eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWymiana oświetlenia w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 oraz w Terenowych Inspektoratach ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 oraz w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Bielsko-Biała: Wymiana oświetlenia w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 oraz w Terenowych Inspektoratach ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 oraz w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29.
Numer ogłoszenia: 104058 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8110300 w. 2715, fax 033 8110300 w. 2716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 oraz w Terenowych Inspektoratach ZUS w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 oraz w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany oświetlenia w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 oraz w budynkach Terenowych Inspektoratów ZUS w Cieszynie przy ul. Bielskiej 29 oraz w Żywcu przy ul. Piernikarskiej 2 1) Wymiana oświetlenia O/ZUS Krasińskiego 34 -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem typ OKW236 2*T8 36W montowanych na stropie lub zwieszakach; typ OWF2*36 2*T8 36W; typ ORN236 2*T8 36W (do ponownego montażu); typ ORZ236 2*T8 36W (do ponownego montażu), demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W, typ OSR-420b 4*18W, montaż opraw z demontażu, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia. 2) Wymiana oświetlenia TI ZUS Cieszyn -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem mlecznym 2*36W 88W oraz demontaż z przeznaczeniem do ponownego montażu opraw świetlówkowych z restrem kasetonowych nastropowych 4*18W i opraw świetlówkowych z restrem typ: ONS236K 2*36W, demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W, typ ONS236K 2*36W i 4*18W (z demontażu); montaż w stropie podwieszanym (sala obsługi klienta) opraw świetlówkowych typ: D190.2*18 Ø 190*261 mm 52W, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia. 3)Wymiana oświetlenia TI ZUS Żywiec -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem mlecznym i pryzmatycznym montowanych na stropie lub zwieszakach 2*36W 88W oraz demontaż z przeznaczeniem do ponownego montażu opraw świetlówkowych z restrem 2*36W, demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W; montaż w stropie podwieszanym opraw świetlówkowych z restrem kasetonowa typ: K418 4*T8 oraz montaż opraw świetlówkowych z demontażu, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: BRAK.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę: a)oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 SIWZ ,,Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych\); b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)oświadczenia o braku zaległości podatkowych*(załącznik nr 3); d)oświadczenia o nie zaleganiu z opłatą składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne*(załącznik nr 4). * Zamawiający dopuszcza złożenie zamiast oświadczeń wymienionych w pkt c) i d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; UWAGA! w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia oświadczeń i dokumentów złożonych przez każdego Wykonawcę z osobna 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)przedłożą wykaz wykonanych w okresie 2004-2007 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania - (wzór - załącznik nr 5 SIWZ); b) przedłożą co najmniej 3 referencje (potwierdzające należyte wykonanie robót z wykazu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda od innego inwestora. Wykonawca powinien również w referencji uzyskać potwierdzenie że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane z należytą starannością. c)udzielą przynajmniej 3 lat gwarancji na prace będące przedmiotem zamówienia ( początek terminu gwarancji będzie liczony od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót). d) przedłożą aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży elektrycznej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz. U. nr 5 z 2001r. poz. 42. UWAGA! w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców wspólnie. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę: -oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 SIWZ ,,Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych\); UWAGA! w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę metodą spełnia/nie spełnia oświadczeń i dokumentów złożonych przez każdego Wykonawcę z osobna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.Oferta musi zawierać: a)wypełniony ,,Formularz oferty\ (zaleca się, aby formularz sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawca powinien zachować treść określoną przez Zamawiającego) - dokument musi być złożony w formie oryginału; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; lub kserokopia potwierdzona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert przez urząd wystawiający za zgodność ze stanem faktycznym. c)oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków*(załącznik nr 3); d)oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne*(załącznik nr 4); e)wykaz wykonanych w okresie 2004-2007 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania - (wzór - załącznik nr 5); f)przedłożą co najmniej 3 referencje (potwierdzające należyte wykonanie robót z wykazu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda od innego inwestora ( nie będą brane pod uwagę referencje wystawione dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac) . Wykonawca powinien również w referencji uzyskać potwierdzenie że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane z należytą starannością. g) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 SIWZ ,,Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych\); h) przedłożą aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży elektrycznej zgodnie z inż. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inż. Budownictwa oraz urbanistów Dz. U. nr 5 z 2001r. poz. 42. i) szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ. (Zaleca się zachowanie kolejności pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót). Wykonawca w kosztorysie ofertowym musi podać dokładne nazwy materiałów, z których będzie wykonywał prace oraz nazwę producenta. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć dodatkowo w ofercie: a)umocowanie jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub innego podmiotu jako pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 38 (budynek PTTK) II piętro, pokój nr 202, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego Bielsko-Biała ul. Krasińskiego 38 (budynek PTTK) II piętro, pokój nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazana wizja lokalna

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana oświetlenia Oddział ZUS Bielsko-BIała ul. Krasińskiego 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana oświetlenia O/ZUS Krasińskiego 34 -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem typ OKW236 2*T8 36W montowanych na stropie lub zwieszakach; typ OWF2*36 2*T8 36W; typ ORN236 2*T8 36W (do ponownego montażu); typ ORZ236 2*T8 36W (do ponownego montażu), demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W, typ OSR-420b 4*18W, montaż opraw z demontażu, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana oświetlenia TI ZUS Cieszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Wymiana oświetlenia TI ZUS Cieszyn -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem mlecznym 2*36W 88W oraz demontaż z przeznaczeniem do ponownego montażu opraw świetlówkowych z restrem kasetonowych nastropowych 4*18W i opraw świetlówkowych z restrem typ: ONS236K 2*36W, demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W, typ ONS236K 2*36W i 4*18W (z demontażu); montaż w stropie podwieszanym (sala obsługi klienta) opraw świetlówkowych typ: D190.2*18 Ø 190*261 mm 52W, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana oświetlenia TI ZUS Żywiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana oświetlenia TI ZUS Żywiec -Roboty demontażowe - demontaż starych opraw z kloszem mlecznym i pryzmatycznym montowanych na stropie lub zwieszakach 2*36W 88W oraz demontaż z przeznaczeniem do ponownego montażu opraw świetlówkowych z restrem 2*36W, demontaż łączników instalacyjnych -Roboty montażowe - montaż listw nadtynkowych wraz z przewodami, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, montaż nowych opraw oświetleniowych przykręcanych typ SR 236 2*T8 36W; montaż w stropie podwieszanym opraw świetlówkowych z restrem kasetonowa typ: K418 4*T8 oraz montaż opraw świetlówkowych z demontażu, wymiana świetlówek w istniejących oprawach, poprawki malarskie -Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.