Rynek Solny ująć w jednym projekcie budowlanym opracowanym na podstawie opracowanej i uzgodnionej koncepcji przebudowy placów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: a) ul. Grodzka ; od ul. Kolegiackiej do płyty Rynku Wielkiego; b) ul. Bazyliańska; od ul. Pereca do ul. Łukasińskiego; c) ul. Kościuszki; od ul. Bazyliańskiej do ul. Okopowej; d) ul. Żeromskiego; od ul. Bazyliańskiej do Placu Wolności; e) ul. Staszica; od ul. Bazyliańskiej do ul. Łukasińskiego oraz od Rynku Wielkiego do ul. Kolegiackiej; f) ul. Grecka; od ul. Staszica do ul. Grodzkiej;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: a) ul. Grodzka ; od ul. Kolegiackiej do płyty Rynku Wielkiego; b) ul. Bazyliańska; od ul. Pereca do ul. Łukasińskiego; c) ul. Kościuszki; od ul. Bazyliańskiej do ul. Okopowej; d) ul. Żeromskiego; od ul. Bazyliańskiej do Placu Wolności; e) ul. Staszica; od ul. Bazyliańskiej do ul. Łukasińskiego oraz od Rynku Wielkiego do ul. Kolegiackiej; f) ul. Grecka; od ul. Staszica do ul. Grodzkiej;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: ul. Zamkowa; od ulicy Szczebrzeskiej do ulicy Królowej Jadwigi ;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: ul. Zamkowa; od ulicy Szczebrzeskiej do ulicy Królowej Jadwigi ;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w Racławiczkach - postępowanie IV
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy drogi dla rowerów w ul. Mrówczej na odcinku od ul. Piechurów do ul. Odeskiej
- Opracowanie kompletnej dok. technicznej (...) pn.: "Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Przyrwa poprzez odbudowę budowli piętrzących" wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych
- Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej na działkach nr ewid. 90/28, 100/3, 141, obręb Izdebno, gmina Rogowo.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2029L na terenie gmin Rejowiec i Rejowiec Fabryczny oraz miasta Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.