eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryRewitalizacja Parku w Strzybnicy - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Tarnowskie Góry: Rewitalizacja Parku w Strzybnicy - II etap
Numer ogłoszenia: 104059 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku w Strzybnicy - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku w Strzybnicy - II etap. Zamówienie to polega na odnowieniu: 1. nawierzchni estrady o powierzchni ok. 480 m2, obejmującego: a) wyremontowanie posadzki cementowej z zatarciem na gładko; b) czyszczenie ręczne posadzki wraz z jej osuszeniem; c) pokrycie posadzki estrady powłoką polimerową 2. powierzchni pionowych i skośnych oraz powłoki zewnętrznej o powierzchni ok. 144 m2 muszli koncertowej poprzez: a) oczyszczenie ręczne powierzchni wraz z ich osuszeniem; b) naniesienie na powłokę zewnętrzną warstwy polimerowej, 3. elementów prefabrykowanych siedzisk widowni obejmującego: a) oczyszczenie podłoża poprzez skucie luźnych elementów oraz uzupełnienie ubytków , szczelin i nierówności; b) oczyszczenie ręczne powierzchni poziomych i pionowych (pow. ok. 168 m2) i ściany tylnej widowni (pow. Ok. 125,5 m2) wraz z ich osuszeniem; c) pokrycie w/w powierzchni powłoka polimerową; 4. istniejących elementów metalowych i balustrad poprzez remont i dwukrotne malowanie farba olejną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2.500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1.Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na remoncie obiektów budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 (brutto), 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 zł,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego.( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 1.4. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 1.5 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.