Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Czerwonak: Dostawa urządzeń wraz z towarzyszącą temu usługą projektowania, instalacji, przeprowadzeniem testów poprawności działania oraz przeszkoleniem osób w zakresie obsługi systemu projekcyjnego, nagłośnienia, sterowania, oświetlenia, mechaniki i technologii sceny.
Numer ogłoszenia: 104057 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Kultury Fizycznej AKWEN , ul. Leśna 6, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 812-14-04, faks 61 812-12-36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.akwenczerwonak.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://akwenczerwonak.pl/przetarg-nieograniczony-akw351316-dostawa-urzadzen-wraz-z-towarzyszaca-temu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wraz z towarzyszącą temu usługą projektowania, instalacji, przeprowadzeniem testów poprawności działania oraz przeszkoleniem osób w zakresie obsługi systemu projekcyjnego, nagłośnienia, sterowania, oświetlenia, mechaniki i technologii sceny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem inwestycji jest doposażenie sali widowiskowej i wykonanie prac instalacyjno-wykończeniowych dostosowujących standard obiektu gminy do współczesnych wymagań dotyczących wyglądu i wyposażenia obiektów kultury i dużych wielofunkcyjnych sal widowiskowych. Zarówno sala widowiskowa jak i pozostałe pomieszczenia powinny być dostosowane do pełnienia funkcji promocyjnych dla gminy Czerwonak oraz w szczególności wsparcia i poszerzenia działalności kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury Sokół, rozbudowując jego ofertę dla lokalnej społeczności w zakresie działalności teatralnej, muzycznej, tanecznej i kultury fizycznej. Inwestycja obejmuje prace związane z wyposażeniem: sali widowiskowej (0.20) wraz z zapleczem technicznym, pomieszczeniem amplifikatorni oraz reżyserki; przewidywana funkcjonalność: koncert, konferencja, małe formy teatralne, sala prób teatralnych i muzycznych, miejsce spotkań mieszkańców z przedstawicielami władzy samorządowej, odtwarzanie filmów z BluRay/DVD itp., hol (0.01) stanowiący zaplecze sali widowiskowej, z możliwością podglądu na żywo wydarzeń z sali widowiskowej, prezentowania multimedialnych treści informacyjnych i nagłośnieniem sprzężonym z nagłośnieniem sali widowiskowej, sali ćwiczeń (0.11) z niezależnym systemem nagłośnienia i prezentacji obrazu typowym dla sal typu fitness/baletowych/ćwiczeń. Kluczową, z punktu widzenia Zamawiającego, będzie możliwość organizowania na sali widowiskowej koncertów i zapraszania znanych polskich wykonawców estradowych, artystów muzycznych, kabaretowych itp. Projekt systemu nagłośnienia i wyposażenia scenicznego powinien uwzględniać ogólnodostępne wymagania techniczne artystów opisane w tzw. riderach technicznych. W ramach prac dla inwestycji Budowa centrum kultury wraz z rozbudową i przebudową pływalni Delfin oraz budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej obu zabudowom, w tym drogi dojazdowej i wewnętrznej Zamawiający rozbudował aktualnie funkcjonujący kompleks pływalni Delfin przy ul. Piłsudskiego 3 w Koziegłowach. W wyniku tej rozbudowy Zamawiający dysponuje nową przestrzenią obejmującą wiele różnych pomieszczeń, w tym m.in. salę widowiskową (0.20), hol (0.01) i salę ćwiczeń, gdzie aktualnie trwają ostatnie czynności wykończeniowe oraz odbiorowe z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego.Sala widowiskowa o wymiarach 24 m długości i 14 m szerokości posiada możliwość podziału za pomocą ścianki przesuwnej. Część 1 sali, razem ze sceną o wymiarach 14 x 4 m, ma 14 m szerokości i 14 m długości. Część 2 sali, do której przylega odrębna reżyserka, ma wymiary 14 x 10 m .Pomieszczenia objęte niniejszą inwestycją wyposażone są m.in. w następujące instalacje:elektryczną gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i estradowego, rolet itd.teletechniczną, w tym kontrolę dostępu, SAP, CCTV i sieci strukturalnej,wodną i kanalizacyjną,wentylacji mechanicznej i klimakonwektorów, centralnego ogrzewania.Aktualne posiadane rolety okienne wewnętrzne są sterowane drogą radiową z dedykowanego pilota. Zamawiający wymaga włączenia rolet do planowanej automatyki zintegrowanego sterowania aby umożliwić kontrolę ich pracy z poziomu paneli dotykowych. W tym celu Wykonawca powinien przewiedzieć wymianę lub modyfikację istniejącej instalacji rolet oraz stosowne interfejsy i moduły wykonawcze do wysterowania ich.Przedmiotowe sale posiadają infrastrukturę kablową ale tylko częściowo dostosowaną na potrzeby projektowanych systemów audio-video i scenicznych. Wszelkie prace związane z dodatkowym wyposażeniem rozdzielni, szaf teletechnicznych, prowadzeniem nowych lub modyfikacją istniejących obwodów zasilająco-sterujących, sieci strukturalnej, przewodów AV i pozostałych niezbędnych do poprawnego działania systemów należy do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego Zamówienia.Wszelkie prace budowlane i wykończeniowe związane z bruzdowaniem i naprawą tynku lub innych elementów wykończeniowych należą do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego Zamówienia.Wszelkie prace ingerujące w budynek, jego wykończenie i trwałe wyposażenie należy każdorazowo przed rozpoczęciem pracy konsultować z Zamawiającym.Budynek nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 25 000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - zamawiający nie określa wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - zamawiający określił wykazanie spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu wskazanego w punkcie 6.1. lit. a) i d),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający określił wykazanie spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu wskazanego w punkcie 6.1. lit. a)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie, iż jako Wykonawca składający ofertę należy/nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. W sytuacji kiedy Wykonawca składający ofertę oświadczy, iż należy do grupy kapitałowej składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akwenczerwonak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.akwenczerwonak.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:00, miejsce: ul. Leśna 6, 62-004 Czerwonak.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CZERWONAK
- Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w 2025 roku
- Usługa zapewnienia kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w 2025 roku
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szaf OUTDOOR z wyposażeniem
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Cyfrowy System wspomagający System Zarządzania Procesami w UMG - Cyfrowa modernizacja Sali Senatu UMG - etap 1
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.